Gå till innehåll

NLHESH 1/2, 5-bord, SvS.

Benny_81

Recommended Posts

Torsdagens spel: 1.064 givar, +76:-

Läxa tills imorgon. Ordentlig middag eller lunch i magen innan jag börjar grinda. Annars blir det ingen grind. Fy fan vad besviken jag är på att jag slänger bort hela kvällens vinst på ett idiotiskt spel. Det var länge sedan jag gjorde ett så idiotiskt spel.

Torsdagens träning: 1 h fotboll på sportcentret.

Det var tre år sedan jag spelade fotboll med ett lag. Sen dess har jag spelat en gång, i december. Man är inte riktigt så bra som man en gång var. Men jag tror att det snabbt kommer att komma tillbaka. Förkylningen satt i lite också så det gick ganska tungt. Men var rätt kul. Är kanske lite för fokuserad på att vinna för att det ska vara socialt acceptabelt på ett fotbolls-drop-in pass men jag passar iaf tjejerna :)

....

Nu blir det att försöka få lite mat i magen, slappa, kanske läsa lite bok och så småningom se extreme överlevnad på Discovery innan sänggång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helvetes jävla skit. Riktigt jävla besviken på mig själv. För lat för att laga ordentligt mat. Då blir det sådär.

K*K K*K!!!!!!!!

Ja det ser ut som mina "klassiska" spel.

Frågan är vad man ska göra när fi som det ser ut c-betar på floppen? Checka och sen checka hela vägen till river tror jag inte på.

Snarare ett pottraise efter han höjning. Sen fold vid omslag eller C/F på turn?

Jag är ju fisk, så jag har dj.... svårt att släppa TPTK på en sån här flopp

Länk till kommentar

Ja det ser ut som mina "klassiska" spel.

Frågan är vad man ska göra när fi som det ser ut c-betar på floppen? Checka och sen checka hela vägen till river tror jag inte på.

Snarare ett pottraise efter han höjning. Sen fold vid omslag eller C/F på turn?

Jag är ju fisk, så jag har dj.... svårt att släppa TPTK på en sån här flopp

Tack för ditt sympatiska inlägg.

Kanske inte var så in i helvete dåligt spelat trots allt. Men bra var det inte. Överreagerade nog lite för att det hänt lite saker i mitt liv idag privat och att jag inte hade tillräckligt med mat i magen.

Har lust att säga nya tag imorgon. Men jag ska sura ett tag till.

Länk till kommentar

vad lirar du för stats?

Kör inte PT/PM/PO. Körde tidigare PO men det funkar inte på SvS. Provade PT på SvS men min dator var för seg för att klara av databasen.

Funderar på att köpa en ny(beg) dator men först måste jag göra mer pengar på pokern. Vägrar bli någon "matriallirare" innan jag gjort en anständig summa pengar :)

Länk till kommentar

Nya tag imorgon!

Vad gjorde jag bra idag:

Jag var och tränade.

Vad gjorde jag dåligt:

Jag åt inte ordentligt. Det stog mig dyrt.

Vad kan jag göra åt det:

Ordentligt lunch eller middag innan mordagens första grindpass. Annars blir det ingen poker.

Övrigt:

Tålamod, kämpa på med att spela så bra som jag gjort i år preflopp.

Länk till kommentar

Kör inte PT/PM/PO. Körde tidigare PO men det funkar inte på SvS. Provade PT på SvS men min dator var för seg för att klara av databasen.

Funderar på att köpa en ny(beg) dator men först måste jag göra mer pengar på pokern. Vägrar bli någon "matriallirare" innan jag gjort en anständig summa pengar :)

Jag trodde jag hade dålig dator men min klarar då PT3 utan några problem haha

Länk till kommentar

+76:- efter 1.064 givar. Körde de i ett sträck.

Gick ju rätt ok men jag var tvungen att kasta bort en massa pengar i en hand. Är inte vrålhungrig men jag kunde ätit bättre under kvällen. Det är allt jag har att skylla på. När man gör ett sådant här idiotiskt spel tappar man verkligen lusten att grinda och borde nog lägga ner för kvällen, jag la iaf ner för stunden. En syn kunde ha varit ok på floppen. Tror han raisat mig någon gång före floppen tidigare, det är allt jag har på Fi. :-(

***** Hand 92 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 22 januari 2009 20:

Britta 37 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: zul (124.71)

Plats 4: Benny_81 (603.91)

Plats 5: Fi (422.04)

Plats 2: Gunther (227.43)

Plats 3: dedeeiz (411.66)

Fi lägg LM 1.00

zul lägg SM 2.00

** Giv **

zul [N/A, N/A]

Benny_81 [Kr, Ek]

Fi [N/A, N/A]

Gunther [N/A, N/A]

dedeeiz [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Gunther Lägg

dedeeiz Lägg

Benny_81 Höj till 8.00

Fi Höj till 28.00

zul Lägg

Benny_81 Syna 28.00

*** Flop(Board): *** : [Knh, Eh, 8h]

*** Bet Runda 2 ***

Fi Satsa 46.00

Benny_81 All-in 575.91

Fi All-in 394.04

*** Turn(Board): *** : [Knh, Eh, 8h, 9s]

*** River(Board): *** : [Knh, Eh, 8h, 9s, 10r]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 831.08

zul Lägger mig Vinst: 0.00

Benny_81 [Kr, Ek] Par i ess Vinst: 0.00

Fi [Knk, Knr] Triss i knektar Vinst: 831.08

Gunther Lägger mig Vinst: 0.00

dedeeiz Lägger mig Vinst: 0.00

Fyfan vad du misshandlar en massa händer , du har ju gjort liknande spel tidigare också med nuts då eller färg då den andra hade nötfärg. Nu vet du ju dock om att du spelar denna hand som skit men hur spelar du den när du lirar standard?

Jäklar , tiltar du här eller pushar du för värde verkligen?

Ibland blir jag lite confused när jag ser dina resultat och sedan dina HHs.

Länk till kommentar

Fyfan vad du misshandlar en massa händer , du har ju gjort liknande spel tidigare också med nuts då eller färg då den andra hade nötfärg.

2 av 31.000 händer den här månaden. Förvisso två för mycket men samtidigt inte en jävla massa händer. Att jag sedan pushat och fått syn med nuts i andra händer kan man tycka saker om. Men det är inte att totalt misshandla en hand.

Nu vet du ju dock om att du spelar denna hand som skit men hur spelar du den när du lirar standard?

Beror ju på vad han är för spelare. Men med tanke på att jag inte hade någon vidare read på han och att jag inte visste något vad han trodde om mig så kanske mitt standardspel är syn på floppen.

Jäklar , tiltar du här eller pushar du för värde verkligen?

Varken eller. Bara dåligt spelat och för lite tankeverksamhet.

Ibland blir jag lite confused när jag ser dina resultat och sedan dina HHs.

Jag är ärlig. Sanningen är ofta förvirrande :)

Länk till kommentar

Jag trodde jag hade dålig dator men min klarar då PT3 utan några problem haha

:)

Min första dator köpte/fick jag 1996 och den kostade 20.000:- 2006 så använde jag fortfarande samma dator fast jag hade uppgraderat den maximalt. Men det räckte inte till för att spela mer än 1-2 pokerbord. Dock kunde jag göra allt annat jag ville med datorn såsom att se på film(filmkort), webba osv.

Men iom pokern så köpte jag en nybegagnad dator för 1.000:- från universitet våren 2006. Typ 1000 mhz, 3-400 mb ram, 20 gigs hd(har en 200 gig extern sen tidigare), win xp, 20 tums skärm och dessutom fick jag nytt tb och ny mus. Rätt bra pris!

Ska nog fråga min datorkontakt på universitetet om han har någon ny bra dator jag kan köpa begagnad av honom. Då kanske min dator orkar med PT. En tusenlapp kan jag ju lätt undvara. Men jag har inte lust att betala 5-10k bara för att datorn ska orka med databasen.

Länk till kommentar

Jag brukar försöka se dåligt spelade händer som en investering... Det blir lättare att få betalt senare med en bra hand, om inte annat så håller det tilten borta :-)

Bra att du sa det!

Jag brukar mer eller mindre undermedvetet tänka så ibland. Men inte som en uttalad tanke som jag teoretiserat kring.

Gör man ett dåligt spel när man spelar hyfsat i övrigt så får man ju faktiskt en bra anledning att fortsätta spela och skärpa till sig om man tänker som dig. Men visst kan man komma till en punkt när det är dags att ta paus så det är ju alltid en balansgång.

Länk till kommentar

-67:- efter dagens första 1,2k givar(cirka). Har inte träffat så mycket. Blivit utdragen i någon 300:- pott då vi var all-in före floppen.

