Juggler Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2008 14.30 svensk tid börjar spelet. Riktigt trist att Sjödin inte kom med men Tureniec hoppas vi krossar imorgon. Citera
Krite69 Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Den här svensken, är han duktig? Citera
Lasso Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 http://www.pokerstars.tv/pokerstars/channels/38502.html Någon som har bra tips hur man kan bevaka "highrollerturren" med Sonnert, Ruya, Thorsson plus alla de andra proffsen som är sugna igen efter WSOPE-drabbningen? Citera
Laagen13 Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Någon som har bra tips hur man kan bevaka "highrollerturren" med Sonnert, Ruya, Thorsson plus alla de andra proffsen som är sugna igen efter WSOPE-drabbningen? Dra längst ner på den sidan du referera till förut och så kommer du se: £1 Million Showdown Oct 06 13:00 (local time) Så imorgon (måndag) är det bara att gå in på samma sida så ska det visas där. Citera
Juggler Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Någon som har bra tips hur man kan bevaka "highrollerturren" med Sonnert, Ruya, Thorsson plus alla de andra proffsen som är sugna igen efter WSOPE-drabbningen? Vi rapporterar om high stakes i samma tråd. Någon speciell ni vill vi ska intervjua? Citera
gdaily Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Den här svensken, är han duktig?Mycket Gl, gl Citera
jutteson Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Dra längst ner på den sidan du referera till förut och så kommer du se:£1 Million Showdown Oct 06 13:00 (local time) Så imorgon (måndag) är det bara att gå in på samma sida så ska det visas där. Hittat den längst ner men det går ju inte att klicka på den, har inte sändningarna börjat än? Står ju 13:00 local och det blir ju 14:00 här i Sverige väl? Citera
jutteson Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Jag svarar på frågan själv, blir ju lättare när man läser lite "Live coverage of £1million showdown taking place after the main EPT event". Citera
stonethailand Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 frågan är hur mkt % korparna Molle o Ramzi har snott åt sig Citera
Laagen13 Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Jag svarar på frågan själv, blir ju lättare när man läser lite "Live coverage of £1million showdown taking place after the main EPT event". står även 6 oct. Citera
Laagen13 Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Vi rapporterar om high stakes i samma tråd. Någon speciell ni vill vi ska intervjua? Vet inte riktigt vilka som ska spela, finns det någon lista över spelare någonstans ? Scotty Nguyen skulle inte lira va? Tror han sa någon om att dra till USA och ta det lugnt inför bellagios turnering ;P Citera
Juggler Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Scotty sitter bredvid John Juanda. Är en del sjuka bord här. På rad sitter Sorel Mizzi, Gus Hansen, random, Daniel Negreanu, William Thorson, Elky Citera
Lasso Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Vi rapporterar om high stakes i samma tråd. Någon speciell ni vill vi ska intervjua? Som Linköpingsbo är jag ju mest intresserad av höra hur det går för Bengt och Sagge:-D Citera
Laagen13 Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 Skulle ju vara grymt skoj att få höra en intervju med Scotty och Gus Negreanu blir intervjuad för mycket Citera
stonethailand Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 är streamen bara en chipuppdatering eller kan jag inte se skiten för att jag surfar på mitt safari? Citera
jutteson Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 är streamen bara en chipuppdatering eller kan jag inte se skiten för att jag surfar på mitt safari? Jag har iaf bild och ljud Citera
mr_telefon Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 får bara ljud å ingen bild på streamen Citera
IBetUFold Postad 5 Oktober , 2008 Rapport Postad 5 Oktober , 2008 är det paus nu eller? Middagspaus mellan 19.30-20.30. Drar igång strax... Citera
Recommended Posts