Gå till innehåll

Psykologisk analys av person


KingCosmoKramer

Recommended Posts

Vi har en kille i klassen som är sjukt skum och läskig. Kan inget om såna där neuropsykiatriska sjukdomar, skulle vilja höra med er experter vad ni tror killen lider av.

 

Symptom:

 

* Han är extremt asocial. Pratar aldrig förutom när han blir tilltalad och då svarar han med så korta svar som möjligt.

 

* Han har ALDRIG skämtat på 2 år. (Inte vad jag har hört iaf)

 

* Idag när vi skulle ha ett grupparbete så började vi fråga lite saker till honom för att han inte ska känna sig helt utanför.

Tydligen så uppfatta han det som att vi var hans vänner och han började då visa oss vad han gör på fritiden. Han började visa oss olika forum om sex-fetischen BDSM :shock: :shock: (Inte en chans att han skämta fwiw.).

Vi var helt chockade obv.

Tillslut fråga vi hur han hade hittade dom där siterna och han svarade att han hade sökt på "slavar" på google.

Vi är nu livrädda.

Som grädden på moset sa han att han runka 2-3 timmar i snitt.

 

* En gång när en i klassen hade frågat vad han skulle göra om någon reta honom så svarade han: "Jag skulle kasta en tegelsten i huvudet på honom"

 

* Han har skickat kärleksbrev till "random" tjejer på skolan.

 

* Han är intresserad av avrättningsmetoder och verkar få en "kick" av att se människor plågas.

 

* När vi väntar på en lektion så går han fram och tillbaka framför dörren till klassrummet oavbrutet. Dock när det är ganska långt till en lektion (ca 45 min+) så kan han gå ner till biblioteket och börja läsa böcker och då snackar vi inte Sunes sommar eller nåt sånt då snackar vi dom svåraste böckerna som finns i hela bibban.

 

Är fan livrädd att gå till skolan nu :-D8-).

Om jag måste välja en kille på skolan som kan storma in en morgon och helt plötsligt börja avrätta folk med automatvapen a la Columbine eller kidnappa någon för att sedan våldta dom a la Joseph Fritz så är det han.

 

 

Man kan ju inte polisanmäla honom än eftersom han inte gjort något olagligt än (Vad jag vet iaf). Men det är ganska läskigt att gå i samma klass som en kille som med 99% säkerhet kommer misshandla/våldta eller mörda någon under sin livstid.

 

Kan tillägga att han inte verkar vara något geni, han pluggar sjukt mycket men ändå verkar han bara få ungefär medelbetyg.

 

Discuss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du är så gott som död

 

Min teori är att hans offer kommer vara en mestadels tjejer. Men ja, lite rädd är jag.

 

edit: Kom precis ihåg att han en gång sa i duschen att han är bisexuell.

 

Det jag har skrivit hittils kanske låter konstigt men allt är faktiskt sant.

 

Gör en shiv och knivhugg honom i en kö.

Det är ok eftersom det är preventivt för din egen säkerhet.

 

Btw, se till att ge den blodstänkta kniven till något av dina tidigare mobboffer så de får ta smällen.

 

Verkar på tok för riskfyllt. För det första så är han ganska fet så jag tror inte jag skulle lyckas döda honom med en shiva, för det andra så tror jag inte polisen gillar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Massa kvinna i dig om du är rädd för sånt här.

 

Valde nog fel ord när jag sa "rädd" förut, "illa till mods" är nog mer korrekt.

 

Blev riktigt illa till mods idag när jag fick reda på att han gillar tanken av att plåga och troligtvis även tanken av att våldta folk.

 

beat: jag ska jobba med den här killen i ~150 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valde nog fel ord när jag sa "rädd" förut, "illa till mods" är nog mer korrekt.

 

Blev riktigt illa till mods idag när jag fick reda på att han gillar tanken av att plåga och troligtvis även tanken av att våldta folk.

 

beat: jag ska jobba med den här killen i ~150 timmar.

 

Försök kolla vart gränserna går för honom, liksom, när han blir våldsam.

Fatta vad roligt!

 

Påminner för övrigt om en kille som berättade om sina nekrofilifantasier på Flashback. Annat folk ifrågasatte och de var rätt intressanta diskussioner fram och tillbaka.

 

Sen helt plötsligt slutar han skriva, och typ nån vecka senare postar nån finne en tråd om en nyhetsartikel. Killen hade åkt till Finland, träffat flicka, åkt ut med henne och åkt av vägen + gått in i skogen, hon hade tagit överdos av piller och bett honom att inte stoppa henne. Eftersom han lider av aspbergers så tar han det bokstavligt och stoppar henne inte.

