MikeTime Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Skulle bara tacka för tipset angående snuslangningen. Birka hade just nu erbjudande; köp 5 stockar General - betala för 4. Bra förtjänster. Fick resan gratis tack vare detta... Hoppas det löser sig med alla försvunna pryttlar och pengar. Citera
jm_j Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2009 Skulle bara tacka för tipset angående snuslangningen. Birka hade just nu erbjudande; köp 5 stockar General - betala för 4. Bra förtjänster. Fick resan gratis tack vare detta...Hoppas det löser sig med alla försvunna pryttlar och pengar. Kul för dig. På Tallink Silja får man 5 Ettan för priset av 4. (259,50/stock normalt) Och såklart känner jag bara en som vill ha men han betalar iaf 260kr/stock. Nu ska jag hitta på lite mera djävulska planer och bilder.... Citera
Ola Brandborn Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 Är det inte enklare och mer lönande att växla SEK-> Euro i PAF-maskinerna, eller har de ändrat kursen? Citera
jm_j Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2009 Är det inte enklare och mer lönande att växla SEK-> Euro i PAF-maskinerna, eller har de ändrat kursen? Har inte brytt om att kolla kursen. Ska man handla på båten är det förmånligast med SEK. Åker man till Finland får man ca 5% av officiella växlingskursen i vinst genom att handla med SEK istället för €. Till Tallinn är det ca 10% och till Riga ca 15% för tillfället. Citera
jm_j Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2009 Av någon anledning hamnar farsans beställningar på Tallink Silja på min e-post. Inte mig emot, fick iaf en giltig anlendning att höra av mig & blev retad av gubbjäveln med att han fick sitt Club One guldkort idag... Citera
jm_j Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2009 Ibland är det bra att man har dålig minne. Hade fått för mig att det var turnering både på "fiendelandet" och på Söder imorgon. Tur för mig att det var på ena stället imorgon och på den andra på lördag. Försöker för övrigt att bestämma vad var förra årets bästa film var. Valet står mellan Transporter 3: & The Reader: Citera
Ola Brandborn Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 Har inte brytt om att kolla kursen. Ska man handla på båten är det förmånligast med SEK. Åker man till Finland får man ca 5% av officiella växlingskursen i vinst genom att handla med SEK istället för €. Till Tallinn är det ca 10% och till Riga ca 15% för tillfället. Jag upprepar mig. Växla. Inte handla. 1) Ta med 100 000 sek i sedlar 2) Växla i automaterna till €10 000 i mynt om de inte har gjort något åt det än, den lite "lustiga" växelkursen. 3) På något sätt byta dessa mynt till €-sedlar Profit Citera
jm_j Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2009 Jag upprepar mig. Växla. Inte handla. 1) Ta med 100 000 sek i sedlar 2) Växla i automaterna till €10 000 i mynt om de inte har gjort något åt det än, den lite "lustiga" växelkursen. 3) På något sätt byta dessa mynt till €-sedlar Profit Oki. Tror att 100 000 kronor blir lite svårt och _väldigt_ uppenbart. Mindre belopp upp till 10 000kr åt gången kan fungera för någon som åker ofta. Mynten växlar man lättast på en finsk bank. Ska kolla kursen nu när jag åker på söndag. Jag kan hjälpa till med växlingen i Finland mot en liten avgift. Citera
Skanke Postad 27 Mars , 2009 Rapport Postad 27 Mars , 2009 Skulle bara tacka för tipset angående snuslangningen. Birka hade just nu erbjudande; köp 5 stockar General - betala för 4. Bra förtjänster. Fick resan gratis tack vare detta... fick du resan gratis genom att spendera pengar..... Citera
MikeTime Postad 27 Mars , 2009 Rapport Postad 27 Mars , 2009 fick du resan gratis genom att spendera pengar..... Öh, ja? Citera
jm_j Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2009 Svårt att sova? Kan ha ruskigt svårt att sova ibland och vill inte ta sömntabletter i onödan. Idag har jag förresten försovit mig till jobbet med 2 timmar och 3 timmar 40 minuter efter jag skulle ha börjat jobba har jag fortfarande inte gjort en enda arbetsrelaterad uppgift. Vad vinner jag för pris? För övrigt är ingen annan heller så värst produktiv. Den här hittade jag på mitt skrivbort häromdagen:: Det som är riktigt roligt med lappen står längst ner eftersom jag spelar för Finland. EDIT: För övrigt ska jag nog ta min 1 timmes lunch nu. Kan iaf inte skylla på trötthet om jag spelar dåligt ikväll... Citera
jm_j Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2009 :twisted: Har fått ledigt resten av dagen bara jag svarar på telefonen... Citera
jm_j Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2009 Jahhas... Då har jag lyckats bli portad i baren på en pokerklubb för tredje gången... Kanske kan köra favorit i repris idag Klonkade till höger och vänster tills finalbordet där jag spelade fegt och allmänt uselt. Hade jag fått i mig några öl till skulle jag kunnat bomba lite mer men bristen på alkohol och att jag började bli ruskigt trött gjorde att det gick inte så värst bra... Plats 6 med ca 800kr + är inte mycket att hurra för. Hoppas att det gå lite bättre ikväll eller att jag har lika trevligt som igår/inatt. Nu lite nattmusik så att jag får söta drömmar: Citera
jm_j Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2009 UGH!!! Någon som har en syster, systerdotter eller dylikt som är 20+, ser ok ut, är inte dum och kan tänka sig att hitta på lite nattliga aktiviteter med en (halv)galen finne (=jag)? Är ganska säker på att jag skulle inte skriva så mycket här på nätterna då.... Citera
jm_j Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2009 Yes! Jag känner mig ungefär som en människa igen... För ikväll har jag med mig till turneringsinköpet och 200kr ölpengar. Försökte hitta något mysigt musik att lägga ut från Youtube men det enda jag tyckte om varpå finska så det får bli den här istället: Jag kan ha lite dåliga dagar ibland men troligtvis blir det aldrig så där illa. Citera
jm_j Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2009 Såja! Jag lyckades pissa iväg mina marker innan första pausen... Sedan 1k på cg och en viss HeFo och Lina som frestade med sitt utseende... Jag stirrar på tjejer som jag tycker är snygga eller söta och det kan ge en hel del dåliga vibbar... Tyvärr är jag ingen vidare kandidat för varken av dom så mer än kramar, hångel och eventuella studier om kvinnors anatomi är uteslutet. En snabbis Youtube innan jag springer tillbaka till pokerklubben: Citera
Recommended Posts