Gå till innehåll

betongbarn - nej inte DEN betongbarn!

Recommended Posts

Postad
Livet skulle bli så mkt roligare om du bara låtsades vara betongbarn på svs också, tror många med mig känner likadant..

Haha, plus ett på den. Dagens antiklimax.

On topic, lycka till!

Postad

Haha va fan gubbar (och gummor) nu ändrar jag banne mig. Det är försent att spela att jag är han men hade ni sagt till i början kunde ja gjort det ett tag och sett era responses ;) Hade dock aldrig kunnat visa mig här igen då antar jag. men tack till den som sa lycka till.

Postad
Haha va fan gubbar (och gummor) nu ändrar jag banne mig. Det är försent att spela att jag är han men hade ni sagt till i början kunde ja gjort det ett tag och sett era responses ;) Hade dock aldrig kunnat visa mig här igen då antar jag. men tack till den som sa lycka till.

Ähh, vadårå?

Han brukar bara vara lite småslaskig preflop..

Postad
Ähh, vadårå?

Han brukar bara vara lite småslaskig preflop..

och postflopp, och turn, och river o så.. sådär MM, ibland e de liksom 50 kr på 0.5/1 sen nästa dag sitter han o degar varje Ax på 25/50 o sen tillbaka på 0.5/1 osv :D

Edit: Rolig rubrik nu :P

Postad
Sick, jag har honom på 22/18 över 900 händer. Stabila spel överlag.

Har också spelat med honom åtskilliga timmar på 2,5/5 där han suttit och verkligen tokgrindat..

För eller senare smäller det dock loss och det verkar som att han har en av världens grövsta tiltsläpp onekligen..

Postad
Sick, jag har honom på 22/18 över 900 händer. Stabila spel överlag.

Han verkar ha TAGat till sig. Han ligger på 39/30 i min databas men det är någon månad gamla stats. De sistadagarna har han spelat stablt.

Postad

Enda han klarar av att göra nu för tiden är väl att sitta med 1294kr på 25-50 och 3-beta folk till 1222 så man lär ställa han preflop. Eller om han raisade till 1333kr hela tiden, så kanske det var.

En riktig guldgosse imo :)

• 4 weeks later...
Postad

Fan vad jag saknar Betongbarn! Någon som vet om han lirar på svs fortfarande?

Mitt betongbarn har spelat 44/36/5,8 på 3741 händer och är plus lika många kronor. Härliga swings när man lirade mot honom!

Ännu mer roliga stats. Jag ligger tyvärr 1000 back mot honom. Vi har enlight PT donerat 28k respektive 27k till varandra.