Brajlando Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Skapade nytt konto på FTP idag och har på under 300 händer floppat fyrtal (med pockets) 2 ggr och även floppat en färgstege (kung hög). Jag har aldrig floppat vare sig fyrtal eller färgstege tidigare på ett år eller så. Galet och lite skumt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Galet och skumt var det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Jag tycker det är mer skumt än det är galet... Men jag kan förstås ha fel. Hmm. -Nej jag ångrar mig. Galet är ordet jag söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Skapade nytt konto på FTP idag och har på under 300 händer floppat fyrtal (med pockets) 2 ggr och även floppat en färgstege (kung hög). Jag har aldrig floppat vare sig fyrtal eller färgstege tidigare på ett år eller så. Galet och lite skumt.... Lika riggad som alla andra sajter. De låter dig vinna och få fina händer i början. Sen när de tror sig a fångat in dig så är det dags att betala tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Lika riggad som alla andra sajter. De låter dig vinna och få fina händer i början. Sen när de tror sig a fångat in dig så är det dags att betala tillbaka. Thats so true, allvarligt. Spelat där i ca en vecka, fick schyssta händer och floppar. Många händer stod å jag plussade på mkt bra. Nu efter 1 vecka har helvetet brakat loss å man torskar i princip varje coin och blir brutalt våldtagen av diverse underdogs. bara casha ut när du känner att det vänder och hoppas på att du har tjänat in lite dough. $$! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Never heard of "insättningsrigg"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Never heard of "insättningsrigg"? Den här riggen är faktiskt så sjukt sann. Nån som har haft motrigg direkt från insättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 jag, på alla sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 fyfan va sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 instant fail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
waker66 Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 jag, på alla sidor. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Thats so true, allvarligt. Spelat där i ca en vecka, fick schyssta händer och floppar. Många händer stod å jag plussade på mkt bra. Nu efter 1 vecka har helvetet brakat loss å man torskar i princip varje coin och blir brutalt våldtagen av diverse underdogs. bara casha ut när du känner att det vänder och hoppas på att du har tjänat in lite dough. $$! Skälet till att du torskar alla coins och blir brutalt våldtagen är att det inte finns några regulars på FTP, alla som spelar på Full Tilt har precis gjort sin första insättning och rider på insättningsriggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Den här riggen är faktiskt så sjukt sann. Nån som har haft motrigg direkt från insättning? Förmodligen lika många som har haft "insättningsrigg". Spela mycket så ser man att det inte finns någon rigg. Man kan vara ruskigt kall eller het under perioder som är långa. Man kan ju också dra till med rena lögner som att man förlorat 95% av sina 65/35 lägen samt 90% av alla coinflips under de senaste 1000 sng-erna (funkar endast för avancerade riggfanatiker). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Förmodligen lika många som har haft "insättningsrigg". Spela mycket så ser man att det inte finns någon rigg. Man kan vara ruskigt kall eller het under perioder som är långa. Man kan ju också dra till med rena lögner som att man förlorat 95% av sina 65/35 lägen samt 90% av alla coinflips under de senaste 1000 sng-erna (funkar endast för avancerade riggfanatiker). Orka redigera korrekta spydiga inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Orka redigera korrekta spydiga inlägg. Jag får bättre karma då och det hjälper mig mot riggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Skälet till att du torskar alla coins och blir brutalt våldtagen är att det inte finns några regulars på FTP, alla som spelar på Full Tilt har precis gjort sin första insättning och rider på insättningsriggen. Hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Orka redigera korrekta spydiga inlägg. Orka bygga en mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Jag tycker det är mer skumt än det är galet...Men jag kan förstås ha fel. Hmm. -Nej jag ångrar mig. Galet är ordet jag söker. Galet sa Bull Skumt sa Bill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Den här riggen är faktiskt så sjukt sann. Nån som har haft motrigg direkt från insättning? Japp, typ överallt utom hos stars där jag hade medrigg 1 vecka men motrigg de följande 2 åren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Orka bygga en mening. Orka att du hittat tillbaka hit från din grotta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Lika riggad som alla andra sajter. De låter dig vinna och få fina händer i början. Sen när de tror sig a fångat in dig så är det dags att betala tillbaka. Betala tillbaka (?) raken är det dom tjänar på, väldigt fjantig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2008 Varsegod och fortsätt era spekulartioner i den här tråden: http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/342-konspiration-vad-tror-ni-om-riggade-siter-infraction-foer-enskilda-hh.html Tråden stängd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts