valborg Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Någon som använder AHK scriptet? Finns det någon guide att följa för att ställa in för SnG's? Citera
Weedobooty Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Jag använder det. Det är tämligen självförklarande men jag tror att det följer med nån dokumentationslänk när du köper programvaran. Citera
valborg Postad 12 September , 2008 Författare Rapport Postad 12 September , 2008 Jag använder det. Det är tämligen självförklarande men jag tror att det följer med nån dokumentationslänk när du köper programvaran. Kör du SnG? Vad har du ändrat i programmet utöver standardinställningar? Citera
Weedobooty Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Nej, jag kör mest cash games. Mina favvofunktioner är: fokus på ett bord genom att föra muspekaren över "Fold to any bet" genom att trycka på z Automatisk bet-sizing (framför allt preflop) tryck på n för att hoppa till nästa bord För sng's finns en jättebra funktion för att auto-öppna nya sng's Och i turneringar är det bra att för se sitt M och antal BB Jag räknade nån gång på hur många klickningar med musen man slipper göra på en månad. Det är massor. Jag känner av min mushand ibland, så det är viktigt för mig. Citera
Recommended Posts