Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 594
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag brukar spela 4 FL $0.5/$1 när jag spelar mot partybonusar. Då brukar det bli ungefär 150 rakade händer på 1h.

Tyvärr har spelet blivit tajtare på senare tid (kan bero på att många bonushoror är i farten nu). 110-120 händer i timmen låter rimligare.

Okej. Då borde jag hinna. Men ponera följande: Jag har bara hunnit spela 900 händer (dvs. 6 ggr bonussumman). Får jag ut en del av bonusen då eller får jag inte ett skit?

Då får du inte en penny.

Postad

Tja

Undrar lite över Interpokers månatliga bonus och liret på interpoker. Skriv gärna vad ni tycker om det ni som testat, är sidan bra, segspelat, väntetider på öveföringar, kommer bonusen i en klump, osv??

Hare :heart:

Postad
Tja

Undrar lite över Interpokers månatliga bonus och liret på interpoker. Skriv gärna vad ni tycker om det ni som testat, är sidan bra, segspelat, väntetider på öveföringar, kommer bonusen i en klump, osv??

Hare :heart:

Ganska långsamt spel, men motståndet på FL 1/2 är sämre än på Party (eller så har jag haft tur). Bonusen kommer i klump och tydligen ska det gå ganska fort att få ut pengarna. Dock behöver du först en PIN-kod via vanlig post. Det tar drygt en vecka för den att komma fram.

Postad
Lägg till koderna då för tusan! Alla får skriva i "kodtråden", bara de följer reglerna.

La till 1 iaf.. Hoppas det blev rätt, men det vore bra om folk la till dem när de hittar dem ist för att posta här eller i sajt tråden.

Ett alternativ så kanske man kan p.m online ansvarige om tips på bonusar så får den lägga in det i bonustråden, för det är lite omständigt att göra det så man får med allting

Postad
Ett alternativ så kanske man kan p.m online ansvarige om tips på bonusar så får den lägga in det i bonustråden, för det är lite omständigt att göra det så man får med allting

Klarar du av att skriva ett PM kan du väl lika bra skriva ett inlägg?

Postad

Kanske skillnad att skriva ett vanligt inlägg mot att posta i bonustråden som man måste följa vissa kriterier. Tänkte att det skulle gynna alla eftersom folk inte skriver i bonustråden.

Postad
Kan man inte göra en tråd med enbart koder och vilken sajt, blir så mycket extra text att läsa för att finna bonus koder!

Finns en sådan tråd, dock verkar inte alla koder vara med än.

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=9172

Koder som hamnar i den tråden brukar vara bra reloads eller superbra signups.

normala signup koder och sämre reloads brukar inte leta sig in där.

Men är man intresserad av mer bonushoreri så är forumet på bonuswhores att rekommendera.

Postad
Så man har 21 dagar på sig att fixa 3000 vip points på pokerihuone ?

Det låter som att man måste spela en hel del för att hinna det.

Tror ni man kan hinna det på 0,25/0,5?

Du har 30 dagar på dig. Jag kör den just nu, kör 2 stycken 0.25/0.50 bord och med det fixar man enkelt 100 VIP/dag, mer beroende på hur mkt du lirar.

Postad

Jag tolkar det som 30 dagar att fixa signupbonusen på, det vill säga 2000 VIP:s. För bok/markerset har man April och Maj på sig att fixa 3000 VIP. Men så kan jag inte ett ord finska. Min finsktalande vän tolkar det dock likadant.

Postad
Är det OK att ha flera konton inom B2B? Om inte, hur hårda är dom på det och hur skaffar man fler? :)

Ja det är helt ok, hur du skaffar fler? Helt enkelt signa dig på flera B2B-siter.

Just nu är jag medlem på både 24h och Pokerihuone.