Matfrid Postad 28 September , 2008 Rapport Postad 28 September , 2008 Du suger något oerhört på poker, och dessutom whinar du över set-ups. Gå och lägg dig. Vad menar du med set-ups? Citera
Playboy Postad 28 September , 2008 Rapport Postad 28 September , 2008 Vad menar du med set-ups? AK mot KK-handen var en rätt äcklig set-up. Citera
Vlade_Divac Postad 28 September , 2008 Rapport Postad 28 September , 2008 Någon berättade för mig att världen består av Idioter, Förbannade idioter och Helvetes idioter. Det minsta man kan göra är att hålla sig till den första sorten Citera
handmadegod Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Hand1: Bad beat Hand2: Bad beat Hand3: Ingen trebet pre, gör det svårt att sätta honom på AA/KK möjligtvis 66 men du har toptvå och brädan är hyfsat dragig. Du får helt enkelt betala där. Hand4: Helt rätt spelad hand5: Cbet på flop är väl inget fel, men du är ur position med luft på turn. Jag tycker du bör c/f:a. hand6: Limpsyna i mp med Axs är kallt, vik den preflop Citera
Snabelguy Postad 29 September , 2008 Rapport Postad 29 September , 2008 Jag skulle vilja veta var spelet är så här bedrövligt på NL$100?! Tycker det är dåligt spel överlag. Citera
Recommended Posts