XeroxFin Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Hittar inget i FAQ:en, men gissningsvis ska du meddela dem på förhand att du kommer att använda kontot utomlands. Jag har fått mitt Neteller-konto låst eftersom jag försökte logga in på det utomlands. Fråga supporten! Citera
davvvvee Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 får det här meddelandet på moneybookers när jag försöker föra över pengar : " Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction. You need to change your Moneybookers account password and e-mail address via the Profile section in order to start the procedure for unlocking your account. " Har provat att byta lösenord men det hände inget. Förstår inte riktigt varför jag skulle byta epost!? Citera
Jeg123 Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Jag var också tvungen att göra det, lägg till en ny email i din profil, man kan ha 5st. Citera
davvvvee Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 okok. ska jag ta bort den förra mejlen jag har registrerad? Citera
Jeg123 Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 det går inte... Du kan "disabla" den, men ta bort den helt går inte. Citera
davvvvee Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 aja det visade sig att det dom egentligen ville ha var foto-kopior på körkort och en räkning som visar adressen. Citera
qubee Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Kan man sätta in pengar på sitt Moneybookerskonto via en pokersida? Verkar som de flesta kräver att man först sätter in via sitt Moneybookers konto men det kanske finns undantag? Citera
Iggan Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Kan man sätta in pengar på sitt Moneybookerskonto via en pokersida? Verkar som de flesta kräver att man först sätter in via sitt Moneybookers konto men det kanske finns undantag? Du kan genom ditt MB-konto skicka pengar från ditt VISA-kort som är kopplat till MB till pokersidorna. Citera
boman Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Cashout till Moneybookers fick jag 6.69 i kurs. Köpte $$ samma dag till priset 7.1. dvs $3 skillnad per $50. Citera
XeroxFin Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Tyvärr standard, även om MB själva säger att de lägger på 1.99 % så är det i realiteten 4-6 %. http://www.moneybookers.com/app/faq.pl?gid=2&qid=718 "What exchange rates do you apply if I send money in another currency or to an account in another currency? For transactions involving currency conversion Moneybookers adds 1.99% to our wholesale exchange rates for foreign currency. This charge serves as a protection against the volatility and risk associated with FX markets. The Moneybookers exchange rates are updated on a regular basis throughout the day." Citera
boman Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 gött att veta. lika casha ut till banken direkt från pokersiten då. Citera
Jeg123 Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Moneybookers erbjuder nu säkerhetsdosa. Gratis för VIP. Citera
Bluwajt Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Moneybookers erbjuder nu säkerhetsdosa. Gratis för VIP. fint! wp Citera
Recommended Posts