sTARVIN89 Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Postad 22 Oktober , 2008 Räkna ALDRIG bort liverpool, nått man lärt sig med dagarna... .
rAilFISH Postad 22 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2008 Räkna ALDRIG bort liverpool, nått man lärt sig med dagarna... . haha mjo man har ju lärt sig det denna säsong , tomtar dom är..slutar ju aldrig springa. Dock så kanske dom vilar Gerrard idag , viktig match i ligan i veckan mot Chelsea också så jag tror på vinst till Atletico eller ett X. Helt klart mer spelbart än en 2:a. Spelade en 5ling igår () , 26,23 i odds och en 50 kr satsades. Hade rätt på 4 av 5 matcher och Wolves sabbade det hela borta mot Norwich , 5-2 i baken...
NikLasVegas Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Postad 22 Oktober , 2008 Räkna ALDRIG bort liverpool, nått man lärt sig med dagarna... . Det har man verkligen lärt sig under åren. De är förmodligen det lag som presterat bäst i CL under de 5 senaste åren med ytterst få förluster. Idag kommer dock en ny förlust då ett formtoppat(trots derbyt) Atleti på hemmaplan blir numret för stort för Liverpool. Torres medverkar inte och Liverpool har allti problem att få spelet att fungera på bortaplan. Gick precis in på min gamla bettingsite Unibet och till min glädje fanns där 199kr som jag glömt bort. Satte allt på fyrlingen Inter, Chelsea, Barcelona och Atleti. Typ 5ggr pengarna. Gör mig rik nu ffs:)
rAilFISH Postad 22 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2008 Det har man verkligen lärt sig under åren. De är förmodligen det lag som presterat bäst i CL under de 5 senaste åren med ytterst få förluster. Idag kommer dock en ny förlust då ett formtoppat(trots derbyt) Atleti på hemmaplan blir numret för stort för Liverpool. Torres medverkar inte och Liverpool har allti problem att få spelet att fungera på bortaplan. Gick precis in på min gamla bettingsite Unibet och till min glädje fanns där 199kr som jag glömt bort. Satte allt på fyrlingen Inter, Chelsea, Barcelona och Atleti. Typ 5ggr pengarna. Gör mig rik nu ffs:) Jag hoppas du har rätt , har nämnligen spelat Atletico vinnst i en trippel. Tror dock att X kan vara väldigt möjligt. Att hitta pengar sådär är guld , bara in och skotta eller sätta på en skön femling eller nåt. Brukar du oftast bara ha en site och betta på eller kör du flera? Medtanke på att bolagen kan skilja en del i odds osv. Aja , get rich or die tryin , lycka till ikväll !
rAilFISH Postad 23 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2008 fuck betting , inte ett rätt igår . Roliga matcher idag dock , Milan har ett överodds imo så spelar nog lite. Lärde mig en ny sak idag , att formatera datorer. Så nu har jag formaterat både den stationära och laptopen. Första gången jag någonsin formaterar nån av mina datorer . Är sickt spelsugen men skiter i att grinda , enda som kan få mig att grinda är att några av kompisarna är sugna på en grindstuga. Annars inväntar vi november , känns som det är en 50/50 situation just nu. Plussa bra på nätet eller lägga ner och bara grinda live. Är väl marginellt plus denna månad inräknat med live och lite svenska spel grind. Vi får hoppas att det lossnar helt enkelt . Well , fotboll och live ikväll. Sedan en helg som innebär löning och högskoleprov , hoppas också på livespel och party . Ziveli ! http://www.youtube.com/watch?v=z5_-IIOMulM http://www.youtube.com/watch?v=uJolaSwpGLQ
NikLasVegas Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Postad 23 Oktober , 2008 Jag hoppas du har rätt , har nämnligen spelat Atletico vinnst i en trippel. Tror dock att X kan vara väldigt möjligt. Att hitta pengar sådär är guld , bara in och skotta eller sätta på en skön femling eller nåt. Brukar du oftast bara ha en site och betta på eller kör du flera? Medtanke på att bolagen kan skilja en del i odds osv. Aja , get rich or die tryin , lycka till ikväll ! Liverpool klarade av ett kryss trots allt. Starkt. Bettingen gick överlag fint för mig, Barca var guldkornet. Idiotiskt av sajterna att ge barcelona 1.5 i odds mot strykpåsen Basel. Bara att tacka o ta emot. Brukar oftast hålla mig till en site. Precis börjat köra på Bet365, har länge hållt till på Unibet men den e motriggad så har bytt nu och är nöjd. Brukar även lira gamla hederliga stryktipset på Svenska Spel. Lirat säkert 12-13 år nu utan att ha fått 13 rätt. Fått 12rätt 14 ggr. Gotta love it.
