Gå till innehåll

Bästa musikvideon


Saint_Bjorn

Recommended Posts

  • Svars 100
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bakis?

 

Med glimten i ögat;

Mer seriöst menat;

och; http://www.youtube.com/watch?v=w1mgEQTMVB8

och den här för att jag hade velat vara där och då...; http://www.youtube.com/watch?v=8Kd8xp86reY

nja det där är ju inga bra videos. Men den här är fantastiskt kul, garvar alltid när Chevy ska ställa ifrån sig glaset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You can Call me Al-videon är bland den värsta smörja jag någonsin sett. Medelålders män pratar sig ofta varma om hur fantastisk den är - varför är ett av naturens stora mysterier. Kanske kan en kvantdator räkna ut varför?

 

Alltså, det enda som händer är ju att Chevy Chase sitter och gestikulerar medan han mimar till texten, i sitt rosa rum. Sen sätter han ner ett glas mitt i tomma luften - HAHAHHAHAHAHAHA.

 

Vad fan är grejen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You can Call me Al-videon är bland den värsta smörja jag någonsin sett. Medelålders män pratar sig ofta varma om hur fantastisk den är - varför är ett av naturens stora mysterier. Kanske kan en kvantdator räkna ut varför?

 

Alltså, det enda som händer är ju att Chevy Chase sitter och gestikulerar medan han mimar till texten, i sitt rosa rum. Sen sätter han ner ett glas mitt i tomma luften - HAHAHHAHAHAHAHA.

 

Vad fan är grejen?

Fattar man inte vad som är så bra med den videon så är man humoristisk analfabet. Chevy Chase är bäst i världen på det han gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite ambivalent inställd till eventuell nyinspelad Hellmanmusik. Oftast lutar jag mer åt att det är skönt att han behåller den där häftiga glorian från att endast ha spelat in en - himmelsk - skiva.

 

Vad gäller Chevy så...ja, vad ska man säga? Han är/var kanske bäst i världen på att mima, och om jag inte förstår det stora i det så känns det ungefär lika hemskt som att inte förstå Scrubs.

 

Under kategorin hemmasnickrade videos, fanvideos, så vet jag att någon postade den här till mig i en blogkommentar en gång - men tro inte att jag inte hade sett den innan! :)

 

Den är fantastiskt bra - låten också.

 

 

Gillade btw verkligen den här som Juggler postade nån gång i vintras eller så:

 

Bat For Lashes - What's a Girl To Do

 

Bästa svenska video då?

 

Ganska självklart egentligen imo:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juggler skrev nånstans att man gör så här:

 

(youtube)hOj5H5W9zYo(/youtube)

 

Paranteserna byter man dock ut mut [ ]

 

Strängen är youtube-id:et.

 

Fattar dock inte varför allt ser ok ut för mig men det inte går att titta, har testa flera varianter på samma video.

"strängen" ska va de som finns i embed rutan, inte vanliga url

 

fungerar nåt annat än youtube? tex googlevideo mfl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...