Supertequila Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 det var ju iofs inte det du sa. Det var det jag menade i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Det var det jag menade i vilket fall. dåså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 haha bump:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skrim Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Intressant tråd, så det va en bra bump=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Intressant tråd, så det va en bra bump=) Ja, det känns kul att till och med duktiga spelare försöker lista ut vilka händer som skall pusha samt syna en 5-bets-push, på känsla!. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Efter att läst den här tråden känns det som att jag kommer förspilla många inköp närmsta tiden. Vad har ni för 3bets stats btw, över 12%? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Efter att läst den här tråden känns det som att jag kommer förspilla många inköp närmsta tiden. Vad har ni för 3bets stats btw, över 12%? ca 9% 5-max Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Efter att läst den här tråden känns det som att jag kommer förspilla många inköp närmsta tiden. Vad har ni för 3bets stats btw, över 12%? Beror på hur många äss äss och kung kung jag får Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Denna tråd hade jag glömt, kul bump! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Av ren nyfikenhet, hur gör det får dig nu magico? Gått upp några nivåer sedan OP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Av ren nyfikenhet, hur gör det får dig nu magico? Gått upp några nivåer sedan OP? Det går bra! Jag spelar 5/10-7.5/15 på svs och 1/2 på dollarsiter, nästan redo att ta steget mot ännu lite högre bord Det lossnade för mig när jag bestämde mig för att börja spela HU och lägga ner tid på mitt spel(kollade supermkt deuces-cracked filmer i början) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Det går bra! Jag spelar 5/10-7.5/15 på svs och 1/2 på dollarsiter, nästan redo att ta steget mot ännu lite högre bord Det lossnade för mig när jag bestämde mig för att börja spela HU och lägga ner tid på mitt spel(kollade supermkt deuces-cracked filmer i början) Okej! Nice, nice! Det är hyfsat höga nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts