Gå till innehåll

Vem är (du) lapproffe?


Crappy

Recommended Posts

Lapproffe är också en av totalt två som varit "preventivt avstängd" här på forumet, men han har blivit påsläppt just efter de samtal jag haft med honom: Han har dock lite begränsningar i vad han har tillåtelse att skriva om här: Saker som rör förbudet, 5050 och prosharks eller ********** får ni ta i hans blogg eller via PM helt enkelt.

 

Det jag tycker är trist, är att Pokerforum.nu tagit efter Prosharks jakt efter ovälkomna medlemmar.

Folk med en bestämd åsikt som inte tajmar med den "allmänna" åsikten, ska hackas, malas och läggas i en grop. De ska aldrig få göra sin röst hörd...

 

Därför har jag ställt mig på "antikrists" sida.

Oavsett vad majoritetens åsikt är, så har även minoriteten rätt att framföra sina synpunkter. När man börjar tulla på det, är man jävligt nära fascism eller råkommunism. Synd att vissa inte ser det faktumet.

 

Jag har bräkt om Svepof sen de bildades.

Visa mig var jag har haft fel.

Visa mig när jag varit ute och cyklat.

 

När det gäller vissa enskilda aktörer, som jag angripit, så ska ni veta att det bara är jag och vederbörande som har facit på hand.

 

 

Känns som om isen börjar bli tunn nu Roffe. Vill ju inte att en av de bästa (poker)bloggarna försvinner från forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag springer inte och gömmer mig för att ni startar en tråd om mig.

Även om jag tycker att det speglar en sjuk forumutveckling.

 

En typisk lapproffe. När crappy startar en tråd med frågor om vem lapproffe är, så uppfattar han det som att vi (forumet, konspirationen), som en del i en sjuk forumutveckling, har startat en tråd med nån form av anti-lapprolfsk baktanke. GG wp. I rest my case angående paranoja och långtgående slutsatser...

 

Jag och Jennez sitter och myser med varsinn Hof och en skål low-fatchips.:-D

 

Ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag tycker är trist, är att Pokerforum.nu tagit efter Prosharks jakt efter ovälkomna medlemmar.

Folk med en bestämd åsikt som inte tajmar med den "allmänna" åsikten, ska hackas, malas och läggas i en grop. De ska aldrig få göra sin röst hörd...

 

Därför har jag ställt mig på "antikrists" sida.

Oavsett vad majoritetens åsikt är, så har även minoriteten rätt att framföra sina synpunkter. När man börjar tulla på det, är man jävligt nära fascism eller råkommunism. Synd att vissa inte ser det faktumet.

 

Jag har bräkt om Svepof sen de bildades.

Visa mig var jag har haft fel.

Visa mig när jag varit ute och cyklat.

 

När det gäller vissa enskilda aktörer, som jag angripit, så ska ni veta att det bara är jag och vederbörande som har facit på hand.

 

Jag springer inte och gömmer mig för att ni startar en tråd om mig.

Även om jag tycker att det speglar en sjuk forumutveckling.

 

Jag trivs inte med denna utveckling, men jag kommer heller inte att fly från den. Jag kommer fortfarande att komma med mina åsikter och kommentarer.

De flesta av er vet heller inte vad som görs och sägs utanför det offentliga.

 

Jag tänkte lämna hela skiten, när mina närstående började dras in i mina åsikter, via pappskallar som letar efter billiga sätt att få igen truten på mig.

Men det funkar faktiskt inte.

 

Det triggar mig bara mer.

 

Visa var jag haft fel, så ska jag visa en gubbe som kan erkänna det...

 

Så här var det, jag blev lite nyfiken på dig. Mest då pga, din "något" negativa och "lite" aggressiva framtoning. Var dock alldeles för lat för att forska själv, därav ställde jag frågan här.

 

Jag har ingen aning om vem "antikrist" är heller, mer än att inte verkar stå högt i kurs här. Men självklart ska, enl mig alla åsikter få framföras. Det får däremot aldrig gå så långt att det blir personangrepp. Kan man inte argumentera utan personangrepp ska man överhuvud taget inte diskutera.

 

Btr Swepof vara eller icke vara finns det dom som vet betydligt mer än mig, så jag ska inte uttala mig. Men i demokratins Sverige måste en sådan organisation ha sin rätt till existens?

 

Men att blanda in närstående? Det måste vara det lägsta? Varför? Slut på argument?

 

Så enl mig får du gärna fortsätta ge uttryck för dina åsikter, men ett personangrepp (vilket jag inte vet om du gjort?) är ett personangrepp för mycket.

 

Avsikten var aldrig att "starta" någon tråd om dig!

Vill du jag stänger den här? Jag har fått en "del svar" och numera läser jag din blogg :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har tagit bort ett par stycken som inte lämpade sig för tryck. Thats all.

Vettiga argument kan jag ta när som helst. Publicera dem, svara på dem.

Ser du inte det så är det din tankeförmåga som hackar.

Jag vill dessutom inte bli jämförd med Norinder.

 

 

Ok,

 

jag har ingen negativ uppfattning av dig, försöker bara kartlägga hur hårt jag skall tolka "forum-råttor" och liknande. Skall inte jämföra dig med Norinder, (vilken jag inte heller har någon klar bild av).

 

Tycker det är bra med de flesta som kör sitt race. GO! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som om isen börjar bli tunn nu Roffe. Vill ju inte att en av de bästa (poker)bloggarna försvinner från forumet!

 

 

Isen är tunn, var än jag väljer att köra en överjävlig överstegsåkning...

Ha ha. Jag börjar förvisso att ledsna på att dra allt om och om igen, men vad som är positivt är att jag får mycket mer medhåll idag än jag fick för ett par år sedan. Folk är inte lika enögda längre.(Förutom Brandborn):-D

 

De flesta har ju sett vad Svepof egentligen handlar om.

Annars hade de haft hundratusen medlemmar.

 

Det jag mest har reagerat emot är när man försöker tysta vissa röster, bara för att dessa inte passar in i någons affärer.

 

Att bizniz med forum och siter(och för all del förbund) går i första rummet är ju helt naturligt.

Att man hymlar om den saken är helt obegripligt.

 

Det innebär att man idiotförklarar det stora flertalet pokerspelare i landet.

De flesta väljer att ställa sig helt utanför hela skiten.

En liten klick försvarar "pokern" (vad det nu är) i alla lägen.

 

Sedan finns det en ännu mindre klick, som väljer att ifrågasätta det mesta i pokersvängen. Som fortsätter att ifrågasätta, hur rövknullad man än blir.

 

Jag är stolt över att tillhöra den minsta klicken.

De som inte bara tycker, utan publicerar tyckandet också.

 

Det gör mig tydligen till ett "troll" i Svepofs ögon, men det skiter jag i.

De största trollen är pajasarna i Svepof, som fortfarande påstår att deras "arbete" är helt ideellt.

 

Där har ni trollen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör mig tydligen till ett "troll" i Svepofs ögon, men det skiter jag i.

 

I mina ögon, lapprolf. I mina ögon. Återigen.. Sak och person.

 

De största trollen är pajasarna i Svepof, som fortfarande påstår att deras "arbete" är helt ideellt.

 

Så du menar att jag har mer än mina inställelseersättningar för styrelsemöten att tjäna på mitt engagemang? Har tydligen missat nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här var det, jag blev lite nyfiken på dig. Mest då pga, din "något" negativa och "lite" aggressiva framtoning. Var dock alldeles för lat för att forska själv, därav ställde jag frågan här.

 

Jag har ingen aning om vem "antikrist" är heller, mer än att inte verkar stå högt i kurs här. Men självklart ska, enl mig alla åsikter få framföras. Det får däremot aldrig gå så långt att det blir personangrepp. Kan man inte argumentera utan personangrepp ska man överhuvud taget inte diskutera.

 

Btr Swepof vara eller icke vara finns det dom som vet betydligt mer än mig, så jag ska inte uttala mig. Men i demokratins Sverige måste en sådan organisation ha sin rätt till existens?

 

Men att blanda in närstående? Det måste vara det lägsta? Varför? Slut på argument?

 

 

Så enl mig får du gärna fortsätta ge uttryck för dina åsikter, men ett personangrepp (vilket jag inte vet om du gjort?) är ett personangrepp för mycket.

 

Avsikten var aldrig att "starta" någon tråd om dig!

Vill du jag stänger den här? Jag har fått en "del svar" och numera läser jag din blogg :roll:

 

Äh, låt det vara. Kanske på tiden att jag får förklara mig utan att bli raderad eller bannad. Chansen ökar ju när Klyka är "avmoderatorerad"...:-D

 

Vad som kan klassa som "personliga påhopp" är ju högst personligt.

Om jag tycker att någon verkar korkad, så säger jag det.

Tycker jag att någon är en komplett idiot, så säger jag det också.

 

Det gör jag även IRL, som det heter på datorska...

 

Däremot har jag inte ställt diagnoser på folk som haft en annan åsikt än jag själv. Själv har jag blivit diagnosticerad så in i helvete. Främst av Byling, som klassade Norinder som psykopat också...

 

Det märkliga är att Bylings grova påhopp får fortsätta att förekomma.

Jag bryr mig själv inte ett skit om vad Byling hasplar ur sig, han är bara en förrvirrad kommunist för mig.

 

Men ser man till forumregler och spridande av politisk propaganda, borde den gode Byling inte få finnas någonstans i pokerforumen.

Men det skrattar man bort.

 

- Hö hö, den där gamla kommunisten, hö hö...

 

Ser ni inte skillnaden på extrema åsikter och andra extrema åsikter?

 

Forumrekord på personliga påhopp torde nog Byling ha.

Han har aldrig varit i närheten av en banning.

Speciellt inte på Glenns eget forum...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle faktiskt vilja ha svar på vad det är den här "minsta klicken" vet, det som försiggår bakom kulisserna. Jag vet inte allt som händer i pokerbranschen och jag känner inte till alla turer på prosharks (eller här) men var är konspirationen?

Det finns gott om pajasar överallt. Vissa tycker att jag är en, jag tycker att andra är det. Så är det överallt och kommer alltid att förbli. Och visst har man sett enskilda aktörer med "ont uppsåt" i enskilda fall, ex KenGate osv, men aldrig någon övergripande konspiration.

 

Och vad är det för konspiration Svepof har? Jag skulle gärna vilja veta mer om en massa saker som gäller Svepof men vad det än är så är det inget avgörande för vare sig spelarna eller branschen. Så pass små är ju ändå Svepof trots allt.

 

Nu har jag inte sett lappen skriva det på ett bra tag men i ett flertal bloggar hytter folk med sina krumma pekfingrar och väser "ni skulle bara veta..." Ok? Men VAD är det vi borde veta för att få hela bilden? Det är aldrig någon som berättar det för mig... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I mina ögon, lapprolf. I mina ögon. Återigen.. Sak och person.

 

 

 

Så du menar att jag har mer än mina inställelseersättningar för styrelsemöten att tjäna på mitt engagemang? Har tydligen missat nåt.

 

När du är så jävla noga med att skriva in ditt "ämbete" i signaturen, så antar jag naturligtvis att du talar för förbundet.

 

Du kanske borde ta och ha en annan signatur när du talar för dig själv.

 

Sak och person, som sagt.

 

Jag talar inte om din ersättning Klyka.

Förbundet vore mer korkat än jag trodde ifall de pröjsade dig ett skit.

Det var de övriga jag tänkte på...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle faktiskt vilja ha svar på vad det är den här "minsta klicken" vet, det som försiggår bakom kulisserna. Jag vet inte allt som händer i pokerbranschen och jag känner inte till alla turer på prosharks (eller här) men var är konspirationen?

Det finns gott om pajasar överallt. Vissa tycker att jag är en, jag tycker att andra är det. Så är det överallt och kommer alltid att förbli. Och visst har man sett enskilda aktörer med "ont uppsåt" i enskilda fall, ex KenGate osv, men aldrig någon övergripande konspiration.

 

Och vad är det för konspiration Svepof har? Jag skulle gärna vilja veta mer om en massa saker som gäller Svepof men vad det än är så är det inget avgörande för vare sig spelarna eller branschen. Så pass små är ju ändå Svepof trots allt.

 

Nu har jag inte sett lappen skriva det på ett bra tag men i ett flertal bloggar hytter folk med sina krumma pekfingrar och väser "ni skulle bara veta..." Ok? Men VAD är det vi borde veta för att få hela bilden? Det är aldrig någon som berättar det för mig... :-(

 

Den enda som nämner ordet "konspiration" är du själv Jennez.

Att inte du gillar att jag ifrågasätter Svepof är ju helt naturligt.

Det är ju din gamla polare från spelklubben i Lund, som istället för att vara arbetslös flashar omkring i kostym från Norinder och flyger land och rike runt och "snackar med folk"....

 

Att jag inte publicerar min beef, beror på flera saker.

Framförallt behöver jag inte redogöra för alla fakta till dig, Jennez.

Det är fler än du som fiskar...

 

Ni som sitter där i "informationstoppen" vet precis vad saker handlar om.

Likförbannat så döljer ni info från folk som finns på forum, som läser tidningar och som följer branschen öht.

 

Lennaardsvängen tilläts att mörkas hur länge som helst.

Mörkas fortfarande. (inget ont mot dig Jens)

 

Samma jävla hymmel pågår ju fortfarande.

Jag förutsåg för ett år sedan att Unibet skulle få online-SM(nästan ett år sen)

 

Hur länge tror Svepof att man ska kunna dölja sina egenintressen?

Hur länge kommer du att hjälpa dem att göra det, Jennez?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den enda som nämner ordet "konspiration" är du själv Jennez.

Att inte du gillar att jag ifrågasätter Svepof är ju helt naturligt.

Det är ju din gamla polare från spelklubben i Lund, som istället för att vara arbetslös flashar omkring i kostym från Norinder och flyger land och rike runt och "snackar med folk"....

 

Jag har inget som helst problem med att du ifrågasätter Svepof. Det är snarare bara positivt tycker jag.

 

Peder och jag känner varandra men vi är inte några dödspolare direkt. Jag skulle inte tveka att såga honom sönder och samman om jag hade anledning att göra det.

Jag kände honom inte innan han kom in i klubben. Det var jag och en annan polare som startade klubben, Peder kom in ett halvår senare eftersom han hade bra kontakter med en sajt som ville sponsra oss. Sedan höll det väl ytterligare ngt halvår innan vi "sprängdes". Jag och Peder tar en lunch eller en öl ibland men mycket mer än så är det inte. Naturligtvis snackar vi om "pokersvängen" då men jag har hittills inte fått reda på några skandaler inom Svepof, ja förutom Ken och Norinder då alltså, och visst, han kanske undanhåller något men jag ser liksom inte riktigt vad det skulle vara.

 

Att jag inte publicerar min beef, beror på flera saker.

Framförallt behöver jag inte redogöra för alla fakta till dig, Jennez.

Det är fler än du som fiskar...

 

Nej, det behöver du inte men nu gör du det igen... "Jag vet något du inte vet och om du bara visste så jävlar i det". Vad är det folk vet? Om det finns något graverande någonstans så är det väl lite taskigt att hålla människor utanför?

 

Ni som sitter där i "informationstoppen" vet precis vad saker handlar om.

Likförbannat så döljer ni info från folk som finns på forum, som läser tidningar och som följer branschen öht.

 

Kärnfrågan här. Vilka är dessa människor och vad exakt är det de döljer? Jag trodde själv att jag var välinformerad, men det är jag tydligen inte.

 

Lennaardsvängen tilläts att mörkas hur länge som helst.

Mörkas fortfarande. (inget ont mot dig Jens)

 

Tja, jag kan väl hålla med om att det finns en hel del kappvändare vad gäller just den skandalen men man kan väl inte hindra människor från att vara polare med Lennaard. Det enda vi kan göra är att säga vad vi tycker och det tycker jag att vi gör.

 

Samma jävla hymmel pågår ju fortfarande.

Jag förutsåg för ett år sedan att Unibet skulle få online-SM(nästan ett år sen)

 

Ok, jag vet inte alls hur det gick till men tills jag får bevis för något så tänker jag inte döma.

 

Hur länge tror Svepof att man ska kunna dölja sina egenintressen?

Hur länge kommer du att hjälpa dem att göra det, Jennez?

 

Jag vill inte hjälpa någon att dölja någonting. Vad är det de döljer och på vilket sätt hjälper jag dem att göra det? Det är den biten jag ärligt talat inte förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att citera , Jennez...Det är nästan bara du och Klyka som kör med den svängen, men ni är väl skolade i hur en debatt på nätet ska gå till...

 

Jag tycker bara att det är jobbigt att läsa skiten.

 

Det jag tycker är intressant, idag, är att er lilla värld håller på att krackelera.

Nu strävar inte längre ALLA mot samma mål, med Svepof i spetsen.

 

Nu kör ni själva ett värre påhoppsjeopardy än vad som någonsin har förekommit bland oss råttor.

 

Har du någon bra analys på detta, Jennez?

Du som alltid, alltid vet bäst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att citera , Jennez...Det är nästan bara du och Klyka som kör med den svängen, men ni är väl skolade i hur en debatt på nätet ska gå till...

 

Jag tycker bara att det är jobbigt att läsa skiten.

 

Det jag tycker är intressant, idag, är att er lilla värld håller på att krackelera.

Nu strävar inte längre ALLA mot samma mål, med Svepof i spetsen.

 

Nu kör ni själva ett värre påhoppsjeopardy än vad som någonsin har förekommit bland oss råttor.

 

Har du någon bra analys på detta, Jennez?

Du som alltid, alltid vet bäst...

 

Men det är ju detta jag menar. Vem hoppar jag på? Vad är det för värld som jag (och tydligen Klyka) ingår i som håller på att krackelera?

 

Mitt engagemang i pokersverige har väl egentligen bara haft två syften som dessutom går lite hand i hand.

1. Att få jobba med min hobby.

2. Att försöka få pokern rumsren.

 

Jag håller inte med förbundet i allt. Jag ser mycket av verksamheten som tämligen fruktlös och det har jag varit öppen med.

Jag känner inte Klyka alls, har träffat honom vid ett par tillfällen bara. Varför skulle jag hålla någon om ryggen och vad tjänar jag själv på det?

 

Jag sitter ju för fan här på forumet och avråder folk som inte verkar kunna hantera det att spela. Det går väl emot min egen strävan att tjäna pengar på att folk spelar? (om det nu är det som är mitt brott)

Jag citerar en snubbe på företaget: "Visst vill vi att folk ska spela, men inte om det är på bekostnad av att någon far illa".

 

Jag har själv suttit och ringt folk som har förlorat "för mycket" för att kolla läget och erbjuda hjälp.

 

Nu svävar jag ut här och jag vet inte om det är det faktum att jag jobbar på en sajt som du vill åt men... jaja, får väl aldrig ngt rakt svar... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menade inte att du håller med Klyka, Jennez.

Jag menade att ni har en jobbig rutin att spalta upp kommentarer i citat, och svara på dessa citat, satt i ett system.

För mig är det en jobbig taktik, för andra är det väl okej. Skitsamma.

 

När du säger att du inte vet ett skit om vilka "konspirationer" som förekommer i svängen, så ljuger du ju på riktigt.

Du är en av dem som har mest insyn i svängen, allt från förbund till siter.

 

Du skulle aldrig sitta där du sitter idag, om du var en korkboll som inte hade någon koll på branschen du representerar.

 

Du har min fulla respekt som skribent Jennez, men erkänn att det finns en hel del grejer som du inte KAN skriva om. Eller VILL skriva om.

 

Med "krackelera" menade jag insidegänget inom svensk poker, som numera bara kastar skit på varandra. Om du vill att jag ska nämna olika namn så gör jag det. Själv föredrar jag att inte göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menade inte att du håller med Klyka, Jennez.

Jag menade att ni har en jobbig rutin att spalta upp kommentarer i citat, och svara på dessa citat, satt i ett system.

För mig är det en jobbig taktik, för andra är det väl okej. Skitsamma.

 

När du säger att du inte vet ett skit om vilka "konspirationer" som förekommer i svängen, så ljuger du ju på riktigt.

Du är en av dem som har mest insyn i svängen, allt från förbund till siter.

 

Du skulle aldrig sitta där du sitter idag, om du var en korkboll som inte hade någon koll på branschen du representerar.

 

Du har min fulla respekt som skribent Jennez, men erkänn att det finns en hel del grejer som du inte KAN skriva om. Eller VILL skriva om.

 

Med "krackelera" menade jag insidegänget inom svensk poker, som numera bara kastar skit på varandra. Om du vill att jag ska nämna olika namn så gör jag det. Själv föredrar jag att inte göra det.

 

Jag citerar hela inlägget då om det underlättar. =)

 

Jag tror att jag är en av dem som har bäst insyn i svängen, det är därför jag blir så förvånad när det känns som att folk vet stora saker som jag inte har ett hum om. Men vad fan, konstigare saker har ju hänt.

