norris Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2009 Bara blivit att semi-grinda i dag. Då jag haft brist på motivation och har istället slaskat CS och dylikt. Någon som har tips på en bra TV-serie att grinda till? Följer/sett följande: Weeds, Scrubs, Lost, Vänner, TILT, Himym, Dexter, It's always sunny in Philadelphia, Chuck, Desperate Housewives, Entourage, Family Guy. Dagsresultat: +$730 Citera
Nice Hand GG Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Bara blivit att semi-grinda i dag. Då jag haft brist på motivation och har istället slaskat CS och dylikt. Någon som har tips på en bra TV-serie att grinda till?Följer/sett följande: Weeds, Scrubs, Lost, Vänner, TILT, Himym, Dexter, It's always sunny in Philadelphia, Chuck, Desperate Housewives, Entourage. Dagsresultat: +730 family guy! hur kan man inte grinda till family guy trodde det var en oskriven lag Nej men annars har du väll även NCIS, how i met your mother och dirty money samt ifall du inte redan har sätt Sopranos! Skadar aldrig att dra upp den serien igen Citera
Bluwajt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Prison Break s1, tvåan är bra också. Citera
bjoelle Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Bara blivit att semi-grinda i dag. Då jag haft brist på motivation och har istället slaskat CS och dylikt. Någon som har tips på en bra TV-serie att grinda till?Följer/sett följande: Weeds, Scrubs, Lost, Vänner, TILT, Himym, Dexter, It's always sunny in Philadelphia, Chuck, Desperate Housewives, Entourage. Dagsresultat: +730 Arrested developement, bland de bästa jag sett i serieväg. Och jag gillar det mesta du nämnt ovan. Citera
sexyterran Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Arrested developement, bland de bästa jag sett i serieväg. Och jag gillar det mesta du nämnt ovan. den, flight of the conchords edit: en serie som är ett jävla grind men som äger är the wire Citera
norris Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 family guy! hur kan man inte grinda till family guy trodde det var en oskriven lag Nej men annars har du väll även NCIS, how i met your mother och dirty money samt ifall du inte redan har sätt Sopranos! Skadar aldrig att dra upp den serien igen Oj. Glömde skriva in Family Guy! Ofc ser jag Family Guy : ) Sopranos, där sa du något! Booyah Prison Break s1, tvåan är bra också. Ska prova mig på Prison Break igen, har gett det en chans förut. Men förstod aldrig riktigt varför det blev så överhypeat ; o Bara s1 och s2 som är bra? Kompisar som följer den just nu, verkar sitta med blodfylld när de ser ett nytt avsnitt. Arrested developement, bland de bästa jag sett i serieväg. Och jag gillar det mesta du nämnt ovan. Arrested Development, never heard of. Ska kolla upp det direkt, tack! den, flight of the conchords edit: en serie som är ett jävla grind men som äger är the wire The Wire såg nöt ut! Nu blir det att multitabla Harpan en stund och sedan sova! Ska försöka lägga mig "i tid" i dag(före 04:00). Ska försöka kliva upp i normal tid i morgon också, före lunch i alla fall. Sedan trotsa kylan och gå ut och gå, får se hur det går med den planen i morgon. AhH#!¤%& snustorsk, brb statoil, gg..... Citera
Bluwajt Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Ska prova mig på Prison Break igen, har gett det en chans förut. Men förstod aldrig riktigt varför det blev så överhypeat ; o Bara s1 och s2 som är bra? Kompisar som följer den just nu, verkar sitta med blodfylld när de ser ett nytt avsnitt. Nä s3 å 4 är så äckligt mycket sämre imo. Senaste avsnittet var bara patetiskt, satt och skrattade åt vissa bitar. T.ex. orkade dom inte redigera den så bra, så va typ 1s långt klipp där personer helt plötsligt var dockor plus att en av dom flög ur en bil, men i nästa scen satt där igen. http://img377.imageshack.us/my.php?image=vlcsnap75887fg4.png Sen när Michael ska springa iväg från en bil som jagar honom springer han minst 5-6 gånger och korsar vägen och ger bilen jättelägen att skjuta ner honom. Fattar liksom inte varför dom håller på så här, kan ju inte tycka det är kul själv. fattar inte varför jag kollar på det heller, men har man sett en serie fyra säsonger vill man gärna se hur det slutar, vilket det väl aldrig kommer göra. Det här var dock lite småkul i avsnittets mest "dramatiska" scen typ http://www.youtube.com/watch?v=iZELaWIvAqg Citera
norris Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 Text Haha. Såg lite billigt ut, lite Våra bästa år-feeling på det ; o. Lite så som jag känner för Lost, s1 var otroligt bra men vill nu bara att skiten ska ta slut. Gick inte så bra för mig att kliva upp i tid i dag. En kompis ringde nyss och väckte mig, tydligen är det fredag i dag också. Blev mycket drickande under mellandagarna och nyår, så ska försöka dra i gång en grindstuga i helg istället. Men kvällen lär väll endå sluta med att jag står på dansgolvet och skriker ut min glädje till en dålig sclager. Dagens grindarlåt: http://www.youtube.com/watch?v=ACZLFjMjNLM Citera
norris Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 Crap. Hade inte rivern funnits i dag, hade jag varit miljonär. Verkar som Ongame hade bestämt sig redan när jag logga in att jag skulle spela receiver i dag, så var bara att knäppa upp byxorna och ställa sig på alla fyra. \O/ woo. Nä, nu ska jag inte vara bitter. Funderar på att skaffa ett anger management-rum, som jag ska ljudisolera och sedan scouta loppmarknader efter billig porslin att slå sönder. Måste vara +EV! Nu blir det att steama av, ut och köra bil, spela hög musik som f-n och käka största korvmenyn på någon risig bensinstation. Citera
norris Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 Dagen slutade lika dåligt som den starta. Några STT kvar, men dagen verkar landa på ungefär -$500. Bara bita ihop och komma igen. Dåligt spel blandat med oflyt är ingen skön kombo. Nu ska jag borsta tänderna och sedan dricka juice som bestraffning.... Tilt att jag alltid märker att jag är lite smått tiltad, lite för sent. Skärpning! Blir att grinda regulars ett par dagar framöver, när kommer det STT till Ongame med ~5min blindnivå? 3min & 10min, lilla hoppet... : c Citera
Recommended Posts