valborg Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Var håller alla SNG grinders till egentligen? Annat forum? Denna delen av forumet är ju totalt död! Citera
CarlLee Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Är så hög donkequity på pokerforums sngdel. Men typ bluff-folda AA är +EV när det är låga blinds för mixa upp spelet och förvilla motståndarna. Kallsyna 23o när två har redan gått all-in på bubblan om du har över 10BB för det är potodds. två plus två håller väl dom flesta sngnissarna till! Citera
Cyntax Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Är så hög donkequity på pokerforums sngdel. Men typ bluff-folda AA är +EV när det är låga blinds för mixa upp spelet och förvilla motståndarna. Kallsyna 23o när två har redan gått all-in på bubblan om du har över 10BB för det är potodds. två plus två håller väl dom flesta sngnissarna till! Haha var fick du luft ifrån då? Citera
valborg Postad 7 September , 2008 Författare Rapport Postad 7 September , 2008 Är så hög donkequity på pokerforums sngdel. Men typ bluff-folda AA är +EV när det är låga blinds för mixa upp spelet och förvilla motståndarna. Kallsyna 23o när två har redan gått all-in på bubblan om du har över 10BB för det är potodds. två plus två håller väl dom flesta sngnissarna till! Haha Är ju lite mer gemytligt när alla pratta svensk, men får väl bli det hädanefter. Citera
CopShootCop Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Jag är här, grindar mer än jag postar dock. Citera
Bubblan Postad 7 September , 2008 Rapport Postad 7 September , 2008 Är så hög donkequity på pokerforums sngdel. Men typ bluff-folda AA är +EV när det är låga blinds för mixa upp spelet och förvilla motståndarna. Kallsyna 23o när två har redan gått all-in på bubblan om du har över 10BB för det är potodds. två plus två håller väl dom flesta sngnissarna till! Jag känner inte riktigt igen mej i det resonemanget Citera
Recommended Posts