The Grand Bark Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Meh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Idag: Time After Time - Miles Davis Live in Montreal 1985 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Är inte så mkt för musikvideor själv, men vill gärna prata lite ändå! Snöööövidder nigga pliz. Äckligt vackert överallt är det. Jättetråkig video ju. Bara ett gäng jönsar som står still och spelar i snön, eller missar jag något? För övrigt är det helt klart fusk med livevideor. Det är automatiskt dåliga musikvideor, eller bör iaf bedömas för sig. Tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 Som Gdaily och Eury redan påpekat: The Avalanches med Frontier Psychiatrist. No Contest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 13 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 1. skriv (youtube)(/youtube) 2. byt ut () mot [] 3. kopiera embed koden från önskad youtube video 4. klistra in embed koden mellan ...tube] och [/yout.. 5. presssss "skicka svar" button Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 13 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2008 "strängen" ska va de som finns i embed rutan, inte vanliga url fungerar nåt annat än youtube? tex googlevideo mfl? Aha, testar igen då. Men hittar inte fulla versionen, det finns tydligen möjlighet att neka embed-länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Siouxsie and the Banshees - Halloween - Live 1981 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medullaoblongata Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Genesis - Jesus He Knows Me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Klassiker och rätt nyskapande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 En direkt kult klassiker, så småningom på en bio/dvd nära dig(just nu på Toronto After Dark Film Festival): Repo! The Genetic Opera At the Opera Tonight - (sjunger gör många bl.a. Sarah Brightman, Anthony Stewart Head, Paris Hilton...m.fl.) __________________________________________ Original trailern: Repo! The Genetic Opera Trailer (TADFF 2008) &hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" &hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" frameborder="0" allowfullscreen> Toronto After Dark Film Festival, 8 Nights of Horror, Sci-Fi, Action and Cult Films this Oct 17-24, 2008. REPO! THE GENETIC OPERA "An audacious cinematic experience" - Fangoria Darren Bousman, USA, Toronto Premiere Beware the deadly repo man in the most highly anticipated cult film of the year, blending gothic horror, futuristic sci-fi, and rock opera! Starring genre icons Anthony Head (BUFFY THE VAMPIRE SLAYER), Bill Mosely (DEVIL'S REJECTS), Alexa Vega (SPY KIDS) and Paul Sorvino (GOODFELLAS). Winner, Most Groundbreaking Film - Fantasia Film Festival. For more information on the complete lineup of films to this year's festival or to buy advance tickets or passes please visit the festival website: http://torontoafterdark.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 ... Nja. Ok, låten är rätt ball, men varken den eller videon är direkt nyskapande eller utmärkt välgjorda. Det är ju essensen vi är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medullaoblongata Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 Nja. Ok, låten är rätt ball, men varken den eller videon är direkt nyskapande eller utmärkt välgjorda. Det är ju essensen vi är ute efter. mmm, fastande för låten när jag sprang på den. Videon är bara nåt hemma ihopkok från trailern, tror inte finns nån musik video ännu, bara trailers för filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 17 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 mmm, fastande för låten när jag sprang på den. Videon är bara nåt hemma ihopkok från trailern, tror inte finns nån musik video ännu, bara trailers för filmen. Du är en av mina forumfavoriter ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2008 Ska väl posta nåt jag oxå... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2008 Royksopp - Remind Me Riktigt skön låt - Riktigt skön video Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2008 Välkommen tillbaka Klyka. Jag menar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2008 Tack Roffe. Jag ser fram emot att få den där champagnekorken mig tillrullad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2008 Kan vara så att man måste vara ett hardcore Black Sabbath-fan för att uppskatta detta, men DENNA VIDEON!!! Så konstnärligt enkelt... Less is more! Jag lär få halva PF efter mig pga detta, men ge den en chans iaf: Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inqy Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2008 Royksopp - Remind MeRiktigt skön låt - Riktigt skön video +1 Kryddar med en lite mindre välproducerad men ack så genial video. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2008 Som en hardcore Hanoi fan så måste denna bara komma när dom idag meddelade att man slutar efter detta år .... lite död har det varit på vägen, iom trummisens död sprack bandet 1985, efter mikes hustrus bortgång återförenades man 2002 ...dags att ta farväl igen Bättre än så här blir de bara inte Hanoi Rocks-Tragedy~Malibu Beach Nightmare(Live at Marquee) 1983 "Opinions are like arseholes – everybody's got one" - Mike Monroe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2008 Kom att tänka på en dansk klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 22 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2008 inte riktigt min musik men de här är fantastiska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2008 Mmmm, den är riktigt skön, danskvideon alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2008 Chemical Brothers - Let Forever Be Såsååååsåå brraabbrbraba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts