Gå till innehåll

Adjsf


estling

Recommended Posts

Okej. Som topic lyder: Alltså Dö Jävla Skit Fan.

 

Jag lirar en 4 manna HU på Pokerstars. Måste bara avreagera mig då min ROI overall låg på 92% igår och idag har jag förlorat 6/6 spelade SnGs...

 

Och så iallafall... Har jag förlorat en stor del av min stack efter att jag floppar tvåpar (a-6) och han floppar två par (A-9), men han re-raisade mig aldrig av någon anledning.. Hur som helst.

 

Får upp K9 i ruter, väljer att trycka in allt. Han synar med A10 suited i klöver. Flop: Ruter med Ess i toppen. WOHO!

 

 

 

Hur slutade det sen då?

 

nwbvo9.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI var favorit -> FI vinner handen -> Bad beat? Does not compute....

 

+1

 

Lite whine-varning! Du råka ut för en 3 %-are efter floppen. Jobbigt men sånt händer i pokern..ungefär just 3% av gångerna!!Spelar du tillräckligt länge så kommer DU vara den som drar ut! Inte kommer du posta den HH för att du blev så glad då eller??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud vad ni ska klaga då?

 

Jag ville bara skaka av mig min frustration, är det förbjudet? Jag bad inte om att ni skulle komma med era små statistiska åsikter, jag blev badbeatad och ja, som någon skrev "Sånt händer i pokern". Det vet jag mycket väl att det gör, men det känns surt och det var rätt sjukt att han skulle vinna den där handen i vilket fall som helst.

 

Floppar man nutfärgen och blir ägd av en runner-runnerkåk tycker _jag_ att det är ett badbeat utan dess like, oavsett om det handlar om en pot på en halv femtioöring eller om det handlar om en pot på trehundrafemtiontusenniohundratjugoen femtioöringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ärligt, detta var det värsta jag har sett! Först tänker man "Yes, färg och han har bara par, detta är ju hur lugnt som helst". Sen kommer tian på turn och man blir lite orolig ändå, men tror trots allt det ska vara lugnt.. "han kan ju inte träffa två gator i rad". Efter det dyker river upp och fyller hans kåk och man börjar nästan grina.

 

Du hade haft en jättebra chans att vinna om inte detta hänt, men nu är det bara att bita ihop och komma igen. Nästa gång vinner du, och tänk, kanske det tom kan bli du som drar in runner-runner kåk mot den andres färg. Poker handlar om att ge och ta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...