Gå till innehåll

Fördröjning vid skrivning av text?


Ängeln17

Recommended Posts

Nu vet jag inte om du levlar mig eller inte brainslicer? Fast idag har jag ominstallerat IE7 och nu verkar det fungera som det ska.

 

Har dock en fråga. Alla kommandon och "knappar" står på engelska. Kan man ändra dem till svenska och i så fall var?

Sköjja bara lite :)

 

Nu har jag inte explorer men det beror väl på vilket språk du valde vid nerladdningen? http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B&displaylang=sv

(observera att ovanstående länk är: Operativsystem som stöds: Windows XP Service Pack 2; Windows XP Service Pack 3), ändra språk innan du trycker hämta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sköjja bara lite :)

 

Nu har jag inte explorer men det beror väl på vilket språk du valde vid nerladdningen? http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9AE91EBE-3385-447C-8A30-081805B2F90B&displaylang=sv

(observera att ovanstående länk är: Operativsystem som stöds: Windows XP Service Pack 2; Windows XP Service Pack 3), ändra språk innan du trycker hämta

 

:lol:

 

Den va kul.

 

Fick inget val gällande språket men det gör det samma för jag kan spika engleska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fick den via autoupdate om du inte kunde välja språk? då blir det väl språket vad operativsystemet är? eller va den gamla explorern är?

 

 

inga spikar här inte,...

computer_message_screwed.jpg

 

:-D

 

Autoupdate, ja. Google sökfält = svenska. IE7-knappar = engelska, även fast det gamla va på swedich.

 

Fick ändra nationella intsällningar då de hade ändrats till english och klockan visade PM och AM. Dock förändrade det inte språket på IE7. Men som sagt, jag kan leva med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...