Gå till innehåll

Ipokeruppgraderingen suger


FriSoren

Recommended Posts

Vad fan är bra med den? Dom lägger till skit som olika färger på timern och ngt med grafiken som inte jag märkt men andra har. Dom fyttar betingknapparna längre till höger, till vilket syfte, det var bra som det var, typ inget som ändrats utom färger kan man säga.

 

Samtidigt skiter dom i att lägga till grejer som att man kan göra borden så stora som man sj vill.

Ändrar joinwaitinglistan-knappen så man måste ställa om den varje gång man klickar på den. Dom har lagt till så man ser vilken hand man har i chaten. why god, why?!?!?!?!?! Allt som e onödigt att pilla på har dom pillat på medans allt dom ska pilla på har förblivit orört.

Blää

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där man skriver in hur mycket man vill betta är ju helt buggat, timade ut ett AA när jag försökte skriva in hur mycket jag ville betta, siffrorna ändras ju automatiskt av nån jävla anledning.

 

Det enda som blivit bättre är ju sök/buddyfunktionen som är snabbare nu och samt att man kan om de lirar turneringar osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är å andra sidan utav den uppfattningen att man borde inte kunna spela mer än 2; ett cashgame och ett SnG eller MTT.

 

/Jonas

Usch

 

När man spelar 6-9 bord kan det vara skönt att ha lite mer tid till fundera.

 

Visst kanske det kan vara skönt i enstaka händer men det funkar ju hur bra som helst att lira utan timebanken också. Skaffar de timebank hoppas jag servrarna kraschar.

 

Däremot skulle det vara skönt att kunna ändra storleken på borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du är ju största firren på hela PF. Förskönar Glimnes pajaskonster och är allmänt ignorant och okunnig. Lär dig, eller sluta spela imo imo.

 

herregud. ryck upp dig. det är poker, ett spel. han tycker så, han spelar så. personangrepp? lite väl att ta i? usch för såna som dig. små dryga internetkiddies. puke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...