Playboy Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3407418.ab RIP Paul Newman. Han var en av de största. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 RIP som sagt, en av de absolut största Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Får bli att slänga in Cool Hand Luke i dvdspelaren nån kommande kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 i can eat fifty eggs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Vem i helvete är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Vem i helvete är det där? Smaklöst att skämta i en tråd som handlar om att någon dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Smaklöst att skämta i en tråd som handlar om att någon dött. Jag har ärligt talat aldrig hört talas om honom innan detta heller. RIP anyway. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Absolut en av de största. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Jag har ärligt talat aldrig hört talas om honom innan detta heller. RIP anyway. Bl a "Blåsningen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Jag har ärligt talat aldrig hört talas om honom innan detta heller. RIP anyway. Är ju inte jättesvårt att ta reda på. tråkigt att höra iaf detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Jag har ärligt talat aldrig hört talas om honom innan detta heller. RIP anyway. - "Skämmes tamejfan", som Erold sa. En av de största skådespelarna är borta. R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HughHefner Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Ska ladda ner blåsningen om jag lyckas hitta den och njuta lite. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Det är faktiskt något allvarligt fel i huvudet på en person som inte visste vem han var. Hur kan man gå igenom livet utan att snubbla över den kunskapen? Jag blir tamejfan mörkrädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Det är faktiskt något allvarligt fel i huvudet på en person som inte visste vem han var. Hur kan man gå igenom livet utan att snubbla över den kunskapen? Jag blir tamejfan mörkrädd.Chansen att en sjuttitalist hört talas om Paul Newman är nog rätt stor. Det omvända kan vara sant för nittiotalister. Seriöst, min kollegas dotter som gick i nian hade inte hört talas om Auschwitz. Det är sju resor värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Jag visste inte heller vem han var, semibekant ansikte förvisso.. Till mitt försvar så tillhör jag också Nintendogenerationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anth Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Jag visste inte heller vem han var, semibekant ansikte förvisso.. Till mitt försvar så tillhör jag också Nintendogenerationen. Jag förstår vad du menar. Jag kom ihåg en intervju med sylvester stallones* son som sa att han tyckte om klassisk musik. Intervjuaren frågade om han menade bethoven, bach, mozart - killen svarade: "nej de har jag inte hört talas om, jag menar elvis och sånt. Killen gick på någon filmlinje i skolan eftersom han ville gå i pappas fotspår så intervjuaren frågade vad han tycket om Ingmar Bergman och fick svaret: "vem är det?" Jag HOPPAS att du hört talas om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Den enda storfilmen han gjort nyligen Road to perdition (2002) som är lysande. Annars är väl större delen av storfilmerna 30-40år gamla så det är väl inte så konstigt om många yngre inte känner till honom. "Blåsningen" och "katt på hett plåttak" tycker jag är klart överskattade, men "skyskrapan brinner" och "the color of money" är klart sevärda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 "Blåsningen" och "katt på hett plåttak" tycker jag är klart överskattade, men "skyskrapan brinner" och "the color of money" är klart sevärda. Hur fan kan Blåsningen (The Sting) vara överskattad? Den är ju helt jävla briljant! Iofs tror jag inte att jag någonsin har hållit med dig i någon diskussion överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Den enda storfilmen han gjort nyligen Road to perdition (2002) som är lysande.Annars är väl större delen av storfilmerna 30-40år gamla så det är väl inte så konstigt om många yngre inte känner till honom. "Blåsningen" och "katt på hett plåttak" tycker jag är klart överskattade, men "skyskrapan brinner" och "the color of money" är klart sevärda. The Hustler är ju kanon också, bör ses innan The Color of Money imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Jag förstår vad du menar.Jag kom ihåg en intervju med sylvester stallones* son som sa att han tyckte om klassisk musik. Intervjuaren frågade om han menade bethoven, bach, mozart - killen svarade: "nej de har jag inte hört talas om, jag menar elvis och sånt. lol, nja, inte riktigt samma sak imo. Killen gick på någon filmlinje i skolan eftersom han ville gå i pappas fotspår så intervjuaren frågade vad han tycket om Ingmar Bergman och fick svaret: "vem är det?" Jag HOPPAS att du hört talas om honom. Han som regisserade Lustgården med Ingrid Swede? Jag är en mycket stor beundrare av hans verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 The Hustler är ju kanon också, bör ses innan The Color of Money imo. Den har jag faktiskt inte sett, men har hört att den ska vara bra. Han som regisserade Lustgården med Ingrid Swede? Jag är en mycket stor beundrare av hans verk. Mästerregissören Woody Bergman ja. Han har några hårda verk, Jane Bomb, Erotisk uppfostran, De sex årstiderna etc. Men det tar vi i en annan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 the color of money är ju en uppföljare till the hustler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Den enda storfilmen han gjort nyligen Road to perdition (2002) som är lysande.Annars är väl större delen av storfilmerna 30-40år gamla så det är väl inte så konstigt om många yngre inte känner till honom. "Blåsningen" och "katt på hett plåttak" tycker jag är klart överskattade, men "skyskrapan brinner" och "the color of money" är klart sevärda. Jo, det krävs ett oerhört klent intellekt i kombination med extremt knapphändig exponering för omvärlden - det är imponerande på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Sen är väl slapshot ett måste att ha sett minst en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hur fan kan Blåsningen (The Sting) vara överskattad? Den är ju helt jävla briljant! . Skulle tippa att Robert Redford är rätt nöjd med den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts