Cardshark52 Postad 25 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Lycka till Tacktack!=) Blir antagligen några h inatt med, update kommer sedan isf:) Ska också kolla på olika coacher på DC, får väl se vilka som passar. Tele kommer också coacha. =) Btw kan rekka "Tusenbröder" jävligt bra serie för att va svensk lite halvt prisonbreak liknande, fast på svensktvis såklart. Finns att tanka på valfri torrent sida.=P Eller köp dvderna, klart värt iaf. Skulle gärna villja ha lite tips på serier man kan kolla medans/efter/innan man lirar, alla genrer välkommnas. Jag har sett dessa: Simpsons,Seinfeld,PrisonBreak,Tusenbröder,Jimsvärld,Dexter,Vänner(Friends). Det e dom jag kommer på just nu iaf tips uppskattas som fan iaf!=) mvh Chris Citera
papiPope Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Heroes, Scrubs, One tree hill. Citera
killerwolf Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 som den minilyxkonsument av mat jag är så ville jag bara säga att det hak som misslyckas med en black&white file mignón är nog ett sådant ställe som gordon ramsey besöker i sin kocksåpa där det är kackerlackskök typ... Är nog en av de absolut lättare rätterna att få att smaka gudomligt. Oxfilé, beasås och tryffelsås liksom.... redan där är du hemma och lyckas du bara servera oxen med kundens önskemål, rått, mellanstekt, genomstekt eller pommes/gratäng whatever liksom så kan det inte gå fel... samma med plankstek, men likt förbannat har jag ätit plankstekar lite varstans som har smakat apa.. begriper inte hur man kan misslyckats med sådant. Däremot pastor lyser igenom väldigt snabbt om det är ett skitställe eller inte.. överkokt pasta är så vanligt, och så jävulskt amatörmässigt Citera
hamstern Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Tacktack!=) Skulle gärna villja ha lite tips på serier man kan kolla medans/efter/innan man lirar, alla genrer välkommnas. Jag har sett dessa: Simpsons,Seinfeld,PrisonBreak,Tusenbröder,Jimsvärld,Dexter,Vänner(Friends). Det e dom jag kommer på just nu iaf tips uppskattas som fan iaf!=) mvh Chris Lätta roliga serier: Scrubs, The big bang theory, How i met your mother, Rules of engagement, Two and a half men. Där har du några stycken, borde hålla dig sysselsatt nån dag iaf Citera
elninjopink Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Entourage. Helt oslagbart Agree! Klockren feelgoodserie helt enkelt. Citera
Cardshark52 Postad 26 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Heroes, Scrubs, One tree hill. Ah juste Heroes har jag sett alal med och kmr se när det släpps nya. Ska ta en titt på Scrubs & OTH. Tack! Mvh Chris Citera
Cardshark52 Postad 26 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2008 som den minilyxkonsument av mat jag är så ville jag bara säga att det hak som misslyckas med en black&white file mignón är nog ett sådant ställe som gordon ramsey besöker i sin kocksåpa där det är kackerlackskök typ... Är nog en av de absolut lättare rätterna att få att smaka gudomligt. Oxfilé, beasås och tryffelsås liksom.... redan där är du hemma och lyckas du bara servera oxen med kundens önskemål, rått, mellanstekt, genomstekt eller pommes/gratäng whatever liksom så kan det inte gå fel... samma med plankstek, men likt förbannat har jag ätit plankstekar lite varstans som har smakat apa.. begriper inte hur man kan misslyckats med sådant. Däremot pastor lyser igenom väldigt snabbt om det är ett skitställe eller inte.. överkokt pasta är så vanligt, och så jävulskt amatörmässigt Fan,vad kul att du e så inne i mat.=) Typ hobby för mig med lite, fast nybörjare isf.=D Åt deras Pepparstek idag, som också var jäkligt bra. Får väl testa nån pasta rätt med snart då. Mvh Chris Citera
Cardshark52 Postad 26 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Lätta roliga serier: Scrubs, The big bang theory, How i met your mother, Rules of engagement, Two and a half men. Där har du några stycken, borde hålla dig sysselsatt nån dag iaf How i met your mother har jag sett ganska mkt av också, och givetvis 2 ½ men, ska ta en titt på dom andra med. Tack för tippsen! mvh Chris Citera
Cardshark52 Postad 26 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Entourage. Helt oslagbart Hittade den inte på Tankafett, om ni inte vill skriva i dbn kan ni pma addres isf:) Tack Christopher Citera
FriSoren Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Entourage, scrubs och greek! Citera
MRogo Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 GL med lirandet, ska följas!! Angående serier, jag säger även jag Entourage..helt oslagbart8-) Även om du inte hört talas om det så ge det en chans. (kolla PM) /martin Citera
Rooney Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Hittade den inte på Tankafett, om ni inte vill skriva i dbn kan ni pma addres isf:) Tack Christopher Oj inte sitter du väl och tankar från Tankafett? Någon polare måste väl kunna fixa in dig på något vettigt ställe. Citera
Cardshark52 Postad 27 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2008 GL med lirandet, ska följas!! Angående serier, jag säger även jag Entourage..helt oslagbart8-) Även om du inte hört talas om det så ge det en chans. (kolla PM) /martin Japp,Entourage har en jäkla massa sagt så blir väl den jag kommer kolla nu först. Citera
Cardshark52 Postad 27 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Oj inte sitter du väl och tankar från Tankafett? Någon polare måste väl kunna fixa in dig på något vettigt ställe. Jo, tyvärr:-P Har blivit signad på diverse ställen sen blivit bannad då jag e för åpen att ladda ner sen inte hunnit seeda tillräckligt, lr blivit bannad eftersom jag glömmt bort det. Men ska kolla med lite folk, kan säkert låna nått på swe lr pirate,powerbits eller så.=) Chris Citera
Roob Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Jo, tyvärr:-P Har blivit signad på diverse ställen sen blivit bannad då jag e för åpen att ladda ner sen inte hunnit seeda tillräckligt, lr blivit bannad eftersom jag glömmt bort det. Men ska kolla med lite folk, kan säkert låna nått på swe lr pirate,powerbits eller så.=) Chris Va nu inte ful i mun, han sa ju vettiga ställen... Citera
Cardshark52 Postad 27 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Va nu inte ful i mun, han sa ju vettiga ställen... Aha, då vet jag nog inga"vettiga ställen".=P Citera
MRogo Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Va nu inte ful i mun, han sa ju vettiga ställen... Vad snackar du för skit? swebits, powerbits, piratebits är skitbra allihopa. Speciellt de två förstnämnda. Citera
Lisa87 Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Swebits > powerbits/piratebits Citera
Roob Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Vad snackar du för skit? swebits, powerbits, piratebits är skitbra allihopa. Speciellt de två förstnämnda. Haha, trackerräv som man är, så vet jag bra mycket bättre "skitbra" trackers Puss på newbs.. Sorry för ot CS Citera
ProToss Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Haha, trackerräv som man är, så vet jag bra mycket bättre "skitbra" trackers Puss på newbs.. Sorry för ot CS Kan inte sluta skratta. Puss proffset Citera
Rooney Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Haha, trackerräv som man är, så vet jag bra mycket bättre "skitbra" trackers Puss på newbs.. Sorry för ot CS Herregud... tragiska människa Citera
MRogo Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Haha, trackerräv som man är, så vet jag bra mycket bättre "skitbra" trackers Puss på newbs.. Sorry för ot CS hahaha Citera
Recommended Posts