SOLDforFOOD Postad 16 September , 2008 Rapport Postad 16 September , 2008 Håll dig till en gren, och vidareutveckla den istället för att hatta runt på alla möjliga olika spel och nivåer. Satsa på H-U är mitt tips då där finns bra med pengar att göra på de lite högre nivåerna. Citera
_Fibonacci Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Postad 16 September , 2008 Håll dig till en gren, och vidareutveckla den istället för att hatta runt på alla möjliga olika spel och nivåer. Satsa på H-U är mitt tips då där finns bra med pengar att göra på de lite högre nivåerna. Jo fokus ligger ju självklart på HU-spel men är kul att variera sig ibland lite. Men spelar mest HU som sagt och det går rätt bra just nu också.. Citera
_Fibonacci Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Postad 17 September , 2008 Här kommer lite stats över mitt HU-lir. Fortfarande kvar på NL$2 och lär vara där ett bra tag framöver också eftersom jag har 100inköp som bankrullekrav Går iaf stabilt plus så känns skönt trots att det bara är NL$2 men jag måste verkligen lära mig att ta det steg för steg, rycker i fingrarna att gå upp och skotta men vet hur det slutar i så fall.. Antal händer: 2599 Resultat: +8.74 (16,8bb/100) Citera
_Fibonacci Postad 18 September , 2008 Författare Rapport Postad 18 September , 2008 Vad kan man anse vara en bra winrate HU på denna nivå och hur många spelade händer innan man kan anse sig som vinnande på nivån? 100K? Citera
sandis84 Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 One... Hundred... BILLION HANDS! Citera
JoeFalk Postad 18 September , 2008 Rapport Postad 18 September , 2008 Korrekt kortsnitt får du ganska fort på ett litet sample. Det som enligt mig gör att du måste ha ett stort urval är för att du spelar bra/dåligt i perioder. Citera
_Fibonacci Postad 18 September , 2008 Författare Rapport Postad 18 September , 2008 Antal händer: 3117 Resultat: +11.23 (18,0bb/100) Citera
_Fibonacci Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Postad 22 September , 2008 och inte spelat så mycket sista tiden, åtminstone inte HU CG utan mest lite Fixed Limit på låga nivåer. Något plus men inget anmärkningsvärt. Ska lira mer HU idag och öka på rullen ytterligare hade jag tänkt..Ska försöka få in 2000 händer om dagen HU, borde kunna gå rätt bra om man lirar 2 bord samtidigt. Citera
_Fibonacci Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Postad 22 September , 2008 Värt att investera i eller? Måste köpas eller finns gratisversion? Går att konvertera HH från Expekt till Pokertracker? Lite frågor som önskar svar. Citera
latti Postad 22 September , 2008 Rapport Postad 22 September , 2008 Pokertracker 3 är gratis i 3 månader är jag ganska säker på =) finns gott om tid att prova det Citera
_Fibonacci Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Postad 22 September , 2008 Pokertracker 3 är gratis i 3 månader är jag ganska säker på =) finns gott om tid att prova det aha okej. Då ska jag ladda ner det sen idag och prova då. Kul att kunna få fram lite statistik över sitt spel och tror absolut det kan hjälpa en mycket. framför allt också statistik över motståndarens spel.. Citera
_Fibonacci Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Postad 22 September , 2008 och hattar framoch tillbaka mellan olika spel och testar mina kunskaper överallt. Men nu har jag startat om från noll igen. Fick ett otroligt bra banandeal på BetonBet så jag kör där nu. Insättning $100 och kommer bygga därifrån, NL$10 FR framförallt men lite shorthanded och HU också...Spelar med 10 inköp på NL$10 men ska inte gå upp till NL20 förrän jag har 15inköp dvs 300dollar. Om någon är intresserad av mitt deal och vill ha så skriv ett PM till mig i så fall.. Start Bankrulle 22/9-08: $100 Resultat: +$49.48 (+bananer) Ny bankrulle: $149.48 Citera
_Fibonacci Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 dock inget anmärkningsvärt, lite upp och lite ner har det gått hela kvällen. Lirat 15 HU SNG Euro 1+0.20 med 9 vinster av 15. Började bra med 5 raka sen gick det tyngre..Rullen nu på $115.34 Imorgon blir det Fullring igen, är nog där jag är bäst för tillfället.. Citera
_Fibonacci Postad 25 September , 2008 Författare Rapport Postad 25 September , 2008 har jag fått igång och importerat allt från Prima och det talar sitt tydliga språk. Jag måste hålla mig borta från SNG, jag förlorar stort där tyvärr. Plussat totalt $73 i cashgame men backat 60 dollar på SNG tyvärr men ligger i alla fall plus och tror att Holdem Manager kommer vara ett bra verktyg att följa spelet. Intressant också är att jag har bäst bb/100 i SH följt av HU och sist FR. Men ligger plus på alla tre i cashgame men backar som sagt rakt ut i SNG så det är väl ganska självklart att jag ska hålla mig från detta i fortsättningen. Nu är jag borta tom söndag så blir inget spel men söndag liras det igen och då endast Cashgame. MINA STATS SHORTHANDED NL$10 VPIP: 31.7 PFR: 27.4 3BET: 8.6 POSTFLOPP AGG: 4.39 POSTFLOPP AGG %: 35 WON AT SHOWDOWN: 50,7% FLOP CBET: 72.5 Ge gärna synpunkter vad som ser bra ut och mindre bra ut och hur jag kan förändra det, tacksam för synpunkter. Citera
Recommended Posts