Gå till innehåll

Heads Up Cashgame!


_Fibonacci

Recommended Posts

  • Svars 213
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Håll dig till en gren, och vidareutveckla den istället för att hatta runt på alla möjliga olika spel och nivåer. Satsa på H-U är mitt tips då där finns bra med pengar att göra på de lite högre nivåerna.

 

Jo fokus ligger ju självklart på HU-spel men är kul att variera sig ibland lite. Men spelar mest HU som sagt och det går rätt bra just nu också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer lite stats över mitt HU-lir. Fortfarande kvar på NL$2 och lär vara där ett bra tag framöver också eftersom jag har 100inköp som bankrullekrav :)

Går iaf stabilt plus så känns skönt trots att det bara är NL$2 men jag måste verkligen lära mig att ta det steg för steg, rycker i fingrarna att gå upp och skotta men vet hur det slutar i så fall..

 

Antal händer: 2599

Resultat: +8.74 (16,8bb/100)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och inte spelat så mycket sista tiden, åtminstone inte HU CG utan mest lite Fixed Limit på låga nivåer. Något plus men inget anmärkningsvärt. Ska lira mer HU idag och öka på rullen ytterligare hade jag tänkt..Ska försöka få in 2000 händer om dagen HU, borde kunna gå rätt bra om man lirar 2 bord samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokertracker 3 är gratis i 3 månader är jag ganska säker på =) finns gott om tid att prova det

 

aha okej. Då ska jag ladda ner det sen idag och prova då. Kul att kunna få fram lite statistik över sitt spel och tror absolut det kan hjälpa en mycket. framför allt också statistik över motståndarens spel..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och hattar framoch tillbaka mellan olika spel och testar mina kunskaper överallt. Men nu har jag startat om från noll igen. Fick ett otroligt bra banandeal på BetonBet så jag kör där nu. Insättning $100 och kommer bygga därifrån, NL$10 FR framförallt men lite shorthanded och HU också...Spelar med 10 inköp på NL$10 men ska inte gå upp till NL20 förrän jag har 15inköp dvs 300dollar.

 

Om någon är intresserad av mitt deal och vill ha så skriv ett PM till mig i så fall..

 

Start Bankrulle 22/9-08: $100

Resultat: +$49.48 (+bananer)

 

Ny bankrulle: $149.48

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har jag fått igång och importerat allt från Prima och det talar sitt tydliga språk. Jag måste hålla mig borta från SNG, jag förlorar stort där tyvärr. Plussat totalt $73 i cashgame men backat 60 dollar på SNG tyvärr men ligger i alla fall plus och tror att Holdem Manager kommer vara ett bra verktyg att följa spelet. Intressant också är att jag har bäst bb/100 i SH följt av HU och sist FR. Men ligger plus på alla tre i cashgame men backar som sagt rakt ut i SNG så det är väl ganska självklart att jag ska hålla mig från detta i fortsättningen.

 

Nu är jag borta tom söndag så blir inget spel men söndag liras det igen och då endast Cashgame.

 

MINA STATS SHORTHANDED NL$10

 

VPIP: 31.7

PFR: 27.4

3BET: 8.6

POSTFLOPP AGG: 4.39

POSTFLOPP AGG %: 35

WON AT SHOWDOWN: 50,7%

FLOP CBET: 72.5

 

Ge gärna synpunkter vad som ser bra ut och mindre bra ut och hur jag kan förändra det, tacksam för synpunkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...