Kanske har jag spelat mina bra händer lite för hårt när jag synat på rivern osv. Men överlag tycker jag att jag kämpar på bra.

Nu ska jag se klart dokumentären om USA:s ekonomi som går i repris på kunskapskanalen. I söndags var ju tvungen att gå och lägga mig efter en kvart.

...

Btw en anekdot från mitt liv. En kompis ringde och frågade om jag ville hänga med ut på lokal och dricka. Jag svarade nej(vill inte dricka jämnt och ständigt) men gick med på att fara på puben och äta en bit mat. Väl där har han dragit i sig en liter vin och 4-5 öl utan att det märks att han är speciellt berusad. Förutom en sak, han frågar säkert 25 gånger medans jag åt om jag inte skulle ta en öl. Blev så less att jag cyklade hem och lämnade honom där med hans halvdruckna öl. Kändes inte så schysst men å andra sidan var han ju inte så schysst mot mig när han satt och tjatade på mig.

Länk till kommentar

Fredagens spel: 1576 givar, +32:-

Kämpade på. Spelade helt ok. Inte så mycket att förtälja men jag kan nog bli bättre på att anpassa mitt spel mot fredagsspelarna. För det är något med mig och fredagar på SvS. Ofta går jag minus på fredagar...

Jag var dock inte "övervänt" inför den här fredagen. Utan kämpade bara på som vanligt. Tyvärr blev det inga pengar.

Nya tag imorgon!

Länk till kommentar

Fredagens spel: 1576 givar, +32:-

Kämpade på. Spelade helt ok. Inte så mycket att förtälja men jag kan nog bli bättre på att anpassa mitt spel mot fredagsspelarna. För det är något med mig och fredagar på SvS. Ofta går jag minus på fredagar...

Jag var dock inte "övervänt" inför den här fredagen. Utan kämpade bara på som vanligt. Tyvärr blev det inga pengar.

Nya tag imorgon!

Vad svamlar jag om?!

Var tvungen att titta upp statistiken om jag haft problem med fredagar och sen jag började spela på SvS i Augusti 2008 så ser det ut såhär på fredagar:

+ : 15 gånger.

- : 2 gånger.

+-0: 4 gånger(dvs vunnit mindre än 100:- )

Fredagar är alltså inget superproblem för mig. Mest ett hjärnspöke.

Faster, harder imorgon!

Länk till kommentar

Ja nog kan du få en skaplig dator för en billig peng nu för tiden! En ny "i delar" på komplett får du ju för 2900:- t ex http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=332713

Om jag var du skulle jag investera i en dator för 3000:- och pokertracker.

Tror att den investeringen skulle betala sig själv efter 2-3 månader om du använder PT ordentligt :)

men gick med på att fara på puben och äta en bit mat. Väl där har han dragit i sig en liter vin och 4-5 öl utan att det märks att han är speciellt berusad. Förutom en sak, han frågar säkert 25 gånger medans jag åt om jag inte skulle ta en öl. Blev så less att jag cyklade hem och lämnade honom där med hans halvdruckna öl. Kändes inte så schysst men å andra sidan var han ju inte så schysst mot mig när han satt och tjatade på mig.

Förstår precis och håller med!

Fattar inte att det ska vara sånt *** fokus på drickandet när folk ska ut. Dom tycker man är osocial när man inte har lust att gå ut ofta, men det är ju "dom" som är så fokuserade på alkoholen 90% före, och 70% under tiden...

Om man ska vara så social, varför slösa bort 70% av tiden på drickandet!? Hjärntvättade alkozombies skulle jag säga, som inte ens "ser" vad dom håller på med. Nej jag orkar f*n inte med skiten :mrgreen:

Lite kul att se statistiken på fredagarnas spel, och tänka på hur du klagat över hur dåligt det går :P Ett bevis på att man gärna kommer ihåg dom dåliga sessionerna, och glömmer dom bra.

Länk till kommentar

Ja nog kan du få en skaplig dator för en billig peng nu för tiden! En ny "i delar" på komplett får du ju för 2900:- t ex http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=332713

Tror att den investeringen skulle betala sig själv efter 2-3 månader om du använder PT ordentligt :)

Mitt mål är att få upp min rulle till 50k och då köpa en grej(vad håller jag för mig själv) för ett par tusen kronor som belöning. Frågan är om att jag inte skulle köpa en sådan där dator också. Då har jag något att pyssla med en helg också när jag sätter ihop den.

