Gå till innehåll

SAJT: VirtualCityPoker.com


juan1904

Recommended Posts

Och GoldenTiger är blixtsnabba när man ska casha ut, håller bara på pengarna i 2 timmar innan dom gör nåt. Inte som alla andra inom Prima där det tar 24-48 timmar innan de ens funderar på att göra själva överföringen.

 

Sen tycker jag att det är helt logiskt att man måste bidra till en rakepott för att handen ska räknas som raked. Säger sig självt.

 

* Pillar bort bonussnack - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen tycker jag att det är helt logiskt att man måste bidra till en rakepott för att handen ska räknas som raked. Säger sig självt.

'

 

hmm om har jag fattat detta rätt,

man måste asså lägga bigblind/smalblind(då man är sb) för att en hand ska räknas som rake. och inte bara att man har t.ex. foldat 8 händer på rad och sen lägger en sb och en bb som då ska vara = 10 rake hands?

 

någon förklara för mig :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Satte mig vid ett bord och lirade ett varv bara för att kolla vad som gäller.

Såg två floppar men har enligt pokerrewards 5 rakade händer.

Summa summarum, man behöver inte bidra med pengar för att handen ska räknas som rakad.

 

(Detta var förvisso på Golden Tiger, men båda använder sig av PokerRewards så förutsättningarna borde vara desamma).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckas inte logga in på Poker Rewards...är det någon som vet ifall det är nödvändigt för att få bonusen?

 

Hos mig poppar ett Poker Rewards-fönster upp när jag startar klienten och därifrån kan jag kolla rakade händer, välja aktiv bonus, byta VIP-poäng mot chips, ändra utbetalningsmetod m.m.

Fönstret kan även öppnas genom att klicka på Poker Rewards-loggan som sitter till höger om Virtual POker-loggan.

 

Loggar du in via hemsidan är användarnamn och lösen samma som för pokerklienten.

 

Fråga: Är det någon som lyckats etablera någon som helst kontakt med supporten? Jag har skickat en rad mail med allmänna frågor om t.ex. utbetalning, men inte ett endaste svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...