hAgLuNd666 Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Hej som rubriken lyder - hur viktigt är grafiken på pokersajten ni väljer att spela på ? - Har ni ratat en sida pga det estetiska inte höll måttet ? - Vilka sidor är snyggast ? - Vilka sidor är fulast ? Själv så kan jag erkänna att grafiken är rätt så viktig, Inte allt men till en stor del. Det måste vara en schysst känsla på sajten man spelar på. Snyggast sida enligt mig själv ( har förstås inte sett alla ) är expekt ell Unibet och den fulaste är full tilt poker, helt gräslig sida. Citera
John_teh_Donk Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Ja det tycker jag helt klart. Jag cashade ut från Party Poker pga att deras windows 3.1-style lockade fram tilten i mig. Retar mig på att en så stor sajt har en så jäkla ful och osmidig klient. Har också ledsnat på svs och deras buggar. Men håller inte med dig om Full tilt, tycker deras klient är både logisk och bra uppbyggd/rätt snygg. Och fruktansvärt stabil. Citera
HSvensson Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Fulast: Bet Fair, katastrofal klient! Snyggast: Svenska Spel Citera
R_Cruiser Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 super viktigt, ända som tiltar en nu för tiden är brister i klienten, om det är grafiska eller tekniska. Dina val av sajter tycker jag "tvärtomspråk" FTP är i min åsikt bästa sida om man snackar klient. LOl när jag tänker efter hur kan du säga så om FTP. Vill du va annorlunda eller? Du diggar kanske bajs på väggarna hemma? Citera
Snabelguy Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Skönast att spela på: Prima innan designändringen. Värst att spela på: Prima efter designändringen. (speciellt med alla animeringar) Citera
hAgLuNd666 Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 vem har berättat det för dig att jag gillar bajs på mina väggar ?? . Måste säga att ftp och deras hemska bakgrunder och animerade gubbar retar mina kräkreflexer, men smaken e som baken - delad. Citera
Vrakman Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Ja Party blev man inte långvarig på... Fulast alla kategorier. Snyggast imo är Stars! Citera
hAgLuNd666 Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Party Poker har jag bara sett på avstånd och det räckte. Citera
JohnH Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Jag har inga problem att spela på svartvitt och med fyrkantiga marker så länge det är sämst motstånd just där. Jag har spelat på cosmopol en kväll/natt när det var en riktig mupp som var otrevliga mot alla. De som trots allt verkade vara bra pokerspelare lämnade tom bordet trots övervärdet som faktiskt var där. Iof tyckte jag det var lite kul och kunde hitta humorn i det han gjorde... Lite som en hyena som drygar sig med ett lejon som fällt en hjort ().. och till slut går lejonet för att han inte pallar. Citera
two_aces Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Även om det i vissa fall går hand i hand så måste man väl hålla isär design och funktionalitet. OP frågar efter snyggaste/fulaste och jag tror inte det påverkar mig så mycket i val av sida. Däremot funktionalitet och lättöverskådlighet, där är FTP bäst enligt mig. Sen kanske inte bakgrunderna är så snygga, men jag kör bara på svart bakgrund och inga avatarer så är det lugnt. Vill bara få bekräftat att det är klienterna vi pratar om och inte själva hemsidan? Citera
dekutree Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 en jävligt o-clean klient är ongame (hej tower poker) , ful som stryk, sjukt långsam och sämst lobby ever. ändå spelar jag där.. snyggast/smidigast = stars Citera
hAgLuNd666 Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 jes det är klienterna jag menar Citera
rymz2008 Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Nu snackar vi enbart grafik, inte hur bra sidan är osv. Snygga klienter(Bord osv): SvS FullTilt PokerStars UltimateBet pkr.com Absolute Poker Det är min "top6" iaf. Citera
eurythmech Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Gillar Stars och B2B, allt annat är anskrämligt. Citera
Maruzi Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 haglund ta bort avatarena och ladda ner en egen bakrund ? topplista Stars FTP SS Ipoker e ok sämst prima ongame Citera
ackeman Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Full tilt får mitt toppbetyg, speciellt när den även finns för Mac. Cryto trivs jag även med. Bodog är gräsligt ful, trodde jag skulle vänja mig men icke! Likaså Microgaming.... Jag tycker generellt att det är en viktig faktor för mig. Citera
prookelito Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Jag tycker att hemsidan till en pokersida är jävligt viktig. Att den ska vara snygg alltså. Om jag letar ny klient så börjar jag ofta med att leta upp snygga hemsidor Citera
slaskpoker Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 snyggast, FTP&Stars för de kan man ställa in hur mkt som helst diamondbet e snygg också, me lite brudar osv fulast WorldPX senast ja spelade där iaf Citera
MikeTime Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 Hmm, PKR snyggast men fulast vete fan... High5 var iofs ingen höjdare men inte värre än SvS... Citera
killerwolf Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 jag älskade ladbrokes och prima back in the days... typ ~2000 och däromkring... snabba stilrena klienter och snygga marker framförallt. Citera
Hittapengarna Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 svenska spel lätt bäst Citera
hAgLuNd666 Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2008 jaha man kan ladda ner egna bakgrunder på ftp ?? Det verkar vara många som har den sidan som favvo. Citera
Maruzi Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 sök på google på typ ladda ner bakgrunder till ftp kolla dock så de inte e snå skit i de du tankar, you never now;-) Citera
Recommended Posts