Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Adrenalinjunkies med för mycket pengar.

Shahin:

Hur många bord spelar du parallellt när du grindar hu sngs? Gör du skilnad i antalet bord för olika nivåer?

Jag mår helt ok (=

Jag spelar väl normalt sett 4-5. Men ibland är det tightåsnor som reggar 2st o bara sitter o väntar på misstag så då multitablar jag inte. Standard är vekrligen 4-5 när jag grindar, men är det riktigt bra value och jag springer väldigt bra eller väldigt dåligt blir det upp till 8 ibland (=

Postad
Måste man inte vara gaaanska så seriös för att lyckas plussa på sportsbet? Oddssättarna lär ju jobba ganska hårt.

Du måste vara väldigt seriös och man får aldrig slaska. Så det är allt jag inte är mao (=

Är bra back totalt på sporten men det är för jag la väldigt åsniga bets i början av min pokerkarriär (=

Är ganska bra plus i år iaf, men det betyder ju ingenting i princip.

Och tyvär hann man inte lägga Golden State för man var ute, men bra rek verkar det som (=

Inatt spelas Utah +11 borta mot Cleveland. New Orleans borta mot Houston. Samt Indiana +6 mot Chikago borta. Tror ingen hinner lägga detta men jag bjuder på o skämma bort mig i min egen dagbok (=

Postad

Standardkväl, LeBron är övermänsklig o dom vänder 12p underläge i 3e till o vinna med 12 när man har +11 (=

Kall kväll som vanligt, stor svacka, avråder alla från o rygga om nån nu var så dum. Men ger inte upp, kommer nog nya tips imorgon haha.. (=

Postad
Vem är bästa bettaren i sverige som du känner (/till)?

Vet ej hur man multiciterar så får svara på dig o Cyntax samtidigt. Vem är Patrik?

Har inget vettigt svar på de där, vet att Kniven, Erik123 och Tobias Persson sportsbettar tungt men har ingen aning om deras resultat. Finns väl bara en "pokerspelare" som jag ser har en riktigt seriös sportsbetblog/redovisning och det är väl Hattens på expressen. Vad jag förstått är han ganska bra (=

Brukar följa hans bets ibland.

Postad
Dagens två bästa odds vad gäller fotboll iaf.

Udinese - Reggina 1 1.45

Tätt följt av

Athletic Bilbao - Osasuna 1 2.10

Tänkte skriva att jag aldrig spelar såna lag till 1,45 men känns elakt nu när dom torska. Men du o jag springer riktigt bra (=

Postad

Jag förutsatte att Cyntax menade Mårtensson, kanske är nån annan Patrik jag inte tänkt på. Känns som att han har seriositeten i sig. :)

edit: För att multicitera klickar du på knappen med citationstecknet i varje önskat inlägg och sen på vanliga Besvara-knappen. Då finns dom där!

Postad
Jag förutsatte att Cyntax menade Mårtensson, kanske är nån annan Patrik jag inte tänkt på. Känns som att han har seriositeten i sig. :)

edit: För att multicitera klickar du på knappen med citationstecknet i varje önskat inlägg och sen på vanliga Besvara-knappen. Då finns dom där!

Aha. Nej han tillhör inte de bästa och har nog inte försökt heller.

Postad

Han borde iofs vara bäst på det mesta, ja.

Jag är dum i huvet, folk säger det där men jag förstår inte för det funkar inte i praktiken (=

Postad

Är ganska run bad allmänt o gejmar en turre, gick på toa i 30 sekunder och ser min hand foldas, tänker för mig själv att med min otur så är det AA.

Ace of HeartsAce of Diamonds.

Vore man inte så tiltad så är det nästan kul (=

Postad
Är ganska run bad allmänt o gejmar en turre, gick på toa i 30 sekunder och ser min hand foldas, tänker för mig själv att med min otur så är det AA.

Ace of HeartsAce of Diamonds.

Eftersom man är tiltad är det kul (=

:lol:

Postad

shahin min otur asså. Hade en sexling på oddset till 200*pengarna. Fick in allt utom västerås hemma mot sundsvall i hockey. Då ledde dom med 4-2 inför sista dessutom. Rätt roligt faktiskt. Blir fönstret nu typ.

Postad
shahin min otur asså. Hade en sexling på oddset till 200*pengarna. Fick in allt utom västerås hemma mot sundsvall i hockey. Då ledde dom med 4-2 inför sista dessutom. Rätt roligt faktiskt. Blir fönstret nu typ.

Sexling, sikk boo.

Roma satt iaf, hade inte spelat så mkt men skönt ändå. Har du några spikar på nattens nba/nhl haslo? Tänkte se om dom stämmer överens med mina så kör vi tvärtom (=