rAilFISH Postad 24 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Liverpool klarade av ett kryss trots allt. Starkt. Bettingen gick överlag fint för mig, Barca var guldkornet. Idiotiskt av sajterna att ge barcelona 1.5 i odds mot strykpåsen Basel. Bara att tacka o ta emot. Brukar oftast hålla mig till en site. Precis börjat köra på Bet365, har länge hållt till på Unibet men den e motriggad så har bytt nu och är nöjd. Brukar även lira gamla hederliga stryktipset på Svenska Spel. Lirat säkert 12-13 år nu utan att ha fått 13 rätt. Fått 12rätt 14 ggr. Gotta love it. Ah såg i eran db att det flytit på riktigt bra för dig , och 12 rätt 14 ggr är riktigt bra , rätt sjukt att du dock aldrig prickat in 13 rätt. Skit i pengarna liksom , man vill ju ha 13 rätt är respekt tröjan . Fortsätt att reka matcher så kanske man kan ta del av dina klonking skills för här hemma finns det inga skills iallfall. Fredag idag , högskoleprov imorgon så dissar utgång. Är helvetes sugen på liveslask och alkohol imorgon , blir iallafalll något av det eller båda... Harrys öppnar idag i K-town och det är lite av ett "happy" moment för invånarna i denna spökstad. Givetvis har dom 23 års gräns....
sTARVIN89 Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Detta med betting verkar ju riktigt kul, ska nog ge det ett försök då man alltid sitter och tänker rätt men man har aldrig vågat ta steget att gå in på siten och faktiskt beta. Liverpools kryss var ganska starkt, men det händer inte ofta att liverpool förlorar i en viktig CL match... dem löser det alltid på något sätt med deras rigg/tur .
NikLasVegas Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Detta med betting verkar ju riktigt kul, ska nog ge det ett försök då man alltid sitter och tänker rätt men man har aldrig vågat ta steget att gå in på siten och faktiskt beta. Liverpools kryss var ganska starkt, men det händer inte ofta att liverpool förlorar i en viktig CL match... dem löser det alltid på något sätt med deras rigg/tur . Är stor Liverpool-supporter men vågar hålla med om att de är äckligt medriggade. Känns bra:) Ang. betting så har jag bara ett tips att ge dig. Skit i allting, är inte värt det. Ett förlustbringande spel. Är dock så otroligt roligt att jag inte kan sluta. Det är väl iofs en bra anledning till att börja, att det är så äckligt kul. Är iofs hittils plus 2 kakor på Bet365, men de försvinner nog illa kvickt ska du se. Pokerspelare måste ju vara de absolut största bettingtorskarna:)
rAilFISH Postad 24 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2008 ute som 30 man eller nåt på ept kvalet , QQ mot KK. Hade 10 bb så bara och trycka när han höjde. Gud borde gett mig chansen att klonka EPT Budapest , gett mig chansen att terra Hellmuth eller nån annan tomte vid final table. Gett mig chansen att vinna lite miljoner , gett mig chansen att bränna 30 lax på sprit och gett mig chansen att grisa runt på Budapests strippklubbar. Hoppas att han ger Shahin denna chans iallfall , chipetta just nu så klonka nu ffs !
NikLasVegas Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Om Shahin vinner kommer han bli odräglig, näe vi får hoppas att han åker 2:a. Den jävla fakenickaren dog ut mig fett.....
rAilFISH Postad 24 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Om Shahin vinner kommer han bli odräglig, näe vi får hoppas att han åker 2:a. Den jävla fakenickaren dog ut mig fett..... 7,2 mot AQ va? ;D...Neh , men får hoppas att han klonkar , annars får ni fan höra på whine ett bra tag på kontoret.
pastan Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Postad 24 Oktober , 2008 Hoppas att han ger Shahin denna chans iallfall , chipetta just nu så klonka nu ffs ! Tack så mycket för stödet:mrgreen: Men som jag sa innan turneringen, under turneringen och nu efter turneringen så är det alltid samma visa. Turneringar, speciellt kval, bygger upp förhoppningar för att senare trampa, pissa, våldta, bajsa och ännu en gång våldta, analt, utan vasellin:-(. Gl med spelet!
rAilFISH Postad 25 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2008 Högskoleprov idag , var inte ens seriös så förväntar mig ingenting. Jävligt dumt att inte vara seriös men gjorde det en gång bara för att testa på och hade inga förväntningar. I vår ska ambitionen vara lite bättre dock..tror jag iallafall. Nu ska jag iväg till klubben och slaska cg , dealers choice står på spel.. Njut ! Kolla in Tensta videon , måste säga att jag diggar utlänningen som står i Sverige tröja och fixar kebaben , gör allt för att bli accepterad av samhället. Cred to him ! Annars är Aschberg rätt skön också , pz out. http://www.youtube.com/watch?v=Mb5N5kot0iQ http://www.youtube.com/watch?v=Mb5N5kot0iQ Sjukt gammal men dock får man enorm sommar känsla , geee mig värme. http://www.youtube.com/watch?v=SATzQVifbog
rAilFISH Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Spelade lite cg i lördags , låg som bäst upp 1 k men slutade till slut break even eller nåt. Spelade en ganska intressant hand i Omaha , där jag vart lite sugen på att dega trots att jag vet att jag är i underläge. Omaha är verkligen inte mitt spel , men var sugen på att sucka ut och vinna den för att vinna lite smått denna månad iallafalll , donk som sagt. Kan lägga upp handen så får vi se : Blinds är 5-10. Jag sitter på knappen med . Cut-off pottar och jag och lilla blindsen synar. Jag har cirka 2,8 k i stacken , lilla har cirka 3 k medans cut-off sitter med ca 7 k. Floppen är ; . Jag har alltså inside för en 10:a , ett semi färgdrag och KK. Lilla som förövrigt överspelar sina Omaha händer nåt enormt bettar ut pott för 175-200 ungefär , cut-off synar som är en ganska trixy spelare som jag ändå har lite respekt för och jag synar. Turn är : . Här får jag toppset , men kortet är lite jobbigt då J,10 är en stege. lilla blind pottar på 700-800 kr , medans cut-off reraisar till 2100 och det betyder att jag hamnar allin. Jag vet här att cut-off har minst J,10. Lilla har jag ingen respekt för då han är så dåligt att han inte ens pottar med nöten här. Jag tänker en stund och foldar sedan mitt toppset och mitt färgdrag då jag vet att cut-off har nöten och är inte heller säker på tilldrag. Jag har även lilla efter mig och har han set också så minskar mina outs. Lilla blind foldar också och cut off visar J,10 + ett dåligt klöverdrag. Eftersom Omaha är min största läcka där så visar jag handen för dom andra och vissa tycker att folden är bra medans vissa inte förstår hur jag kan folda detta då dom tror att jag vinner på både en kåk på river och en färg. Vissa är ju såklart riktiga gamblers men dom tycker att den folden inte finns ,visst det blir varians men man kan ändå inte folda den enligt dom. Jag hade inte investerat så mkt i potten och för att "dra ut" så var jag tvungen att skyffla in 2,3-2,4 av min stack. Men hur fel/rätt är det att skyffla in här? Potten innehåller redan cirka 55*3 plus 200*3 och sedan 700+2100.
rAilFISH Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Kommer även att casha in en större summa på svs och grinda 2,5-5 , skönt att spela 200bb ibland. Blir fortfarande grind på Redbet/Whitebet i november månad troligtvis. Glömde att nya avsnitt är ute av dexter , entourage och californication. Jämfört med när man gick i skolan så älskar man måndagar nu. Kom igen nu Ari , leverera ffs !
Lisa87 Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Med topset och K högt fd där (utan blockers för dig själv) degar jag alla dagar. Live och online. Mot en ramdom TJ**-hand har vi en flip vilket kanske inte är så bra, men jag degar ändå. Känns som att vi har mkt outs, läcka? Sure men ibland måste man flippa
rAilFISH Postad 27 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2008 Med topset och K högt fd där (utan blockers för dig själv) degar jag alla dagar.Live och online. Mot en ramdom TJ**-hand har vi en flip vilket kanske inte är så bra, men jag degar ändå. Känns som att vi har mkt outs, läcka? Sure men ibland måste man flippa Okok intressant. Det jag menade med läcka var att Omaha spelet var min läcka i det där 5/10 spelet. Många är duktigare och spelteoretiskt bättre så kommer ofta i konstiga situationer där jag inte riktigt vet hur jag ska spela. Men tack för ditt svar iallfall Såg att att kryssningen var ändrad till 18 års gräns , passar en utmärkt då man inte var 21 år. Är riktigt sugen på att åka så ska ta och snacka med några kompisar så att vi kan boka. Ska även försöka att kvala in till Unibet Open som spelas i december. Vore riktigt fint om man kunde kvala sig dit. Live slask på klubben ikväll , ship it. Checka videon , fan vad vad sugen man blir att syssla med extreme sports + att låten är tung.
kravmärkt Postad 27 Oktober , 2008 Rapport Postad 27 Oktober , 2008 blir du någonsin osäker i omaha så är det bara att potta.
rAilFISH Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2008 blir du någonsin osäker i omaha så är det bara att potta. Ok , lite tråkigt att man aldrig vet om du är seriös eller oseriös... Spelade live ikväll på klubben , upp 2,2 k. Najs helt klart men kunde varit mer då jag inte valuebetta tillräckligt på river alla gångerna. Har några intressanta händer men dom tar vi imorn , sova nu.
kossan Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Kommer även att casha in en större summa på svs och grinda 2,5-5 , skönt att spela 200bb ibland. Blir fortfarande grind på Redbet/Whitebet i november månad troligtvis. Glömde att nya avsnitt är ute av dexter , entourage och californication. Jämfört med när man gick i skolan så älskar man måndagar nu. Kom igen nu Ari , leverera ffs ! Varför spelar du Omaha på 5-10 om du spelar Nl på 2,5-5?
sTARVIN89 Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 E20 norr, classic. Angående handen, är ingen duktig omaha spelare men potodds osv gör väl att det inte blir fel att dega in där? sen finns ju en slight chans att han inte har J10, nu hade han ju det men ändå... Sen om du känner att du inte vill gambla för mycket så kan du väl folda, men hade du haft en större rulle hade du nog degat alla dagar.
rAilFISH Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Varför spelar du Omaha på 5-10 om du spelar Nl på 2,5-5? Ahdu bra fråga , det är det enda livespelet som erbjuds om man inte vill spela 1-2 eller 2-4 ibland. Tycker inte att det är så farligt trots allt fast swingsen är rätt brutala , men är rätt bra värde och oftast riktigt skoj vid bordet så jag ser ingen anledning till att inte spela
rAilFISH Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2008 E20 norr, classic. Angående handen, är ingen duktig omaha spelare men potodds osv gör väl att det inte blir fel att dega in där? sen finns ju en slight chans att han inte har J10, nu hade han ju det men ändå... Sen om du känner att du inte vill gambla för mycket så kan du väl folda, men hade du haft en större rulle hade du nog degat alla dagar. Yeh man , nej det är absolut inte fel att dega här i efterhand men i det läget var jag inte säker på om det var bra att dega eftersom jag enbart hade investerat så lite pengar i potten och var nu tvungen att dega in trots att jag inte hade nöt och en spelare var bakom mig. Om jag skulle fått spela om handen så skulle jag degat in , har trots allt 42 % vinstchans mot hans hand tror jag.
rAilFISH Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2008 Sjuuukt spelsugen är man nu , hållt mig borta från nätspel i cirka 8-9 dagar tror jag och har ett enormt sug just nu , ska dock vänta till efter helgen. Blir lite live spel tills dess då det är månadsfinal imorgon och säkerligen lite cg också. Ska lämna in religon arbetet nu tills fredag också , är klar i prinicip. Har lyckats få ihop ett antal sidor om Religion i USA och hur det påverkar samhället , tycker det är ett bra arbete och hoppas på MVG. Ikväll är det dags för Arsenal-Spurs , har varit Manchester United fan sedan 1996/1997 då jag började spela fotboll. Sen 2005 har jag dock haft förkärlek för Spurs , efter att jag ägde med dom på FM. Så jag hoppas givetvis på ett någolunda resultat mot Gunners ikväll. Ska bli riktigt intressant iallafall. Blir säkerligen lite betting också , massa Premier League matcher och oddset på 7,75 för Hull borta mot Chelsea lockar fan även om dom troligtvis kommer få stryk. Har inte kollat vad dom andra lagen erbjuder men spelar nog nåt skoj ikväll. Manchester United känns som en bank och även eventuellt City. Helvetes kallt nu också , vaknade och suttit i morgonrock , nöten i princip. Sedan kallar en skitpaus , då ser man att fönstret varit uppet i toaletten och att det är typ 6 grader där inne. Och inte kan man skita med morgonrock på heller så måste ta av den och sitta där och frysa ihjäl....sabbar min sinnes stämning lite grann. Eftersom jag har formaterat min dator så finns inte PT kvar längre , finns det någon chans att man kan få det tillbaka på något sätt? Via någon key-kod på deras hemsida osv? Tacksam för hjälp , annars blir det att tanka HM. Söker också efter bra DC filmer , gärna på NL100/200 nivån. Har kollat lite Whitelime/Krantz och även nån serie som kallades för Wisedom eller liknande. Har ni några andra ni rekommenderar så uppskattas det ! pz out.
Recommended Posts