Gå till innehåll

letar efter en bra Ongame deal


vuns187

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Jo skitsvårt. Next har ju gått ihop med betfriends på ipoker :shock:

 

Exakt hur efterbliven är du?

 

Ber om ursäkt för den här. Kände att jag behövde knuffa tillbaka lite hårdare efter din knuff. Min första post var ju aningen dryg, men en bit av förklaringen finns i min post innan denna. Att sedan få en riktigt dryg post tillbaka från en som drygat sig en hel del mot mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo skitsvårt. Next har ju gått ihop med betfriends på ipoker :shock:

 

Ok. Ta ett djupt andetag och sätt dig ner. Här kommer chockerande nyheter. OnGame la inte ner verksamheten när Nextpoker lämnade nätverket. Det finns att gäng andra sajter! Svimmat än? Nähä ok, här kommer mer. Dessutom kan man på förfrågan få 8*bonusar hos de flesta sajterna. Visst är det helt fantastiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Ta ett djupt andetag och sätt dig ner. Här kommer chockerande nyheter. OnGame la inte ner verksamheten när Nextpoker lämnade nätverket. Det finns att gäng andra sajter! Svimmat än? Nähä ok, här kommer mer. Dessutom kan man på förfrågan få 8*bonusar hos de flesta sajterna. Visst är det helt fantastiskt!

 

Läs hela tråden eller sluta levla mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en tråd på twoplustwo där folk söker Ongame-deals. Fråga efter 8x där så blir ni översköljda av erbjudanden kommande dagarna, då gäller det bara att sålla vad som känns bäst och mest pålitligt.

 

Jag har inte spelat mycket på Ongame och med tanke på att det var en del oklarheter hur Next lämnade. Gillar inte strukturerna riktigt när det gäller MTT/sng. Nu vet man iaf att flytten av Next inte påverkat de generösa bonusarna om ni säger det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs hela tråden eller sluta levla mig
Har läst hela tråden.
8x är inte svårt att fixa tror jag.. Det var det inte för en månad sen och borde inte vara det nu heller.

På detta svarar du:

Jo skitsvårt. Next har ju gått ihop med betfriends på ipoker :shock:

fsista svarar på OP:s fråga om en bra OnGame-deal. Han har helt rätt i att det är lätt att skaffa 8xbonusar på flera olika sajter. Ingenstans nämner han specifikt Nextpoker. Inte heller citerar han någon som nämner Nextpoker.

 

Ok, nu är det dags för dig att göra ett desperat kontringsförsök. Ta på dig läsglasögonen först bara. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fsista svarar på OP:s fråga om en bra OnGame-deal. Han har helt rätt i att det är lätt att skaffa 8xbonusar på flera olika sajter. Ingenstans nämner han specifikt Nextpoker. Inte heller citerar han någon som nämner Nextpoker.

 

Min post har egentligen ingenting med fsista att göra utan jag drygade bara med MJs post om att Next flyttat till ipoker och att det därför inte skulle finnas 8x bonusar längre, om du uppfattat att det är så redan antar jag att du levlat hela tråden igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min post har egentligen ingenting med fsista att göra utan jag drygade bara med MJs post om att Next flyttat till ipoker och att det därför inte skulle finnas 8x bonusar längre, om du uppfattat att det är så redan antar jag att du levlat hela tråden igenom.

 

:lol: Du citerade fsista i ditt inlägg, inte MJ. Om du vill dryga dig med MJ:s post är det lämpligen MJ du ska citera och inte någon helt annan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...