Gå till innehåll

Pokermiljonens inköp


Deppodi

Recommended Posts

jag har diskuterat med polare och dem sa att d inte va 1 miljon, låter ganska mycket att inköpet är 1 mille med tanke på att vinnaren får 1 mille om jag inte missförstått d, dessutom får 2a platsen bara 15k och 15k av 6 miljoner låter inte logiskt.

 

Hehe, han driver med dig :)

 

Är det ens nåt inköp i PM? :shock: Trodde det var invitation freeroll typ, men kan ha heeelt fel.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja precis, Ditt inlägg var väldigt logiskt......

 

vet ej, men tror det är en inbjudningsturre av Unibet och således inget inköp alls.

 

 

Naja, inte riktigt sant

 

Kandisarna fick sitt inkop gratis

 

Kvalarna spelade lite olika kval med nagra dollar i inkop / ibland frirullar, sa kraftigt subventionerat alltsa.

 

Proffsen hade olika upplagg fran ar till ar. Ett ar var det frirulle, ett annat ar var det typ en satellit med nagon 100 dollar i inkop. Ocksa detta hyggligt subventionerat alltsa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har diskuterat med polare och dem sa att d inte va 1 miljon, låter ganska mycket att inköpet är 1 mille med tanke på att vinnaren får 1 mille om jag inte missförstått d, dessutom får 2a platsen bara 15k och 15k av 6 miljoner låter inte logiskt.

 

Låter det inte logiskt?

 

Det är väl självklart att inköpet skall vara en mille.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...