brolija Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Postad 17 Oktober , 2008 Kom precis hem från en polare som fått en invite, trodde det skulle vara nått mellan trasigt skit... Men helt galet hur bra det är, typ kär o grejer. Problemet är väll att jag inte känner någon med den statusen som kan dela ut invites Inte för att det finns någon anledning att ge en invite till mig, men man kan ju alltid hoppas att det, 1 finns någon som använder Spotify, 2 denne kan dela ut invites, 3 denne råkar göra mig jävligt lycklig över att ge en till mig Så vad har jag för outs? Citera
valborg Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Vi har ju pratat om att du inte ska röka brajj när du sitter vid datorn.. Skärpning! Citera
affe2000 Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Det går väl att ladda hem från deras hemsida nuförtiden? Då får du visserligen reklamversionen men det är klart värt det ändå. Citera
brolija Postad 18 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Är det så? Måste kolla igen, för jag hittade inget om det edit: Just nu måste man ha invite, troligen kommer det släppas senare om Spotify slår igenom. Citera
valborg Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Postad 18 Oktober , 2008 Kollade vad det var för något nu och det är ju ingen ny teknik direkt. spool.fm började jag använda för kanske 2 år sedan. last.fm är ju också kanon, men du kan inte välja låtar utan bara vilken artist du vill lyssna på. Citera
brolija Postad 19 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2008 Njaa, polaren kunde göra plalists. Det fanns bland annat topp5 av varie artist/band. Verkade vara precis som itunes eller foobar, med den skillnaden att man inte behövde gå in o hora på DC+´ i 1 minut för att få ner låten man behöver. Inte så jättwe jobbigt, meen spofify verkade vara optimalt för att vara musikspelare. Citera
brolija Postad 19 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2008 edit jätte full, kan knappt läsa, men är det felstavat så är denna edit svaret. jhar jag tur hjälper mina 6-7 ¨r vid datorn s¨att jag träffar rätt tagenter utan titta ( enklare då, man slipper se fyra R tre f etc. ) Citera
worim Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Postad 19 Oktober , 2008 hur stor är egentligen skillnaden på deezer.com och en invite på spotify? nån som testat båda? Citera
Spelgalen Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Spotify är grymt jäkla bra! Dock, är det bara för mig det inte funkar att grinda tillsammans med Spotify? Blir sit out ungefär var tionde minut när jag spelar och använder programmet.. Citera
devalanteriel Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Vi har redan en finfin Spotify-tråd, vi kan väl hålla oss till den? http://pokerforum.nu/forum/off-topic/51503-musiktips-spotify.html Citera
Recommended Posts