Tompa66 Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Tja! En liten fråga,, Spelar just nu på HOLLYWOOD poker och kör en bonus på 8* pp contributed,,(enligt mig ett kasst bonus system) Finns det nån möjlighet att kolla upp ,eller räkna ut via PT om poängen verkligen stämmer med det man spelar,, just nu känns det som man jobbar som f-n men bara får ihop en 20-30 poäng /dagligen? Kommer ju sluta med att jag rakat typ $1000 och får igen $100 = ca 10% rakeback Spelar FL upp till $1-$2 NL 30 Någon? Citera
Ezkash Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Vet bara att systemet passar bättre som turneringsbonus. Citera
Tompa66 Postad 20 September , 2008 Författare Rapport Postad 20 September , 2008 Ok tack för ett svar iallafall mate!!! Citera
Jimbolito Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Någon som har input om hollywood? Hur är deras support, withdrawals osv? Allt som är bra eller dåligt jämfört med hur en pokersida/ongame i.ö bör vara kan skrivas ner.. Citera
SouthEast Postad 20 December , 2010 Rapport Postad 20 December , 2010 Någon som har input om hollywood? Hur är deras support, withdrawals osv? Allt som är bra eller dåligt jämfört med hur en pokersida/ongame i.ö bör vara kan skrivas ner.. Spelat där i 2-3 år till och från, utan några som helst problem med nånting. Förut använde jag Visa, numer MB. Citera
Recommended Posts