Jag vet att det är mycket skitsnack i "svängen", dvs ute på turneringar osv. 85% av allt som sägs är dock rena rykten och ibland rena lögner. Det är sandlåda helt enkelt. Det är dock inget jag lägger någon vikt vid. Det är heller ingenting jag vill redovisa eftersom mycket bara är så urbota korkat och ointressant att det helt enkelt inte är värt att lägga ner tid på. Att jag kallade CatWoman för "hora" är precis en sådan sak. Ryckt ur sitt sammanhang (nämligen att jag blev kallad för samma sak sekunderna innan), uppförstorat, vidarebefordrat genom rykten och sedan ytterligare förvrängt och snart är skitsnacket igång.

Vill folk tro att jag och Norinder har knullat med femton brudar på en strippklubb så får de väl tro det, jag orkar inte ens börja bena i det för att det faller på sin egen orimlighet.

 

Jag skulle inte sitta där jag sitter om jag var dum i huvudet nej, men det har knappast handlat om något fulspel för att ta sig dit.

 

Det enda jag har velat skriva om men som inte kom i tryck var KenGate. Det finns ingenting som jag inte VILL skriva om vad jag vet. Jag hade faktiskt kunnat tänka mig att skriva helt ingående om hur saker och ting fungerar på exempelvis Betway. Nu KAN jag ju inte det pga företagshemligheter och annat men jag lovar, det finns ingenting som inte klarar av att synas i sömmarna.

I övrigt gäller mina restriktioner på skrivarfronten andra sajter än Betway. Jag varken får eller bör marknadsföra andra sajter helt enkelt och det är ingenting som har med ngt hysch-hysch att göra. Så länge texten jag skriver inte är brandat med ett annat företag kan jag skriva precis vad jag vill.

Nu skriver jag knappt nånting alls längre så det är väl en icke-fråga i sig. Anledningen till att jag inte skriver är helt enkelt för att jag börjar lite trött på allt resande. Visst, man kan ju skriva ändå men det känns som att jag just nu bara vill ha lite tid för mig själv och min familj.

 

Den skitkastning jag har fått utstå från Norinder har ingenting med något insidegäng att göra och det är det enda jag kan tala för. Har aldrig hängt med Norinder eller varit polare med honom. Vad gäller Legato/Lina-fejden får de svara för sig själva men även det gänget är inga jag har hängt med.

 

I ankdammen pokersverige finns det grupperingar som överallt annars. Jag skulle väl säga att de i "insidegänget" jag verkligen räknar till mina vänner är endast Hefo och Ola. Alla övriga är extremt ytligt bekanta eller helt obekanta.

Sen finns det ju en massa annat folk i pokersvängen som jag så klart räknar som mina vänner men det är inte fullt lika synliga (många finns här på forumet).

 

Massa svammel, men jag hoppas att det ger några svar i alla fall...

 

Edit: Bara för att klargöra så är Hefo även kompis med Norinder. Hon är även kompis med Noelia som också är kompis med Lina som Hefo inte kommer så bra överens med. Intressant? Trodde inte det heller... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde en grej Jennez...

"Att göra pokern rumsren"

 

Ha ha, vad faan menar du din gamla rullebör?

Löjligaste uttrycket som finns, om man räknar bort "Han har gjort mycket för pokern"....

 

Jag vet inte vad andra menar men jag menar att försöka få folk att inse att poker kan vara en trevlig grej och att grabbarna på klubben inte är fullt så farliga som de flesta verkar tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad andra menar men jag menar att försöka få folk att inse att poker kan vara en trevlig grej och att grabbarna på klubben inte är fullt så farliga som de flesta verkar tro.

 

Äh, inget illa menat. Bara det att uttrycket är så fånigt i sig.

Pokern har aldrig varit rumsren sedan den uppfanns.

Med dagens info så måste man ju begripa att den är ruttnare än någonsin.

 

Att klubbfolket vill få in nya fiskar att tömma på kulor, är ju inte så konstigt.

Ni vill ju knappast lära känna folk som tömmer er egen plånbok, eller?

 

Pokerklubbarnas rykte sprids ju i media.

Hur mycket man än mörkar(bl.a. Sviten) så får folk en uppfattning.

 

Ju mer det mörkas, desto färre fiskar har du på klubben, Jennez.

Jag trodde ni fick lära er sånt på journalisthögskolan.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...