Plox Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Tjoh, vad har hänt med min lobby? Se bilden nedan. Kan inte göra några insättningar eller någonting. Snabb hjälp mottages med öppna armar! Sitter på en nyuppdaterad MacBook. Citera
Plox Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Japp typ 4 gånger. Hjälper icke. Citera
plzgogame Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Gå in i FullTiltPoker\Graphics\Lobby och se ifall du överhuvudtaget har några filer där. Citera
Plox Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2008 Jo allt ser ut att finnas i \Graphics\Lobby. Mycket märkligt. Inga andra förslag? Citera
plzgogame Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Postad 4 Oktober , 2008 Verkar väldigt skumt, provat att rensa registret efter att du avinstallerat FTP? Vet faktiskt inte vad jag ska komma med för förslag Citera
Plox Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2008 Nä jag ger upp - funkar helt enkelt inte. Citera
Kepsen Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Nä jag ger upp - funkar helt enkelt inte. du laddar väl ner fel? det där är väl typ Playmoney klienten? ^^ Citera
Full Tilt Support Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Hej, Det är lite svårt att se i den upplösningen, men uppenbarligen är det något som är fel. Mitt förslag är att du skickar in ett screenshot (gärna med lite högre upplösning) till supporten (support-se@fulltiltpoker.com). Om dom inte kan lösa det direkt så skickar dom det vidare till vår dedikerade McSupport. Ledsen att jag inte kan hjälpa dig mer än så (du ska kunna klicka på "kassan" även om du har playmoney versionen). MVH, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.