Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria

Shahin86

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:-(

Fungerar dock om du klickar på "youtube" loggon nere vid högerkant på videon. Annars har du den här; http://www.youtube.com/watch?v=yVU4IkzMNIo .

Otrolig röst. Förvånar dock inte mig:mrgreen:

Bra skit det där. Synd att han inte har kommit in i målbrottet än för då lär det nog ändra sig. Ni kommer väl ihåg hanson? Gick väl åt helvete för dem när dem började yla som 9-13 åringar alltid gör :-D

isaac-hanson-new-baby-cc.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra skit det där. Synd att han inte har kommit in i målbrottet än för då lär det nog ändra sig. Ni kommer väl ihåg hanson? Gick väl åt helvete för dem när dem började yla som 9-13 åringar alltid gör :-D

Touché...

Eller så växer han upp och blir lika grym som the king of pop när det gäller musiken.

Sorry for OT

offthewallera62.jpg

Länk till kommentar

Alltså fanns det folk som tyckte de här var snygga? Inte för att jag är gay, men lite koll har jag ju liksom..

Haha äldsta grabben ser ju ut som ett typexempel på utmobbad hippie/nörd typ, damerna kanske fick för sig att lillen hade lite lolita(o?)thing going och det smittade av sig på övriga två.

It's a true mystery imo.

Länk till kommentar

Dem fick nog ligga en hel del skulle jag tro :P Var ju inte samma sorts mode då heller

Han äldsta är ju inte så vacker men hon tjejen i mitten är ju ganska söt.

Jag hoppas ni allihopa såg Orlando-Philadelphia. Phil nere med 15-18 från tredje o till fjärde sen hitta dom lilla upphämtningen som jättedog preflop och satte avgörande skottet med 2 sek kvar. Wow säger jag bara.

Slutspelsbasket, dont miss it!

Länk till kommentar

Han äldsta är ju inte så vacker men hon tjejen i mitten är ju ganska söt.

Jag hoppas ni allihopa såg Orlando-Philadelphia. Phil nere med 15-18 från tredje o till fjärde sen hitta dom lilla upphämtningen som jättedog preflop och satte avgörande skottet med 2 sek kvar. Wow säger jag bara.

Slutspelsbasket, dont miss it!

lol nice level shahin. Eller tror du det är en tjej? jag vet inte !!!!... when in doubt..... ALLIN. Som i dagens stars turre... jag lyckades bränna 110k stacken i en JJ allin pre mot den andra storstacken på bordet på bubblan då average var 62k.Klart han har AA.... /facepalm.

MEN HAN VAR JU BRA JÄVLA SKUM MED SITT AA, JAG RAISAR BLINDS UTG OCH HAN DRÄMMER MED STORKLUBBAN ALLIN PÅ KNAPPEN UTAN ATT TIMEBANKA ELLER FUNDERA.... VAD SKA MAN GÖRA LIKSOM!!!!!!!!!(ok, jag hade 62k kvar, brände 40k i en bluff handen innan)

ingen knekt kom heller.. riggat. nu:ridå.

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hej Allihopa!

Om ni saknar Shahins skrivande så bloggar han sedan en tid på Betfriends.

Just nu grindar, sportsbettar o whinar han för fullt, trevligt nog så lägger han även in bilder också :-).

För att besöka Shahins värld så är ni varmt välkommna att göra det här: http://www.betfriends.com/shahin86

Med vänliga hälsningar

Kenneth / Betfriends

Länk till kommentar

Schysst flickvän shahin :-)

Tackar. Sjukt rutinerad man är så fixade man henne innan man gick upp 15 kilo och bestämde sig för o gå downhill åt alla håll o kanter. Hon satt bredvid o såg kommentaren också så hon blev glad (=

Bra bumpat där Kenneth, kom på att jag borde uppdatera bloggen lite oftare (=

Länk till kommentar

Hej Allihopa!

Om ni saknar Shahins skrivande så bloggar han sedan en tid på Betfriends.

Just nu grindar, sportsbettar o whinar han för fullt, trevligt nog så lägger han även in bilder också :-).

För att besöka Shahins värld så är ni varmt välkommna att göra det här: http://www.betfriends.com/shahin86

Med vänliga hälsningar

Kenneth / Betfriends

Tack! Har undrat var allas vår guru tagit vägen. Mycket kärlek som vanligt <3

Länk till kommentar

Michael Jackson död i hjärtattack

King of Pop har lämnat oss Dog 50 år gammal.

Vad kan man säga.. /=

Verkligen King of Pop för mig. Fyfan.

Sjukt sorgligt , min första "idol". Min första skiva var hans "BAD" och minns fortfarande hur jag övade på hans moves i mitt rum. :lol:

Synd att han wastade bort sin karriär med massa skit sista 10 åren bara.

Länk till kommentar

Sjukt sorgligt , min första "idol". Min första skiva var hans "BAD" och minns fortfarande hur jag övade på hans moves i mitt rum. :lol:

Synd att han wastade bort sin karriär med massa skit sista 10 åren bara.

ye fyfan, försökte mig på hans moves jag med. Min första skiva var MJ också. Kändes lite plötsligt detta.

Länk till kommentar