machinae Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Jag tänkte skriva av mig lite. Jag har spelat poker i 5 år, och levt på det i 4 år. Jag har lyckats plocka ut ca $3k i snitt i månaden så man kan säga att jag redan har intjänat min första miljon.. men den är ju redan spenderad så att säga. Min bankrulle har legat mellan $10k och $30k dessa 4 år, men de senaste 4 månaderna har det verkligen lossnat. Jag har gått från $20k rulle i maj till $140k idag. Och med hjälp av dollarns uppgång så betyder det att jag nu har en miljon i rulle. Det känns superskönt, och jag kommer nog att fortsätta spela tills jag är ekonomiskt oberoende känns det som. Tänkte bara berätta, för det var sjukt intressant eller hur? Citera
calloway Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Regga du nytt nick för att brawla ut att det tog dig 5 år tjäna en mille!? Din fisk;-) Citera
JesperPV Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 lol, shortstack-jello har kommit upp i $140k i rulle! Citera
jello Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 lol, shortstack-jello har kommit upp i $140k i rulle! ok Citera
lindl Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 Jag är också inne på min andra miljon. Den första gick åt helvete. Citera
KingCosmoKramer Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 lol, shortstack-jello har kommit upp i $140k i rulle! lol Citera
sexyterran Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 jag e inne på min andra miljoners miljard. känns sådär. ska nog sluta snart. Citera
ulaf Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Postad 6 Oktober , 2008 jag kommer nog att fortsätta spela tills jag är ekonomiskt oberoende känns det som. Hur menar du? Grattis! Citera
Iggan Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Grattis! Bara fortsätt, som många andra säger, den första miljonen är alltid svårast. Citera
schenker Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Jag tänkte skriva av mig lite.Jag har spelat poker i 5 år, och levt på det i 4 år. Jag har lyckats plocka ut ca $3k i snitt i månaden så man kan säga att jag redan har intjänat min första miljon.. men den är ju redan spenderad så att säga. Min bankrulle har legat mellan $10k och $30k dessa 4 år, men de senaste 4 månaderna har det verkligen lossnat. Jag har gått från $20k rulle i maj till $140k idag. Och med hjälp av dollarns uppgång så betyder det att jag nu har en miljon i rulle. Det känns superskönt, och jag kommer nog att fortsätta spela tills jag är ekonomiskt oberoende känns det som. Tänkte bara berätta, för det var sjukt intressant eller hur? Jag har tjänat över 7 miljoner. Iofs har en stor del gått bort i skatt. Funderar på att sluta jobba om jag skulle bli ekonomiskt oberoende. Citera
STO Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Jag har tjänat över 7 miljoner. Iofs har en stor del gått bort i skatt. Funderar på att sluta jobba om jag skulle bli ekonomiskt oberoende. Who got the biggest dick? Citera
Skanke Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Who got the biggest dick? Känns som du missupfattade det hela.... Citera
schenker Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Känns som du missupfattade det hela.... Exakt Citera
moneysaver Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Grattis....har ungefär 999 000 kr kvar så e vi lika..... Citera
Sideshow Postad 7 Oktober , 2008 Rapport Postad 7 Oktober , 2008 Jag var så nära att få ihop en miljon playmoney på expekt-tiden. Det var tider Citera
pokerkompisar Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Hej.....skitkul att det går bra för dig ....tycker alltid det är kul att höra av andra att det går bra....lust att prata mera på msn....söker pokerkompisar i Timrå/sundsvall men även andra.....MSN: snabbapengar2008@hotmail.com Citera
Nice Hand GG Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Jag vann över 2.5 miljoner med 1500 rulle på lite mindre än 7h timmar sedan försvann allt på ca 5 händer.. Man jag var endå glad Citera
Slaskpelle Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Jag har inte riktigt förlorat min första miljon än. Men jag jobbar på det. Citera
Dead-Inside Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Hej.....skitkul att det går bra för dig ....tycker alltid det är kul att höra av andra att det går bra....lust att prata mera på msn....söker pokerkompisar i Timrå/sundsvall men även andra.....MSN: omitted av uppenbara skäl Fantastiskt roligt. Om du ger mig adress kommer jag gärna och hälsar på, så att säga. Citera
tok_junior Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Hej.....skitkul att det går bra för dig ....tycker alltid det är kul att höra av andra att det går bra....lust att prata mera på msn....söker pokerkompisar i Timrå/sundsvall men även andra.....MSN: snabbapengar2008@hotmail.com snabba pengar 2008? Citera
jo_ocke Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 500 miljoner så lever man bra. Citera
Recommended Posts