Gå till innehåll

jm_j har för mycket fritid


jm_j

Recommended Posts

Låter fantastiskt trevligt. Verkar bli en sympatisk uppslutning.

 

Med tanke på att gränsvakterna var nära att skicka mig till Helsingfors är inte Lidköping så illa men jag bör nog komma rätt till slut...

Åkar gärna och hälsar på i andra städer i Sverige. Under mina 13 år i landet har jag bara varit i Göteborg, Nyköping & Uppsala.

 

Tips. Ta inte flyget :mrgreen:.

 

Det är nog ingen risk att någon flygbolag släpper in mig...

Buss till Linköping & random parkbänk att sova på känns lyxigt efter estnisk fängelse.

 

Beställde för övrigt en ny finfin card protector imorse som jag ska komma och flasha med på PK Engeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men det säger oss ingenting om du inte ger oss hela storyn! Ge oss tripreport!!!

 

Kommer... Ska köra ett par dagar i taget.

Nu måste jag dra iväg & köpa en vinare...

 

:mrgreen:

 

Muahahaha...

 

Fick e-post från en viss Nicklas om att jag får börja från starten 20:00 på Artillerigatan. Måste mao pissa iväg mina chips fort som fan på CP Monopol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens livespel var en snabb historia.

 

På CP Monopol frågade väktarna som vanligt om hur mycket jag dryckit och till mitt svar om 2 glas vin sa dom för en gångs skull trevliga väktarna att det är vad folk brukar säga. Nu stämde det jag sa förutom att det var en ordentlig klunk Fernet + ½-liter vin som jag hinkat i mig.

 

Innan turneringen fick vi en muppkurs om poker (No Fold´Em Hold´Em) och fick komma upp till pokerrummet.

 

Min turnering slutade efter ca 10 händer när jag ställde mina 11BB (550 chippolitos) med 89ds och fick syn av idiothanden AKds som till råga på allt träffade en etta.

 

Sååja... Hinkade upp min öl som jag beställt och lullade fram till Artillerigatan.

Där sa väktarna att jag bör ta en promenad och jag tyckte en promenad runt kvarteret skulle nog vara lägligt.

 

Drog dock iväg till Kungsträdgården och senare till Söder så någon jävla turnering blev det inte för min det.

 

Så kan det gå.... Nytt försök idag på en random pokerklubb.

 

Är du 31 din dåre?!? Vågar inte ens tänka på hur mycket det urartade när du var 18. :-)

 

Kan bara säga att jag blivit tjockare & tjockare samt fulare i käften med åren.

 

Hade min första ordentliga slagsmål med 4+ väktare som 15-åring då jag var _något_ full och inte ville lämna krogen (18+ där) i lilla hålan Varkaus.

Kostade mig en skinnpaj, dagsböter för brott mot vapenlagen (hade alltid en kniv i fickan då) + jävla massa blåmärken överallt och ca 3 kilometers promenad hem i ca -15 grader utan jacka. Blev rätt så härdad mot kyla och att slåss med väktare efter den händelsen.

 

Var det den här?

 

classic_time_bomb.jpg

 

Näpp:

 

Blue-Silver-Grenades.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att vara uppe så här dags. Har iaf hunnit porrsurfa och tittat på lite film.

 

Försöker komma på någon vettig att rösta på men "666 för en EU:s Super-state med frihet, jämlikhet, rättvisa, fred, kärlek och lyckan" är den vettigaste jag hittat. Ingen vettig att rösta på i Kommunistiska förbundet eller Vänsterpartiet.

Kan väl falla för någon snygg tjej i Piratpartiet men skulle inte slå vad om det.

 

Ska ta en promenad mot Hornstull och se om det händer något i Tanto eller Street, annars är det Schysstembolaget & 1 flaska rödtjut + titta på "utsikter" som gäller innan frirulllen kl 13.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ovanliga morgonsysslor idag...

 

Hade lovat att spara fängelsäskägget tills några kompisar fått se den men efter en liten incident igår på Dalagatan vid Vasaparken som innebar en cigg och en kompis som försökte tända den brann en stor del av skägget upp.

 

Hade gärna velat se film på det och alla skräckslägna människor i närheten.

 

Nu ska jag ha ett möte med kompisen Remington.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, man kommer träffa många intressanta människor i Lkp den 13:e juni men tror nog det ska bli mest skoj att se dig irl! Finns du? :-D

Btw - kan du inte lägga ut ett kort på dig själv här i db:n? Jag vet hur du ser ut men det kan nog vara kul för andra att se hur vanlig du egentligen ser ut! ;-)

 

Remington? Skräp! En hederlig Husqvarna 9.3x62 gör ORDENTLIGA hål och känns helt rätt i axeln dagen efter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, man kommer träffa många intressanta människor i Lkp den 13:e juni men tror nog det ska bli mest skoj att se dig irl! Finns du? :-D

Btw - kan du inte lägga ut ett kort på dig själv här i db:n? Jag vet hur du ser ut men det kan nog vara kul för andra att se hur vanlig du egentligen ser ut! ;-)

 

Remington? Skräp! En hederlig Husqvarna 9.3x62 gör ORDENTLIGA hål och känns helt rätt i axeln dagen efter!

 

Jag kanske finns kvar då... Har iaf bokat plats på busbussen.

 

Finns inga bra bilder på mig så dom här får duga:

 

Me_grimlock.JPG

 

alla%20spelare.JPG

 

Jag när jag kom in till fängelset:

 

jm_j.jpg

 

Ännu bättre än Husqvarna är Fiskars sax.

 

Citat:Ursprungligen postat av jm_j

Tycker att det är EV- för Estland att utvisa mig överhuvudtaget.

 

Hahaha, kanske det roligaste jag någonsin läst på PF.

 

Extremt underhållande dagbok imo!

 

Estland kommer att sakna mina pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart går du till överdrift i dina Betwayraggningar...

(Iofs obv där jag också sett fotot...)

 

Just i det här fallet kan jag tänka mig att ursäkta det.

 

Bilden från teambetway.com med mig, min "card protector" Dalek Sec och glas med skumpa i handen är ett av dom bästa bilder av mig någonsin:

 

p4250307.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trip Report!

 

Bahh! Ok då.... Har över 50 A4-sidor skrivna om händelsen så det tar lite tid att få allt hit.

 

Vid flyfplanet blir jag ombett att följa med en del ryssjävlar och gör inget motstånd.

Hanmar sedan i förhör i ca 30 minuter varefter das Politseis hämtar mig och sätter i en polisbil samt tar andningsprov (1,3x som man ska dubbla hörde jag; så bara 2,6x%. alkohol i blodet).

 

Hamnar i Keskilinna polisstation där polisen _aningen_ besvärade är tvugna att skriva net vartende pryl som dom jag beslagta bl.a. 75 paket cigg och ett x antal dosor snus.

 

Hamnar i en jävla cell på ca 3x3 meter med hårt golv och inåthelvete starka lamor på taket. Efter ett tag kommer det in en som antagligen en estländare som försökte prata estlänska men varken jag eller snuten fattade inget han sa. Sedan att hans pupiller var helt svarta, han superduperspecsad av alkohol+tjack eller syra+annat roligt gjorde nog att dom där lata jävla ryska snutjävlarna var ännu mindre hjälpsamma....

 

fortsätter med ett xx antal skrivelser så småningom.

 

Kortfattat upplevelse av resten:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...