Gå till innehåll

Bonussnack för april postas här!


lfx

Recommended Posts

Ytterligare en fråga: Om man redan är reggad på Expekt som tillhör prima, hur göra då?

 

Kolla i tråden som heter GUIDE: Flera konton inom Prima-nätet!. Där står kanske det du undrar. Jag laddade just hem programvaran, installerade den och registrerade nytt konto. Fyllde i alla mina uppgifter och i slutet så säger den att jag redan har ett Prima-konto (Expekt alltså). Då klickade jag på en knapp som heter Forgot your verification code? eller nåt sånt. skrev in mitt lösenord och så hoppade koden upp på skärmen. Den fyllde jag i i pokerklienten och så vips så var det klart.

 

Och du fixade bonusen alltså!?

 

Inte ännu, men den har dykt upp som registrerad och nu ska jag samla ihop 1000 VIP-poäng. vad det nu är och hur lång tid det tar vet jag inte. Men det löser sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 594
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ännu gång så upprepar vi, vi vill inte se en massa "jag kan reka dig på expekt"-postningar, alla såna kommer att raderas och postarn får tillsägelse!

 

Om vi fått rätt information så är det tom. så att Expekt inte betalar ut bonusen till kompisen om det skett genom spam, vilket är ett bra intiativ för att minska spampotentialen i denna bonus.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det någon som joinade den finska b2b siten? pokerihuone eller vad den hette. Hur verkar den? Tyckte det verkade lite darrigt med supporten där, min finska är inte 100%ig så jag vet inte om jag vågar signa :)

Du behöver inte kunna ett enda ord finska :) Supporten är bra och du får support på engelska.. hjälper om man har en finsk polare som jag har, men det är inget krav.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu gång så upprepar vi, vi vill inte se en massa "jag kan reka dig på expekt"-postningar, alla såna kommer att raderas och postarn får tillsägelse!

 

Om vi fått rätt information så är det tom. så att Expekt inte betalar ut bonusen till kompisen om det skett genom spam, vilket är ett bra intiativ för att minska spampotentialen i denna bonus.

 

- QoS

 

Och exakt vad i min postning var spam? Jag hoppas att "jag kan reka dig på expekt" inte syftar på mitt inlägg. Jag har inte någonstans i inlägget bett folk referra mig. Jag tycker bara att folk ska signa upp och tjäna pengar. Det är väl inget fel med det? Bonuswhores är för övrigt en affe-sida. Jag trodde det var otillåtet med sådana hänvisningar. Det är kanske dags att börja redigera sig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resurrection, det står ingenstans att just din postning var ett spam och du har inte heller fått någon tillsägelse.

 

Anledningen till att din postning togs bort är en den typen av information tyvärr har en tedens att få folk att vilja posta "refeera mig"-spamningar något vi sett minst två gånger tidigare i denna tråd och gärna slipper i framtiden.

 

Vi har som sagt snackat med Expekt om att det var en dåligt utformad kampanj och dom ska ha tagit tag i det hela, dom vill inte heller att deras sajt ska förknippas med spam.

 

När det gäller länkning till andra sidor så har vi, som många gånger tidigare nämnt, inga problem med t ex större seriösa sajter som BW eller PL.

 

Problemet är som sagt små nya sajter som vill exponera sig genom att spamma på forumet eller via PM. Så generellt gäller regeln 110%, men som alltid så finns det vissa undantag.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående virtualcitypoker/goldentigerpoker räcker det att man bara gör såhär;

 

1.reggar ett konto

2.depositar 400$

3.lirar 1000 raked hands

4.får 200$ automatiskt in på pokerkontot i bonus

5.cashar ut

 

eller måste man gå in på sitt poker rewards konto å fiffla lite först?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går man in på PokerRewards-kontot? Vad är det för ett konto, får man ett sånt automatiskt när man skapar konto på, i mitt fall, Goldentiger?

 

Jag har aldrig använt Primas nätverk men Bonusen var så lockande (200$) så jag satte in 400 via Neteller.

 

Spelar annars på Partypoker.

 

Hittar inte heller något bonuskonto där man kan se hur många raked hands man har kvar osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går man in på PokerRewards-kontot? Vad är det för ett konto, får man ett sånt automatiskt när man skapar konto på, i mitt fall, Goldentiger?

 

Jag har aldrig använt Primas nätverk men Bonusen var så lockande (200$) så jag satte in 400 via Neteller.

 

Spelar annars på Partypoker.

 

Hittar inte heller något bonuskonto där man kan se hur många raked hands man har kvar osv.

 

dafgaard.

Är du Karl Dafgård i Linköping? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går man in på PokerRewards-kontot? Vad är det för ett konto, får man ett sånt automatiskt när man skapar konto på, i mitt fall, Goldentiger?

 

Jag har aldrig använt Primas nätverk men Bonusen var så lockande (200$) så jag satte in 400 via Neteller.

 

Spelar annars på Partypoker.

 

Hittar inte heller något bonuskonto där man kan se hur många raked hands man har kvar osv.

 

dafgaard.

Är du Karl Dafgård i Linköping? =)

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har 3 standardfrågor som jag inte hittat ett konkret svar på...

 

1. Får samma person från samma dator plocka signup-bonusar från alla sidorna Empire/Party/Multi ? (totalt 300$)

 

2. Får flera personer ur samma hushåll plocka ut var sin bonus från samma dator på Empire/Party/Multi ?

 

3 Vilken av dom 3 sidorna har generösast reloadbonusar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har 3 standardfrågor som jag inte hittat ett konkret svar på...

 

1. Får samma person från samma dator plocka signup-bonusar från alla sidorna Empire/Party/Multi ? (totalt 300$)

 

2. Får flera personer ur samma hushåll plocka ut var sin bonus från samma dator på Empire/Party/Multi ?

 

3 Vilken av dom 3 sidorna har generösast reloadbonusar?

 

1. (N)ja

2. (Nja)

3. Empire

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har 3 standardfrågor som jag inte hittat ett konkret svar på...

 

1. Får samma person från samma dator plocka signup-bonusar från alla sidorna Empire/Party/Multi ? (totalt 300$)

 

2. Får flera personer ur samma hushåll plocka ut var sin bonus från samma dator på Empire/Party/Multi ?

 

3 Vilken av dom 3 sidorna har generösast reloadbonusar?

 

1. (N)ja

2. (Nja)

3. Empire

 

Du menar alltså att Empire har generösast reloads? Party har haft $200 varje månad ett bra tag nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte nyss in pengar på staffpoker och har snart clearat deras sign up bonus staffnew30. tänkte köra deras reload nu, men undrar ifall det går bra att stacka den ovanpå signupbonusen? kan vänta tills jag clearat staffnew30 och då ska det inte vara några problem va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...