 

Lite luddigt efter det, men uppfattningen på forumet, och min likaså, är att han hade sex med liket. Säkerställt är att de hade sex. Killen nickar f.ö. stryplekar (wtf) och gillar såklart stryplekar, som han hade med flickan i skogen.

 

Faschinerande vad störda människor det finns. Killen är inte åtalad och tillbaka i Norrköping tror jag det var han bodde, samt tillbaka på FB även om han inte skriver. PMade och frågade varför och han sa något om att det var bra att hålla låg profil ibland.

 

Så min poäng är nog, åk inte till Finland med honom så är det nog lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha. Bra tråd killar! Första posten du skrivit som jag tyckt var rolig herr kosmocramer!

 

Tror för övrigt inte du behöver oroa dig över något, förmodligen är det nog en udda snubbe du har att göra med bara.

 

Förutom det här, 'Han har skickat kärleksbrev till "random" tjejer på skolan.', det är bara hilarious! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar på tok för riskfyllt. För det första så är han ganska fet så jag tror inte jag skulle lyckas döda honom med en shiva,
Alltså, det är därför du får sikta på halspulsådern. Borde kunna komma tillräckligt djupt mellan revbenen också, där är det ju inte så mkt fett.

 

för det andra så tror jag inte polisen gillar det.
Äh, det är ju därför du sätter dit någon annan för det. Har du inte sett Prison Break eller liknande?

 

Dessutom så är du väl kring 16 år eller något, så du får ju max någon månad på ungdomsanstalt med god tillgång till nätgrind, mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Han är helt ofarlig.

Ni kan säkert lura honom att göra en massa skit, men det låter inte som en lirare som kommer ta några egna initiativ till avrättningar eller bisexuella handlingar.

Han kan säkert vara en person som ger igen eller hämnas rätt hårt, men kommer knappast starta något bråk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock när det är ganska långt till en lektion (ca 45 min+) så kan han gå ner till biblioteket och börja läsa böcker och då snackar vi inte Sunes sommar eller nåt sånt då snackar vi dom svåraste böckerna som finns i hela bibban.

 

Det här är bland det sötaste jag någonsin läst.

 

Men det är ganska läskigt att gå i samma klass som en kille som med 99% säkerhet kommer misshandla/våldta eller mörda någon under sin livstid.

 

Lilla övertrampet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller helt med Roland här. Jag kan inte se mycket i första inlägget som DIREKT skulle betyda att killen är våldsbenägen (detta beroende lite iof på vilken ålder det gäller).

Jag känner folk som håller på med BDSM, andra som är bisexuella, andra som också skulle hämnas om orätt skedde, och då värre än med en tegelsten. Men ingen av dessa personer har på ngt sätt visat sig våldsbenägna eller psykiskt ostabila i ngn större utsträckning.

Men självklart kan man inte veta så jag citerar Roland här med

Han kan säkert vara en person som ger igen eller hämnas rätt hårt, men kommer knappast starta något bråk.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De enda två sakerna som verkar mer än bara "lite udda" är dels att han (som annars verkar vara en introvert kille) plötsligt berättade för er om sin BDSM-fetisch samt hur mycket han runkade. Kanske måste han visa någon efter att ha hållt inne på det så länge? Eller så fick han ett infall att visa den där sidan för att han visste att ni skulle bli chockade, och sen blev ni så oerhört fascinerade att han tyckte det var roligt att fortsätta.

 

Dels att han "är intresserad av avrättningsmetoder och verkar få en "kick" av att se människor plågas." Eftersom vi inte fick detta exemplifierat låter det dock som något som kan ha sprungit ur KCK:s skenande fantasi.

 

Övriga punkter som att han är tyst, skickar kärleksbrev till tjejer och läser svåra böcker är uppenbarligen inget som föranleder misstanke om psykisk störning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är iallafall inget "american psycho" eftersom han tydligen inte är smart. Från film vet vi ju alla att sinnesjuka mördare är genier. Jag tror att han har Asbergers åt det autistiska (osocial och väldigt inbunden). Att han inte pratar så mycket kan bero på att han har mani på BDSM-fantasier. Om det i princip är det enda som rör sig i hans huvud så har han kanske inte så mycket annat att samtala om ;). När han märkte era reaktioner så blev han nog upprymd av den för honom ovanliga uppmärksamheten och spann vidare.

 

[Analys av Dr. J. Derringer]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...