vuns187 Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Jag är sugen på att testa ongame nätverket. Finns det någon som känner till nått ställe som ger en bra deal? Citera
HipsterDufus Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Nextpoker ger bra rullande bonusar på 8PP. Citera
Fladder Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Jag har samma deal med så kallade "continous bonuses" på både RedKings samt Strykke. Tror man kan få denna deal på i princip alla Ongamesiter nuförtiden... Citera
EmWi Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Pma om ni behöver länk till bra deal. men det är inte på eu site. Citera
gdaily Postad 26 Oktober , 2008 Rapport Postad 26 Oktober , 2008 Påminner om forumreglerna. Det är inte ok att ta och skriva "PMa mig för en bra deal". Citera
fozzilman88 Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 Nextpoker ger bra rullande bonusar på 8PP. vad motsvarar det i rb? Citera
jkkman Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 vad motsvarar det i rb? 62,5% av turneringsavgifter, 25% HU cashgame, ~35%-40% SH cashgame. Inte helt säker men tror det är så i alla fall. Citera
MJ Postad 26 November , 2008 Rapport Postad 26 November , 2008 62,5% av turneringsavgifter, 25% HU cashgame, ~35%-40% SH cashgame. Inte helt säker men tror det är så i alla fall. Jag tror iofs att han får svårt att komma ifrån det lilla problemet att Next lagt ner (gått ihop med Betfriends på ipoker). Citera
fsista Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 8x är inte svårt att fixa tror jag.. Det var det inte för en månad sen och borde inte vara det nu heller. Citera
jkkman Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 8x är inte svårt att fixa tror jag.. Det var det inte för en månad sen och borde inte vara det nu heller. Jo skitsvårt. Next har ju gått ihop med betfriends på ipoker Citera
MJ Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Jo skitsvårt. Next har ju gått ihop med betfriends på ipoker Exakt hur efterbliven är du? Ber om ursäkt för den här. Kände att jag behövde knuffa tillbaka lite hårdare efter din knuff. Min första post var ju aningen dryg, men en bit av förklaringen finns i min post innan denna. Att sedan få en riktigt dryg post tillbaka från en som drygat sig en hel del mot mig... Citera
fozzilman88 Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Exakt hur efterbliven är du? vad är ditt problem? Citera
fsista Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Är det att gå över gränsen för forumsreglerna att säga att jag kan ge kontaktuppgifter till någon som kan fixa det? I så fall ge mig en temporär ban och ta bort det här inlägget (snälla inte permanent ban jag gillar det här stället). Citera
Skanke Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Hollywoodpoker har 8x bonus. Och på signup bonusen kan man få lite extra om man byter in sina poäng efteråt... Citera
Agent Cooper Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Jo skitsvårt. Next har ju gått ihop med betfriends på ipoker Ok. Ta ett djupt andetag och sätt dig ner. Här kommer chockerande nyheter. OnGame la inte ner verksamheten när Nextpoker lämnade nätverket. Det finns att gäng andra sajter! Svimmat än? Nähä ok, här kommer mer. Dessutom kan man på förfrågan få 8*bonusar hos de flesta sajterna. Visst är det helt fantastiskt! Citera
jkkman Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Ok. Ta ett djupt andetag och sätt dig ner. Här kommer chockerande nyheter. OnGame la inte ner verksamheten när Nextpoker lämnade nätverket. Det finns att gäng andra sajter! Svimmat än? Nähä ok, här kommer mer. Dessutom kan man på förfrågan få 8*bonusar hos de flesta sajterna. Visst är det helt fantastiskt! Läs hela tråden eller sluta levla mig Citera
el_kryddo Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Finns en tråd på twoplustwo där folk söker Ongame-deals. Fråga efter 8x där så blir ni översköljda av erbjudanden kommande dagarna, då gäller det bara att sålla vad som känns bäst och mest pålitligt. Citera
MJ Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Finns en tråd på twoplustwo där folk söker Ongame-deals. Fråga efter 8x där så blir ni översköljda av erbjudanden kommande dagarna, då gäller det bara att sålla vad som känns bäst och mest pålitligt. Jag har inte spelat mycket på Ongame och med tanke på att det var en del oklarheter hur Next lämnade. Gillar inte strukturerna riktigt när det gäller MTT/sng. Nu vet man iaf att flytten av Next inte påverkat de generösa bonusarna om ni säger det. Citera
Agent Cooper Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Läs hela tråden eller sluta levla migHar läst hela tråden. 8x är inte svårt att fixa tror jag.. Det var det inte för en månad sen och borde inte vara det nu heller. På detta svarar du: Jo skitsvårt. Next har ju gått ihop med betfriends på ipoker fsista svarar på OP:s fråga om en bra OnGame-deal. Han har helt rätt i att det är lätt att skaffa 8xbonusar på flera olika sajter. Ingenstans nämner han specifikt Nextpoker. Inte heller citerar han någon som nämner Nextpoker. Ok, nu är det dags för dig att göra ett desperat kontringsförsök. Ta på dig läsglasögonen först bara. Citera
jkkman Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 fsista svarar på OP:s fråga om en bra OnGame-deal. Han har helt rätt i att det är lätt att skaffa 8xbonusar på flera olika sajter. Ingenstans nämner han specifikt Nextpoker. Inte heller citerar han någon som nämner Nextpoker. Min post har egentligen ingenting med fsista att göra utan jag drygade bara med MJs post om att Next flyttat till ipoker och att det därför inte skulle finnas 8x bonusar längre, om du uppfattat att det är så redan antar jag att du levlat hela tråden igenom. Citera
Agent Cooper Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Min post har egentligen ingenting med fsista att göra utan jag drygade bara med MJs post om att Next flyttat till ipoker och att det därför inte skulle finnas 8x bonusar längre, om du uppfattat att det är så redan antar jag att du levlat hela tråden igenom. Du citerade fsista i ditt inlägg, inte MJ. Om du vill dryga dig med MJ:s post är det lämpligen MJ du ska citera och inte någon helt annan. Citera
MJ Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Oj min sry post blev tydigen en redigering av post 11. Som sagt, jag överreagerade. Citera
Recommended Posts