Gå till innehåll

Paddy Power ger segern till Obama


Recommended Posts

Vilseledane schwilzeledande, jag är fortfarande ett stort frågetecken inför hur en bookie kan betala ut pengarna i förskott. Vad gör de med dem de anser vara förlorare? Hur funkar det rent bookie-tekniszchkt? Har bookies gjort liknande saker förut med andra vad?

För ca 10 år sedan var det en bookie som, då ungefär två månader av säsongen återstod, betalade ut pengarna åt dem som hade satsat på att Arsenal skulle vinna Premier League.

 

ManU tog sedan hem titeln..........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

McCain ger 6.60 på Betfair just nu. Jag tror att det kan vara bra att spela honom där, och sälja av senare. Det ser ut som en 20%-are just nu, men det kommer bli jämnare framåt valdagen. Vänta bara till kristna högern mobiliserar, se vill ite ha en demokratisk neger som president.

 

Vadär oddsen förresten på att det blir en annan segarre. Jag tänker mer på att Obama nog kan bli skjuten och vicepresidentkandidatet tar över. Fick jag 100 ggr på det så skulle jag spela.

 

Edit: Man får 370 ggr pengarna på Joseph Biden. In med en hundring sek på det.

 

Känner du dig inte ganska fucked up som spekulerar i huruvida någon blir skjuten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...