Jag tror också att PT kan betala sig bra OM man använder det på rätt sätt. Framförallt skulle det vara skönt med automatiskt statistik. Sen måste man passa sig för att inte använda HUD:en på fel sätt.

Förstår precis och håller med!

Fattar inte att det ska vara sånt *** fokus på drickandet när folk ska ut.

När jag jobbade som taxiförare så bjöd chefen på fest(och oftast alkohol) 4-5 gånger per år. En del drack, andra inte, visa aldrig osv. Och det var ingen som brydde sig om andras dryckesvanor. Jag tror många unga människor är ganska omogna(trots att vissa mognar tidigt och andra aldrig) och det lyser igenom i deras relation till alkohol. Sen att vi börjat dricka så mycket i Sverige är ju en annan fråga, en tråkig fråga tycker jag. För jag tror en stor del av det svenska välståndet och innovationskraften ligger i att vi ofta haft en relativ låg totalkonsumtion av alkohol och andra droger. Försök komma på något vettigt på onsdag om du festat fredag och lördag...

Dom tycker man är osocial när man inte har lust att gå ut ofta, men det är ju "dom" som är så fokuserade på alkoholen 90% före, och 70% under tiden...

Om man ska vara så social, varför slösa bort 70% av tiden på drickandet!?

Jag skulle vilja påstå att en lätt berusning, dvs kanske 3-4 öl, dels ger ett välbefinnande och även släpper på lite sociala hämningar. Dricker man sig drängfull så gör man det inte för att komma närmare andra människor utan för att fly bort i sig själv...

Hjärntvättade alkozombies skulle jag säga, som inte ens "ser" vad dom håller på med. Nej jag orkar f*n inte med skiten :mrgreen:

Klokt. Hoppas du bara inte blir en eremit då. För det är lätt hänt bland dagens ungdomar om man spolar kröken. Jag har två kompisar, en är 28 och den andra är 29. Båda är fullblodsalkolister. Så visar man inte stor respekt för alkoholen så kan det snabbt gå rakt åt helvete.

Lite kul att se statistiken på fredagarnas spel, och tänka på hur du klagat över hur dåligt det går :P Ett bevis på att man gärna kommer ihåg dom dåliga sessionerna, och glömmer dom bra.

Ja, verkligen. Men en sak är ett faktum och det behöver jag ingen statistik för att inse. Jag spelar kasst hungrig. Slängde tex bort 200:- idag för att jag hade för lite mat i magen.

Nu ska jag duscha, dra iväg och träffa några kompisar och sen blir det grind, grind, grind.

Länk till kommentar

Lördag: 777 givar, +28:-

Det går inte bra nu. Ska dock inte klaga och gnälla så mycket när dåliga dagar slutar plus. Men jag har haft många funderingar de sista dagarna och ätit sämre än vanligt samtidigt som jag haft sömnproblem i helgen.

Så för andra dagen i rad så gör jag ett stort spel om jag är mindre nöjd med. Då blir det svårt att få någon vidare plusstatik. Har som ingen lust att grinda när saker inte riktigt stämmer i livet. Men det känns som att jag nu kommit underfund med vad jag ska göra åt de tankar som bekymrat mig. Så imorgon blir det först skidåkning på morgonen och sen förhoppningsvis faster, harder med grinden under kvällen! :)

Här är iaf handen i fråga.

Den bild jag hade av Fi sen jag mött honom några gånger tidigare är att han är bra, stabil och inte överaggro. Hade jag tex spelat såhär mot CSproffs och torskat hade jag inte haft någon ånger öht.

***** Hand *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 24 januari 2009

Britta 36 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: Benny_81 (437.19)

Plats 2: ping11 (238.80)

Plats 3: Ändtarmen (382.06)

Plats 5: Fi (412.19)

Plats 4: -Rautio- (447.33)

Ändtarmen lägg LM 1.00

-Rautio- lägg SM 2.00

** Giv **

Benny_81 [Knr, Er]

ping11 [N/A, N/A]

Ändtarmen [N/A, N/A]

Fi [N/A, N/A]

-Rautio- [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Fi Höj till 7.00

Benny_81 Syna 7.00

ping11 Syna 7.00

Ändtarmen Syna 7.00

-Rautio- Lägg

*** Flop(Board): *** : [8r, 5r, 6h]

*** Bet Runda 2 ***

Ändtarmen Passa

Fi Passa

Benny_81 Satsa 30.00

ping11 Lägg

Ändtarmen Lägg

Fi Höj till 97.50 <-- Med tanke på vem Fi är så skriker detta triss.

Benny_81 Syna 97.50

*** Turn(Board): *** : [8r, 5r, 6h, 3r]

*** Bet Runda 3 ***

Fi Passa

Benny_81 Satsa 150.00 <-- Ev. för litet bett. Brukar betta pot.

Fi Syna 150.00

*** River(Board): *** : [8r, 5r, 6h, 3r, 3k]

*** Bet Runda 4 ***

Fi All-in 157.69

Benny_81 Syna 157.69 <-- Ger bort pengar. Jag hade inte gett bort lika mycket pengar om jag bettat pot på turn eller kanske tom vunnit handen där. Jag har inte räknat efter men jag misstänker att jag gav honom implicita odds för en syn. Det kostar ju mig pengar de gånger jag bettar pot på turn när jag träffat och inte får betalt. Men å andra sidan så har jag svårt att vara så disciplinerad att jag lägger mig när Fi träffat så det är både och det där med att ta betalt. Iaf för mig som inte är någon pokerspelare som gör allt rätt. Jag har fortfarande stora luckor i mitt spel.

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 825.38

Benny_81 Lägger mig Vinst: 0.00

ping11 Lägger mig Vinst: 0.00

Ändtarmen Lägger mig Vinst: 0.00

Fi [8h, 8s] Kåk Vinst: 825.38

-Rautio- Lägger mig Vinst: 0.00

...

Var förresten på fest hos några gamla kamrater ikväll. Jag drack en shoot och två små whiskey. Kände öht inte av det och lika bra var det. Men det var rätt tråkigt för de var fulla och levde om. Orkar inte med sånt. Speciellt när inte några sötnosar är närvarande. Jag kan gärna dricka lite för att vara i fas med samtiden och få lättare att träffa tjejer. Men drängfylla är inget för mig. Så när de drog vidare till nästa fyllefest så drog jag hem. Och nu ska jag se klart Batman: The dark knight. Alla säger att den är så bra men hittils tycker jag inte den verkar vara något vidare.

Länk till kommentar

Svarade ovan men jag glömde att tacka för tipset och säga en annan sak. Visst ska jag för eller senare köpa en ny dator men jag ogillar att lägga mycket pengar på hemelektronik iom att det som är bra idag är gammalt imorgon.

Men snart kanske inte 3k är mkt pengar för mig 8-)

Länk till kommentar

Intressant hand där med färg vs kåk. Även om fi är tight tror jag oftast den höjningen betyder överpar (som inte vill låta nån dra till färg/stege, och då kanske man inte får betalt om man väl sätter färgen), eller färg/stegdrag.

Om jag tror att han hade överpar skulle jag nog pusha all-in och få betalt om draget sitter, då man i princip är 50-50 mot t ex KK. Och leder stort över färg/stegdrag som säkert också kan chansa och syna.

Är man ganska säker på att han sitter med nåt drag kanske man kan syna, men tror inte det är nån idé med tanke på att han redan visat så stor styrka. Fold eller push skulle jag nog säga utan att veta "stämningen" vid bordet.

Du säger att fi är riktigt tight i såna här situationer, då skulle jag tippa på överpar flest gånger, som man är minst runt 50-50 mot. Men mot t ex TT leder du ju tom. Har han set så har han...

Nu är jag inte så van att spela med 200bb, men en sån här gång skulle jag gilla ett all-in move som du gjorde förut 8-)

Länk till kommentar

Svarade ovan men jag glömde att tacka för tipset och säga en annan sak. Visst ska jag för eller senare köpa en ny dator men jag ogillar att lägga mycket pengar på hemelektronik iom att det som är bra idag är gammalt imorgon.

Ja har man en så gammal dator är det f*nimej ok att köpa en ny :-D

Det jag tycker är onödigt är att idag köpa en stationär dator för 15000 kr, så länge man inte är en pro-gamer eller nåt :-P

Men en för 3-4k är ju vettigt så länge man har råd. Och en sån här dator blir ju inte "gammal" lika fort som en för 15k lustigt nog. Om man ser till vad den bör klara i förhållande till priset alltså.

Men jag skulle installera Windows XP på den eftersom Vista slöar ner så jäkligt utan mycket RAM osv.

Sen måste man passa sig för att inte använda HUD:en på fel sätt.

Ja precis, jag använder faktiskt inte HUD fast jag har möjlighet. Spelar mycket sämre med den.

Men den är säkert bra om man spelar 5 bord, bara man inte tittar direkt på HUD'en och gör beslutet efter den i första hand.

Ja, verkligen. Men en sak är ett faktum och det behöver jag ingen statistik för att inse. Jag spelar kasst hungrig. Slängde tex bort 200:- idag för att jag hade för lite mat i magen.

Nej det är livsfarligt. Lite juice och nötter eller vad sjutton som helst är enkelt att ta, och billigare än att kasta iväg ett inköp :mrgreen:

Jobbigt om man inte känner sig på topp i vardagslivet så klart.

Men allt går ju upp och ner. Tror bara man ska grinda lite tightare än vanligt, och se till att äta/vara någorlunda lugnt när det är dags för grind såna perioder. Lite motion osv som du skrev är nog också en bra grej!

Länk till kommentar

Intressant hand där med färg vs kåk. Även om fi är tight tror jag oftast den höjningen betyder överpar (som inte vill låta nån dra till färg/stege, och då kanske man inte får betalt om man väl sätter färgen), eller färg/stegdrag.

Om jag tror att han hade överpar skulle jag nog pusha all-in och få betalt om draget sitter, då man i princip är 50-50 mot t ex KK. Och leder stort över färg/stegdrag som säkert också kan chansa och syna.

Är man ganska säker på att han sitter med nåt drag kanske man kan syna, men tror inte det är nån idé med tanke på att han redan visat så stor styrka. Fold eller push skulle jag nog säga utan att veta "stämningen" vid bordet.

Du säger att fi är riktigt tight i såna här situationer, då skulle jag tippa på överpar flest gånger, som man är minst runt 50-50 mot. Men mot t ex TT leder du ju tom. Har han set så har han...

Nu är jag inte så van att spela med 200bb, men en sån här gång skulle jag gilla ett all-in move som du gjorde förut 8-)

En all-in kunde ju faktiskt fått honom att lägga sig iom att stegläget fanns ute på bordet. Och jag kunde ju inte förlorat mer pengar än vad jag gjorde. All-in vapnet är inte så dumt som många tycks tro 8-)

Jag sätter dock inte honom på överpar. Känns inte som hans spelstil. Nåja, nu är den handen historia.

Jobbigt om man inte känner sig på topp i vardagslivet så klart.

Men allt går ju upp och ner. Tror bara man ska grinda lite tightare än vanligt, och se till att äta/vara någorlunda lugnt när det är dags för grind såna perioder. Lite motion osv som du skrev är nog också en bra grej!

Hade en del tunga funderingar* de senaste dagarna men sen någon dag så känns det bra igen :)

...

Söndagens spel: 1390 givar, +97:-

Veckans spel: 9583 givar, +3.112:-

Veckans träning: 1h fotboll. Ger det godkänt iom att jag varit sjuk. Skulle förresten ha åkt skidor idag men det blev tyvärr inställt.

Tors: +76:-

Fre: +32:-

Lör: +28:-

Sön: +97:- Gav upp idag när jag blev översetad och torskade en 700:- pott.

Ska inte gnälla när de dåliga dagarna går plus. Men samtidigt vill det sig inte riktigt just nu. Min rulle är nog nu på över 40k men jag känner ändå inget sug efter 2.5/5. Jag känner mig bara less.

Slaskar iväg någon hunka i onödan här och där mot shortstackar. Det är väl det som jag kan göra bättre. Gjort något stort dumt spel. Men samtidigt är det små marginaler och ibland går de hem. Som idag när jag vann en 1400:- pott med par i ess och q kicker.

Har mycket skolarbete imorgon som ska vara klart 17.00 så det är tveksamt om jag orkar lirar så mkt i morgon kväll. Men efter det är det nya tag som gäller och jag har bl a bokat upp mig för två fotbollspass nästa vecka.

Edit: * = De funderingarna har väldigt mörka men nu har de släppt. Jag borde faktiskt skutta och skratta av glädje istället för att bry mig om något som pokern :) Så, det är precis vad jag ska göra nu. Vilken gåva man fått iom livet. Gud vad härligt! :) Jag är frisk, jag är stark, jag är lång, jag tillhör de 90% av mänskligheten som anser sig tillhöra de 10% smartaste osv. För fan, framtiden ser så ljus ut att jag måste bära solglasögon! 8-) Imorgon, blir det faster, harder!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...