LuckyStar5.1 Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 WIIII ...nu var det dags då ! Vem vinner serien och vem vinner sm-guldet? Jag tippar på att HV vinner serien men att Linköping tar Guldet... EDIT: Finns bara max 10 omröstningsalternativ så därför valdes Luleå och Rögle bort ...sry om någon tar illa upp Citera
Cleburne Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Frölunda/Frölunda Skönt att kunna säga det och faktiskt tro på det själv för första gången på några år. Citera
HataB2B Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Om domaren är mutad och tutar och går på... Citera
Cleburne Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Om domaren är mutad och tutar och går på... Den som lever får se. Jag kan väl bjuda på ett fejk-"lycka till" till HIV i kväll. Det kan nog behövas... Citera
HataB2B Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Den som lever får se. Jag kan väl bjuda på ett fejk-"lycka till" till HIV i kväll. Det kan nog behövas... Om det inte vore för att HV ger typ 0 ggr pengarna hade jag satsat mitt liv på matchen ikväll... Citera
HataB2B Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Det skall tilläggas att jag hade haft full respekt för Frölunda om det inte vore för att deras publik är sådana kappvändare att de får politiker som Mona Sahlin att framstå som trogna och ärliga idealister... Citera
vincentblack Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Alla vet att Färjestad kommer ta hem skiten iår. Revanschsugna som fan! Citera
LuckyStar5.1 Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Postad 15 September , 2008 Den som lever får se. Jag kan väl bjuda på ett fejk-"lycka till" till HIV i kväll. Det kan nog behövas... Citera
IsacOut Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 WIIII ...nu var det dags då ! Vem vinner serien och vem vinner sm-guldet? Jag tippar på att HV vinner serien men att Linköping tar Guldet... EDIT: Finns bara max 10 omröstningsalternativ så därför valdes Luleå och Rögle bort ...sry om någon tar illa upp Kanske dags att plocka in Rögle på listan Citera
KungKroon Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Kanske dags att plocka in Rögle på listan Och ta bort Södertälje :rolleyes: Citera
LuckyStar5.1 Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Postad 6 November , 2008 Kanske dags att plocka in Rögle på listan Citera
ypsil0n Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Röstar nog mer med hjärta än hjärna men hoppas på Brynäs. Inledningen såg vass ut men tappat en del på slutet. Citera
LuckyStar5.1 Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Postad 14 November , 2008 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article3773793.ab "Andreas Jämtin klar för Linköping" FYYYY FAN. Är så sjukt jävla irreterad och förbannad. Hoppas inte det är HV som shabblat isf ska jag bajsa i Stillmans brevlåda. FY FAN ! :evil: :evil: Citera
Recommended Posts