PokerLeffe Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Är svs nere även för er nu? Citera
PokerLeffe Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Postad 14 September , 2008 Uppdatering. OK tack, lång tid kvar? Citera
Applefish Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Någon som har en aning om vad det blir för fin ny programvara? Citera
PokerLeffe Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Postad 14 September , 2008 Med lite flyt har de lystnat på mina klagpmål och köpt FTP's programvara Citera
KingCosmoKramer Postad 14 September , 2008 Rapport Postad 14 September , 2008 Tror den "viktigaste" uppdatering var att hemsidan skulle göras om helt och hållet. Jag har inte hört om någon stor uppdatering till pokern iaf....... Citera
Partyjack Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Med lite flyt har de lystnat på mina klagpmål och köpt FTP's programvara Lolla mig!? Den enda klienten som hänger sig oftare än Svs?? Edit; Betalar du eller? Citera
Hittapengarna Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Men du partyjack kan du inte grinda lite support så vi kanske kan grinda i fortsättningen utan att klienten ska grinda ner sig. De värsta jag vet är att vilja grinda på Svs och få höra att klienten är nere för uppdatering vilket gör att man får vänta med grindningen. Äh jag drar och grindar nyhetsmorgon och vafan, kanske dags att grinda ihop en grindfylld frukost. Jäklar, grannens katt sitter på husets grind och spanar över kvarteret. Citera
Leooo Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 Tror den "viktigaste" uppdatering var att hemsidan skulle göras om helt och hållet. Jag har inte hört om någon stor uppdatering till pokern iaf....... Skulle väl vara att dom tar bort den där SB sitout buggen som gör att hela bordet förutom BB hamnar i pausläge ... Men SvS-Crew har säkert fler genidrag på G, lär väl öppna fredag eftermiddag om dom håller sin vanliga utormodentliga standard. Edit; Går som förväntat, dom skulle öppna det under morgonen enligt http://www.svenskaspel.se men nu är det snart slut på förmiddan och inget svs, så jävla standard Citera
Recommended Posts