Baver Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 Jag har som rubriken säger svårt att få igång gt+ till mina svs-bord. Jag får igång HH-convertern så den läser in HH´s i PT men sedan när jag spelar och ska öppna GT+ ( add tracker ), så finns det bara "gamla" bord att välja mellan. Någon som vet vad som är fel? Citera
Hume Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 Du kör inte Vista och har missat att köra GT+ som admin? Citera
GruGloG Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 Du har igång autoimport i pt när du spelar? Det brukar ta ett par händer innan de nya borden kommer upp i gt+. Citera
PokerPlogg Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 Hur kör jag GT+ som admin? Citera
Quicker Postad 19 September , 2008 Rapport Postad 19 September , 2008 Högerklick "Kör som adminaströr! Citera
Baver Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Postad 19 September , 2008 Jess, har Vista. Kan vara så att jag har glömt att köra GT+ som admin ( om man måste ställa in det så har jag glömt det ). Ska kolla det sedan när man kommer hem från jobbet. Citera
PokerPlogg Postad 19 September , 2008 Rapport Postad 19 September , 2008 Högerklicka på genvägen? För jag får inte upp alternativet kör som admi där. Kanske för jag stängt av User kontroll eller vad det heter. Till vilken mapp ska PT arbeta? Mina konverterade filer eller ngn annan? Citera
Baver Postad 19 September , 2008 Författare Rapport Postad 19 September , 2008 Nu är det så att jag inte får upp alternativet "Kör som admin" när jag högerklickar på GT+. Dock får jag det på alla andra ikoner på skrivbordet. Någon som vet vad mans ka gööööööra? Citera
Recommended Posts