Gå till innehåll

Opteron - kör gemensam dagbok med chofritz ist...

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • Svars 649
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
lol, jag tror jag är kär. :shock:

kan inte sluta le

berätta mera

edit: Eller var det så att du ville sluta le? Säga bara till isåfall, det fixar jag.

Jag är expert på det. GlädjedödarN är mitt mellannamn.

Postad

Mål för närmaste 12 mån:

.....

Enarms-pull-up

.........

Lite sent jag trillar in på din dagbok, kommer följas framöver.

Frågan kanske redan besvarad men..... enarms-pull-up:

Chins med en arm och andra armen hängande eller? Låter svårt om så är fallet, fixat det ännu? Känns som man borde greja 100 chins innan man tar sig upp med bara en arm men jag kan ha fel ;)

Gl

Postad
Lite sent jag trillar in på din dagbok, kommer följas framöver.

Frågan kanske redan besvarad men..... enarms-pull-up:

Chins med en arm och andra armen hängande eller? Låter svårt om så är fallet, fixat det ännu? Känns som man borde greja 100 chins innan man tar sig upp med bara en arm men jag kan ha fel ;)

Gl

Ingen enarmspullup =(

har inga problem att låsa av helt med en arm men dra mig upp från helt utstäckt går inte alls. Han jag klättrar och grindar med sätter den dock nu men så är han sjuktligt disciplinerad också...

• 2 weeks later...
Postad

hhahahahahah

jag är så bög. Värsta efterfesten här på odenplan =) Bögen blev så kåt på mig och bögens pojkvän blev så sjukt svartsjuk =)

lol

Jag ska bara spela nl400 i maj btw även om ingen bryr sig och jag ska tjäna sjuka mängder pengar....

lol

• 5 weeks later...
Postad

När jag ändå har dagboken uppe kan jag ju updatea lite.

Gjorde slut med sambon i Mars efter fyra år tillsammans, sista halvåret var inte optimalt då vi gillade varandra för mycket och hade för gemensamt liv för att det skulle vara enkelt att göra slut men jag ändå kände att jag inte ville fria :P. Blev att vi gick runt och kände på oss att vi borde göra slut men ändå inte orka ta tag i det så var nästan skönt för båda när det väl tog slut ^^

Vi är väldigt bra kompisar nu iaf och det är bra =)

Lyckades klonka den absoluta nöt-lägenheten mitt på Odenplan för 10k/mån i andra hand som jag har i ett år nu. Sen efter det är planen att ha råd att casha en egen =) Skönt att ha lite nytta av sin månadslön =)

Ska lägga upp lite bilder på den lite senare.

Klättringen flyter också riktigt fint. Här en en liten film från Spanien i April där jag iof fejlar ^^

(finns i HQ om man kollar hela vägen inne i youtube)

btw, hur gör man för att posta en youtube-länk direkt i sin forumpost, googlade men lyckades inte lista ut skiten =S

(Edit, fixat..)

Ang. pokern så sprang jättefint i jan-feb. Trodde jag hade styrt en RB-deal på party via danken med party ångrar sig och jag går tillbaka till att spela under eget namn och gör en omstart med en liten plutt-rulle.

Springer obv. sjukt dåligt och ligger väl 15k under EV sen den omstarten, (skyller alla dryga inlägg på senaste tiden på det :roll:), lyckas hitta en ny downswing ungefär varje gång jag trodde jag fixat en stabil rulle och har studtals hatat poker rätt mycket :-(

Har även strulat väldigt mycket med mitt spel och givit upp massa värde. Nu spelar jag iaf bra igen efter att väldigt många luckor tätades i mitten av denna månad, plussat 14k i EV på 20k händer sen dess så ser fram emot en bra maj =)

Sen omstarten:

nyaparty.jpg

2009:

2009q.jpg

Postad

Hittar in här nu, schysst db och lycka till med allt. :)

Angående youtube så

sA0wExyKzPM

+avslutningstagg

Du tar videons "id" som du finner efter lika med tecknet i adressen och lägger in detta som ovan. =)

Postad
Är det fortfarande mer fisk på party än på andra siter eftersom du spelar där? För det är väl ingen rakeback om jag förstått rätt?

har varit rätt dåligt där tidvis =/

Fiskigare på boss tror jag men trivs med klienten, det finns alltid bord och jag är bra kompis med VIP så får ut säkert 30% rb ändå totalt.

Postad
har varit rätt dåligt där tidvis =/

Fiskigare på boss tror jag men trivs med klienten, det finns alltid bord och jag är bra kompis med VIP så får ut säkert 30% rb ändå totalt.

Boss är som taggtråd mot ollonet första ~50k händerna men när man väl vant sig är den rätt skön :-)