juan1904 Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Hittade ingen tråd om denna site så det är väl dags att skapa en. En sida som är mycket lik GoldenTigerPoker.com, med exakt samma bonus. Några kommentarer från er som spelat på siten? www.VirtualCityPoker.com Citera
Bebbe Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Ja, sign up bonusen kan du bara ta ut på en av sidorna, alltså GoldenTiger eller VirtualCityPoker. Gjorde misstaget att tro att man kunde ta den på båda, men där fick jag! Citera
Lasse Kongo Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Liiiite långdragen är den väl ändå? Som jag förstår det måste man ha bidragit med pengar i potten för att den ska räknas som rakead. /L-K Citera
Nickefik Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Lasse Kongo säger: Som jag förstår det måste man ha bidragit med pengar i potten för att den ska räknas som rakead. Någon som vet om det här stämmer eller inte? Jag hade tänkt köra den här bonusen härnäst, men det blir helt klart mycket drygare ifall det är som L-K tror. Citera
raptorjr Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Och GoldenTiger är blixtsnabba när man ska casha ut, håller bara på pengarna i 2 timmar innan dom gör nåt. Inte som alla andra inom Prima där det tar 24-48 timmar innan de ens funderar på att göra själva överföringen. Sen tycker jag att det är helt logiskt att man måste bidra till en rakepott för att handen ska räknas som raked. Säger sig självt. * Pillar bort bonussnack - QoS * Citera
piggeh Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Vad jag läst av vad andra skriver så är det alla rejkade händer, inte bara de man lagt in pengar själv i. Supporten svarar däremot att man måste lägga in stålar men de har tydligen fel. Citera
juan1904 Postad 25 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2005 Som piggeh säger så är alla händer rejkade då potten överstiger $5. Själv har jag fixat ca 100 raked hands på några timmar inatt på $0.10/$0.20 NL och ligger över $100 plus i spelet. Citera
raptorjr Postad 25 Mars , 2005 Rapport Postad 25 Mars , 2005 Potten behöver inte vara över $5. Prima tar 5% på alla pottar, oavsett storlek, men med ett max på $3 vid en pott på $60. Gäller iaf för borden från 0.25/0.50 och uppåt. Citera
espinola Postad 25 Mars , 2005 Rapport Postad 25 Mars , 2005 till vilket pokernätverkt tillhör VirtualCityPoker? Citera
juan1904 Postad 26 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2005 espinola Primanätverket raptorjr Men för att handen ska räknas som raked hand måste potten överstiga $5, dvs en rake på 25c. Citera
zencor Postad 26 Mars , 2005 Rapport Postad 26 Mars , 2005 raptorjr säger: Sen tycker jag att det är helt logiskt att man måste bidra till en rakepott för att handen ska räknas som raked. Säger sig självt.' hmm om har jag fattat detta rätt, man måste asså lägga bigblind/smalblind(då man är sb) för att en hand ska räknas som rake. och inte bara att man har t.ex. foldat 8 händer på rad och sen lägger en sb och en bb som då ska vara = 10 rake hands? någon förklara för mig Citera
robbie87 Postad 26 Mars , 2005 Rapport Postad 26 Mars , 2005 hur manga rejkade hander maste man spela for att fa ut sin bonus? och inom vilken tid? maste man omsatta sin bonus innan man tar ut den? Citera
juan1904 Postad 4 April , 2005 Författare Rapport Postad 4 April , 2005 shreken 1000 raked hands behöver du spela. Du behöver inte lägga pengar i potten. Du kan cleara fram till 2010 så det är nog lugnt på den fronten Citera
raptorjr Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 juan1904 säger: shreken 1000 raked hands behöver du spela. Du behöver inte lägga pengar i potten. Du kan cleara fram till 2010 så det är nog lugnt på den fronten Var hittar du info om att man inte behöver lägga pengar i potten? Citera
LarsRune Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 raptorjr säger: Var hittar du info om att man inte behöver lägga pengar i potten? Det står inte skrivet någonstans, men alla som clearat bonusen inklusive jag själv kan intyga att så är fallet. Citera
raptorjr Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Då intygar jag motsatsen då, både efter att ha läst på deras sida och clearat bonusen Man ska lägga pengar i potten och det ska tas en rake på minst $0.25 för att man ska få handen räknad. Citera
Ruffin Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Satte mig vid ett bord och lirade ett varv bara för att kolla vad som gäller. Såg två floppar men har enligt pokerrewards 5 rakade händer. Summa summarum, man behöver inte bidra med pengar för att handen ska räknas som rakad. (Detta var förvisso på Golden Tiger, men båda använder sig av PokerRewards så förutsättningarna borde vara desamma). Citera
uven Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Jag lyckas inte logga in på Poker Rewards...är det någon som vet ifall det är nödvändigt för att få bonusen? Citera
LarsRune Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 uven säger: Jag lyckas inte logga in på Poker Rewards...är det någon som vet ifall det är nödvändigt för att få bonusen? Hos mig poppar ett Poker Rewards-fönster upp när jag startar klienten och därifrån kan jag kolla rakade händer, välja aktiv bonus, byta VIP-poäng mot chips, ändra utbetalningsmetod m.m. Fönstret kan även öppnas genom att klicka på Poker Rewards-loggan som sitter till höger om Virtual POker-loggan. Loggar du in via hemsidan är användarnamn och lösen samma som för pokerklienten. Fråga: Är det någon som lyckats etablera någon som helst kontakt med supporten? Jag har skickat en rad mail med allmänna frågor om t.ex. utbetalning, men inte ett endaste svar. Citera
raptorjr Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Supporten är usel, bland de sämre i primanätet. Så man får tjata för att få nåt svar. Citera
uven Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Nu är poker rewards igång, fast jag har ingen aning om varför det plötsligt funkade. Angående deras support så fick jag svar efter ca tio minuter, så jag är nöjd med dom hittills. Citera
Recommended Posts