jierli Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 californication, entourage, two and a half men, how i met your mother och las vegas. imba! (eller hur man nu säger) Citera
sturedenstore Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 californication, entourage, two and a half men, how i met your mother och las vegas. nötter, wp! Jag skulle dock vilja lägga in ett gott ord för House och Dexter också. Citera
döfiskdö Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Off center , en sjukt ball komediserie som gick för några år sen med bla John Cho i en av huvudrollerna som e galet schöön. Som den seriefreak ja e så har man sett alla nya serier så har börjat gå tillbaka i tiden å tanka lite äldre och hittat en bra serie som heter Freaks and Feeks ( nollor och nördar ) som gick för ca 10 år sen som säkern många följde på fredagskvällarna back in the days. Andra schöna serier som ja precis kollat klart e John Doe, Weeds, Generation kill, My name is earl, OZ ( riktigt bra fängelse serie som blir bättre å bätre ju längre man kollar , finns 6 säsonger), Psych, the boondocks och The office us eller uk vilket som båda e äckligt roliga. Citera
John_teh_Donk Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 ....så har börjat gå tillbaka i tiden å tanka lite äldre och hittat en bra serie som heter Freaks and Feeks ( nollor och nördar ) som gick för ca 10 år sen som säkern många följde på fredagskvällarna back in the days. Håller med Freaks and Geeks var skön! Sen nya Bionic Woman fungerar ju också. Ingen superserie kanske, men helt ok. Citera
Tottyville Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 HUR hinner ni se så mycket serier? Citera
BruceBoa Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 En serie jag verkligen älskar är Arrested Development! Citera
Dead-Inside Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 heroes, friday night lights, sopranos, tusenbröder, 24 Heroes och 24 är väl kandidater atm. Friday Night Lights är ju bra tråkig. Fantastiskt dålig story, dåligt skådespel och supersegtuggad. Tusenbröder har jag sett. Båda av dem . californication, entourage, two and a half men, how i met your mother och las vegas. Sett Las Vegas, eller ja, det som gått i Sverige, detsamma med 2 and a ½ men. Får titta på de andra sen. Off center , en sjukt ball komediserie som gick för några år sen med bla John Cho i en av huvudrollerna som e galet schöön.Som den seriefreak ja e så har man sett alla nya serier så har börjat gå tillbaka i tiden å tanka lite äldre och hittat en bra serie som heter Freaks and Feeks ( nollor och nördar ) som gick för ca 10 år sen som säkern många följde på fredagskvällarna back in the days. Andra schöna serier som ja precis kollat klart e John Doe, Weeds, Generation kill, My name is earl, OZ ( riktigt bra fängelse serie som blir bättre å bätre ju längre man kollar , finns 6 säsonger), Psych, the boondocks och The office us eller uk vilket som båda e äckligt roliga. Off Center har jag sett, och den är riktigt bra. Oz är en serie jag tittade på IMDB men jag kan inte förstå vad det är som gör den bra? Älskat det jag sett av Psych på TV så den blir det till att tanka. Samma med The Office. En serie jag verkligen älskar är Arrested Development! Will look into. Tack för alla förslag! Om ni kommer på fler så, feel free att droppa av dem . Citera
uo Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Ser inte att ngn nämt vänner? säsong 1-10, kan inte bli bättre... världens bästa serie imo! Gråt, skratt i mängder och ändå lite spänning, skratt skratt skratt!!1! Citera
axelsson Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 House och arrested development ett måste Citera
Dead-Inside Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Ser inte att ngn nämt vänner? säsong 1-10, kan inte bli bättre... världens bästa serie imo! Gråt, skratt i mängder och ändå lite spänning, skratt skratt skratt!!1! Har dock sett varje avsnitt minst ett par gånger. Tror typ alla gjort det. House är en bra kandidat . Citera
HughHefner Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 OZ är världens bästa serie. Handlar om ett fängelse, den gick på kanal 3 och ZTV sena kvällar för nåt är sen. Du kommer ångra dig om du laddar ner och kikar på den, tror till o me den har ett eget tråd här på PF. Citera
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 OZ är världens bästa serie. Handlar om ett fängelse, den gick på kanal 3 och ZTV sena kvällar för nåt är sen. Du kommer ångra dig om du laddar ner och kikar på den, tror till o me den har ett eget tråd här på PF. Oz= slukar ens liv om man blir hookad. Citera
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Btw dom som inte har plöjt How i met your mother redan kan inte ha alla hästar hemma, eller så vet de bara inte:). Lätt bästa komediserien som gjorts imo! Citera
Dead-Inside Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Btw dom som inte har plöjt How i met your mother redan kan inte ha alla hästar hemma Förlåt!!! Citera
prookelito Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 heroes, friday night lights, sopranos, tusenbröder, 24 Bra skit. Dexter är iof gud. Citera
ulaf Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Btw dom som inte har plöjt How i met your mother redan kan inte ha alla hästar hemma, eller så vet de bara inte:).Lätt bästa komediserien som gjorts imo! Jag har inte sett den men du kan inte ha alla hästar hemma heller. Seinfeld har redan gjort den bästa TV-komedin som går att göra. edit: Citera
AnteSvante Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Jag har inte sett den men du kan inte ha alla hästar hemma heller. Seinfeld har redan gjort den bästa TV-komedin som går att göra. edit: Hahaha the old school glider in. Citera
bijou Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 oz är bästa serien som någonsin gjorts, adebisi Citera
Cardshark52 Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Jag har inte sett den men du kan inte ha alla hästar hemma heller. Seinfeld har redan gjort den bästa TV-komedin som går att göra. edit: Seinfeld + 1 Citera
tordi Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 obv glömde jag Entourage som några andra redan sagt. Fattar inte att ingen rekomenderar Sopranos, sjukt bra! Citera
Dead-Inside Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Couplings...... http://www.imdb.com/title/tt0237123/ Verkar vara något typ av drama där man skämtar om sex hela tiden, för det är ju roligt? Allt jag får ut av IMDB iaf. Tankar iaf Oz, How I met your mother och The Sopranos tills vidare. Känns inte som man kan gå fel med nån av dem. Tack för alla förslag! Citera
ulaf Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Curb your enthusiasm är bland de få serier i komediväg som kan underhålla en svältande Seinfeld-älskare. Självklart eftersom serien är skapad av Larry David. Den är GRYM. Nyskapande också. Citera
Dead-Inside Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 We'll see. Fick hem Mathematics of Poker idag. Ska ha massa kul med den under de kommande veckorna. Citera
Recommended Posts