Gå till innehåll

Brian Townsend hade flera konton på Full Tilt och PS


John_teh_Donk

Recommended Posts

..och har visst blivit avstängd från "red pro"-grejen i 6 månader.

Trodde han var en hyven's grabb :-P

Är det nån som hört nåt intressant om detta, eller har nåt att säga?

 

http://www.pokernews.com/news/2008/08/brian-townsend-admits-multiaccounting.htm

 

Man kan ju förstå att han vill kunna spela anonymt, och att det var anledningen. Men han satte ju mycket på spel, och rätt var det väl inte :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"I hope that people can not only look to me for poker education but also for the way to live their lives. I made a mistake and I am willing to take responsibility for it. I am willing to stand up and face the music. I apologize to entire the online community. I will never partake in this type of activity in the future. This post should act as a full admission of my guilt, and I sincerely apologize to anyone that I've wronged."

 

Vilken fjant. Kryper till korset bara för att han är så jävla rädd att förlora cred när det han gjort är en skitsak.

 

edit

 

Har han något sammarbete med stars är det självklart snäppet värre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"I hope that people can not only look to me for poker education but also for the way to live their lives. I made a mistake and I am willing to take responsibility for it. I am willing to stand up and face the music. I apologize to entire the online community. I will never partake in this type of activity in the future. This post should act as a full admission of my guilt, and I sincerely apologize to anyone that I've wronged."

 

Vilken fjant. Kryper till korset bara för att han är så jävla rädd att förlora cred när det han gjort är en skitsak.

 

edit

 

Har han något sammarbete med stars är det självklart snäppet värre.

 

"pick your battles" som man säger... först försvarar du Micke Norinder med hedern som insats sen instadissar du Townsend här... kan du ha levlat oss så många gånger att du gått ett helt varv kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"pick your battles" som man säger... först försvarar du Micke Norinder med hedern som insats sen instadissar du Townsend här... kan du ha levlat oss så många gånger att du gått ett helt varv kanske...

 

Med hedern som insats...

 

å du pratar om att levla..

 

Du har uppenbarligen inte en clue om vad jag står värderingsmässigt.

 

Men jag kan utrycka mig lite snällare.

 

"Jag tycker det är dåligt att han inte fullföljde fullt ut utan backade"

 

Hade hans sagt "det är väl ingen biggie" vilken han uppenbarligen tycker egentligen så hade han fått min cred.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker inte det är något konstigt det bt gjorde, varenda jävel gör ju det och han är ju rejält attackerad av multiaccountande snubbar som kanske är bra mot just BT/har en grym edge mot honom,.. hur han än sitter ut mot just de spelarna så kommer de med andra konton och spelar mot honom.. nu fick han va anonym ett tag och gama loss i godan ro och verkligen spela poker igen utan pressen från alla railtards och övrig omgivning.

 

Nu lär det inte vara ovanstående som är en av de större faktorernautan är väl mest att han inte ville synas spela 'lowstakes' med sitt nick för att få sin heder eller cred knäckt, är ju biz rakt igenom... lirar han inte highstakes så tycker CR-medlemmar han suger och funderar varför de inte tar lärdom av krantz o gänget istället som minsann lirar nosebleed !!

 

Avslutningsvis.... alla har väl behövt gå ner ett par nivåer o hitta sitt spel igen efter ha fått sitt självförtroende krossat efter en rejäl downswing?

Smutsigt mot FTP ja.. men han riskerar nog hellre sponsordealen än att gula liksom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ju totally old news, men wtf...

Enligt mej personligen är väl det ingen jättegrej att han haft flera olika accounts. och visst har han väl större ansvar pga att han är/var red pro, men FTP verkade inte bry sig det minsta om att Patrik Antonius har haft 5 miljoner olika accounts på sajten när dom gjorde honom till red pro...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ju totally old news, men wtf...

Enligt mej personligen är väl det ingen jättegrej att han haft flera olika accounts. och visst har han väl större ansvar pga att han är/var red pro, men FTP verkade inte bry sig det minsta om att Patrik Antonius har haft 5 miljoner olika accounts på sajten när dom gjorde honom till red pro...

 

Men han har väl aldrig haft flera accounts under den tiden han var FTP pro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tro det eller ej, men även borta i staterna finns det anhöriga. Jag har själv varit där ett par gånger och bevittnat detta udda fenomen! :shock::roll:

 

Inte helt ovanligt att man ringer polarna, sätter sig 4st vid ett SH bord och håller telefonkontakt. Och sånt är svårt att detektera, för de delar oftast rakt av på stålarna, så de spelar inte enbart enligt ett visst mönster, utan de kör hej vilt bara.

 

Jag känner själv flera (grupper) som spelar såhär.

 

För min del blir det just av denna anledningen helst HU games, SnG eller Cash.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...