Apex Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Postad 19 Oktober , 2008 Vilseledane schwilzeledande, jag är fortfarande ett stort frågetecken inför hur en bookie kan betala ut pengarna i förskott. Vad gör de med dem de anser vara förlorare? Hur funkar det rent bookie-tekniszchkt? Har bookies gjort liknande saker förut med andra vad? För ca 10 år sedan var det en bookie som, då ungefär två månader av säsongen återstod, betalade ut pengarna åt dem som hade satsat på att Arsenal skulle vinna Premier League. ManU tog sedan hem titeln.......... Citera
psykologen Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 McCain ger 6.60 på Betfair just nu. Jag tror att det kan vara bra att spela honom där, och sälja av senare. Det ser ut som en 20%-are just nu, men det kommer bli jämnare framåt valdagen. Vänta bara till kristna högern mobiliserar, se vill ite ha en demokratisk neger som president. Vadär oddsen förresten på att det blir en annan segarre. Jag tänker mer på att Obama nog kan bli skjuten och vicepresidentkandidatet tar över. Fick jag 100 ggr på det så skulle jag spela. Edit: Man får 370 ggr pengarna på Joseph Biden. In med en hundring sek på det. Känner du dig inte ganska fucked up som spekulerar i huruvida någon blir skjuten? Citera
Maruzi Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Känner du dig inte ganska fucked up som spekulerar i huruvida någon blir skjuten? uppenbarligen så finns de fler som tror det / liknande saker för att de e 370 ggr pengarna på att vice presidenten blir president Citera
Matfrid Postad 20 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2008 He's not..He's an .. He's not.. No? Hahaha, så underbar. - He's an Arab! - No Mam, he is a decent family man. Citera
OsantVassSpelare Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Hahaha, så underbar.- He's an Arab! - No Mam, he is a decent family man. Hahaha, man såg nästan att hon hade tänkt säga "nigger" men kom på att det var direktsänd(?) TV och försökte komma på ett annat ord som tillslut blev "arab". Citera
Jeg123 Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Var hittar jag högsta oddset på McCain? Citera
lolzor Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Postad 21 Oktober , 2008 Kan bjuda på ett klipp till för dom som anser att McCain är en bättre presidentkandidat: Citera
psykologen Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Mccain anhängare börjar bli desperata. http://www.expressen.se/Nyheter/1.1346199/obama-attacken-var-en-bluff Citera
Recommended Posts