movitz1 Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 När kommer rake backen på ftp? Ibland har den kommit den 10e, ibland den 11e. Någon sa att den ska komma den 15e men jag har inte fått en cent efter massiv grind förra månaden och tidigare månader har det ramlat in runt dessa datum. Nån som vet när rake backen dyker upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Jag har veckvis rb, men tidigare var det innan den 17e har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 jag har fått min såg jag nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Beror inte när man får rakeback på affiliaten och inte på Full Tilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Beror inte när man får rakeback på affiliaten och inte på Full Tilt? Stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattiaz Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Får jag rakeback även om jag har en bonusdeal? eller får jag maila dem och be om en rakeback deal? har inte riktigt förstått de hela.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 September , 2008 Rapport Share Postad 18 September , 2008 Får jag rakeback även om jag har en bonusdeal? eller får jag maila dem och be om en rakeback deal? har inte riktigt förstått de hela.... Om du inte vet om du har rakeback har du...ingen rakeback. Man signar upp via en rb affiliate. Om du signat upp utan rb blir det svårt att få i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts