Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej som rubriken lyder - hur viktigt är grafiken på pokersajten ni väljer att spela på ?

- Har ni ratat en sida pga det estetiska inte höll måttet ?

- Vilka sidor är snyggast ?

- Vilka sidor är fulast ?

Själv så kan jag erkänna att grafiken är rätt så viktig, Inte allt men till en stor del. Det måste vara en schysst känsla på sajten man spelar på. Snyggast sida enligt mig själv ( har förstås inte sett alla ) är expekt ell Unibet och den fulaste är full tilt poker, helt gräslig sida.

Postad

Ja det tycker jag helt klart.

Jag cashade ut från Party Poker pga att deras windows 3.1-style lockade fram tilten i mig. Retar mig på att en så stor sajt har en så jäkla ful och osmidig klient.

Har också ledsnat på svs och deras buggar.

Men håller inte med dig om Full tilt, tycker deras klient är både logisk och bra uppbyggd/rätt snygg. Och fruktansvärt stabil.

Postad

super viktigt, ända som tiltar en nu för tiden är brister i klienten, om det är grafiska eller tekniska.

Dina val av sajter tycker jag "tvärtomspråk" FTP är i min åsikt bästa sida om man snackar klient.

LOl när jag tänker efter hur kan du säga så om FTP. Vill du va annorlunda eller? :mrgreen:

Du diggar kanske bajs på väggarna hemma?

Postad

Jag har inga problem att spela på svartvitt och med fyrkantiga marker så länge det är sämst motstånd just där.

Jag har spelat på cosmopol en kväll/natt när det var en riktig mupp som var otrevliga mot alla. De som trots allt verkade vara bra pokerspelare lämnade tom bordet trots övervärdet som faktiskt var där. Iof tyckte jag det var lite kul och kunde hitta humorn i det han gjorde... Lite som en hyena som drygar sig med ett lejon som fällt en hjort (:)).. och till slut går lejonet för att han inte pallar.

Postad

Även om det i vissa fall går hand i hand så måste man väl hålla isär design och funktionalitet. OP frågar efter snyggaste/fulaste och jag tror inte det påverkar mig så mycket i val av sida. Däremot funktionalitet och lättöverskådlighet, där är FTP bäst enligt mig. Sen kanske inte bakgrunderna är så snygga, men jag kör bara på svart bakgrund och inga avatarer så är det lugnt.

Vill bara få bekräftat att det är klienterna vi pratar om och inte själva hemsidan?

Postad

Full tilt får mitt toppbetyg, speciellt när den även finns för Mac. Cryto trivs jag även med.

Bodog är gräsligt ful, trodde jag skulle vänja mig men icke! Likaså Microgaming....

Jag tycker generellt att det är en viktig faktor för mig.