Gå till innehåll

Historiens ondaste man?


Spjuvern

Recommended Posts

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hahaha,du skojar?

Jag ironiserar och du tänder till och tror du sätter sista spiken i kistan??

 

Hahahaha,läs mitt engång till, o skriv igen.

 

nä jag skojar inte alls. Jaha..det var ironi? Svårt att urskilja det när man diskuterar med en kommunist. Har märkt att du aldrig svarar på direkta frågor heller. Väldigt tydligt även när du debatterade med LappRoffe på hans blogg. Du anser att politiker är dåliga människor som du skrev i ett av dina första inlägg, men är du duktig på att använda samma sorts retorik som våra kära politiker. En fråga besvaras med en ny fråga, eller förlöjligande eller byte av ämne..snyggt faktiskt!

 

Jag tror jag har hittat kommunismens kärna förresten:

"Folk som känner mej vet att jag inte går runt o skjuter meningsmotståndare(även om jah har god lust till det ibland)" Tack Byling...tack!!!

 

Så nu frågar jag igen, för det var därför jag gav mig in i denna "diskussion", när var det bättre i Sverige jämfört med nu?

Snälla ge mig ett direkt svar!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok tack..då vet jag! Ja Sverige satsade verkligen på välfärden i tidigt 90-tal...

 

Ha d bra Byling...lycka till med. Och skjut inte ihjäl någon nu..kan få allvarliga konsekvenser

 

 

Funderar skarpt att låta bli att skjuta någon efter sådana vackra uppmaningar.

 

Du verkar vara oerhört klok och mogen,skjuter du folk?

 

Jag har aldrig skjutit någon tidigare heller, har jag kanske missat en upplevelse där..?

 

Pensionsförsäkrar gör du säkert också,duktig pojk !!

 

Ha det bra du med ,hoppas dina skor sitter bra och att du får god mat att äta.

 

PS du låter som en riktig kommunistexpert,välskolad och kunnig,skulle aldrig våga möta dej i en debatt DS

 

PS2 Konstigt att jag alltid ska behöva svara på andras frågor för att inte bli kritiserad för att inte svara på andras frågor osv, osv DS2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar skarpt att låta bli att skjuta någon efter sådana vackra uppmaningar.

 

Du verkar vara oerhört klok och mogen,skjuter du folk?

 

Jag har aldrig skjutit någon tidigare heller, har jag kanske missat en upplevelse där..?

 

Pensionsförsäkrar gör du säkert också,duktig pojk !!

 

Ha det bra du med ,hoppas dina skor sitter bra och att du får god mat att äta.

 

PS du låter som en riktig kommunistexpert,välskolad och kunnig,skulle aldrig våga möta dej i en debatt DS

 

PS2 Konstigt att jag alltid ska behöva svara på andras frågor för att inte bli kritiserad för att inte svara på andras frågor osv, osv DS2

 

Nä jag är ingen kommunistexpert..så sant, så sant! Du är väl experten. Ang ditt lilla förlöjligande i slutet av inlägget...ska jag tolka det som att jag är såpass dum och obildad att jag inte har fattat att kommunismen is the thing?? Jag gör det tills vidare.

 

Skulle heller aldrig våga möta dig i en debatt, du hade garanterat slaktat mig med årtal, namedropping, statistik och effektiv retorik. Dock anser jag att du själv blev söndermald i din debatt med LappRoffe.

 

Förresten..jag menade verkligen allvar med att lycka till och att du ska ha det bra!

 

edit..förresten: vem tror du vinner USA-valet??

edit2...jadå jag pensionsparar också..500 kr i månaden. Känns skönt med en liten backup nu när pensionsystemet är mindre generöst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obama,som förmodligen är minst dålig.

Sen vet man ju inte hur seriöst ett val i usa är,var tydligen mycket mygel sist.

 

Jag vet inte hurpass du känner till valsystemet over there,men det är lätt att manipulera och skruva,b.la genom registrering,som är obligatorisk för att rösta,men alla tillåts inte registreras.

 

Jag menar så här, jag är kommunist,står för det öppet och på grund av det har jag någon slags jävla skyldighet att svara på allas frågor?

 

Ta det med moderater o folkpartister också i så fall,eller?

Jag menar också detta::-D

 

 

HA DET BRA !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obama,som förmodligen är minst dålig.

Sen vet man ju inte hur seriöst ett val i usa är,var tydligen mycket mygel sist.

 

Jag vet inte hurpass du känner till valsystemet over there,men det är lätt att manipulera och skruva,b.la genom registrering,som är obligatorisk för att rösta,men alla tillåts inte registreras.

 

Jag menar så här, jag är kommunist,står för det öppet och på grund av det har jag någon slags jävla skyldighet att svara på allas frågor?

 

Ta det med moderater o folkpartister också i så fall,eller?

Jag menar också detta::-D

 

 

HA DET BRA !!!!!

 

Klart som fan att du måste svara, Byling.

Eftersom ni är så få riktiga råkommunister kvar i världen, så vill ju vanligt folk veta hur ni tänker.

 

Fast det är kanske där det brister?

Tänkandet alltså.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart som fan att du måste svara, Byling.

Eftersom ni är så få riktiga råkommunister kvar i världen, så vill ju vanligt folk veta hur ni tänker.

 

Fast det är kanske där det brister?

Tänkandet alltså.:-D

 

 

Ser du över hela världen, så blir det knappast färre kommunister,snarare fler.

 

Menar du råkommunister,som i icke ännu tillredda, så är det nog ännu fler.

 

Men som "marknaden" ser ut nu, så behöver jag knappast propagera för min sak, det ordnar ju "marknaden" själv.

 

Men har det inte gått väldigt ot nu, Bush är ondast,sen kommer jag tätt följt av Den Store Ledaren och Pol Pot,de senare dumma rödingar,som borde flytta till Nordkorea,om dom inte redan bor där,hur fan nu nån jävel kan bo där som är över 1:30,som är den lägsta tillåtna längden för västerlänningar i Pyongyang,som fritt översatt betyder menstrationscykel och är en förolämpning i den västra delen av östra karibien,karibien ligger i vatten,vatten är kallare än snö(om det är fruset dvs) och snön har smält,vilket inte ska förväxlas med smällt,exploderat.

 

 

Med andra ord, 42 !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser du över hela världen, så blir det knappast färre kommunister,snarare fler.

 

Menar du råkommunister,som i icke ännu tillredda, så är det nog ännu fler.

 

Men som "marknaden" ser ut nu, så behöver jag knappast propagera för min sak, det ordnar ju "marknaden" själv.

 

Men har det inte gått väldigt ot nu, Bush är ondast,sen kommer jag tätt följt av Den Store Ledaren och Pol Pot,de senare dumma rödingar,som borde flytta till Nordkorea,om dom inte redan bor där,hur fan nu nån jävel kan bo där som är över 1:30,som är den lägsta tillåtna längden för västerlänningar i Pyongyang,som fritt översatt betyder menstrationscykel och är en förolämpning i den västra delen av östra karibien,karibien ligger i vatten,vatten är kallare än snö(om det är fruset dvs) och snön har smält,vilket inte ska förväxlas med smällt,exploderat.

 

 

Med andra ord, 42 !

 

Tack, Byling. Äntligen en vettig synpunkt och en glasklar förklaring från dig.

Ett tag trodde jag att du gick på droger, men ditt senaste inlägg visar ju tydligt att du förstår vad världen och livet handlar om.

 

Jag bugar.:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...