perK69 Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Jaba gick till banken, sa ba "ja grindar poker 10 timmar om dan, vinner skitmycke", domba "ja de e lugnt du kan låna typ 2 mille". Låna på. Citera
animalplanet Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Jaba gick till banken, sa ba "ja grindar poker 10 timmar om dan, vinner skitmycke", domba "ja de e lugnt du kan låna typ 2 mille". Låna på. Du skojjar nog, men varför ska du/ni låna när ni vinner 20k + på pokern? Grinda någon timme extra om du ska köpa något dyrt. Om en bank ska godkänna, känns det som man bör visa upp en stor stadig lön varje månad i en 2år tillbaka. Citera
gdaily Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Med 12% ränta skulle jag använda de pengarna som blir över till att betala av lånet snabbare med.... 12% +1 Citera
pezdawg Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Nämn aldrig för banken att ni spelar poker. Ni kommer aldrig få några lån beviljade med pokern som säkerhet. Har ni vunnit mycket pengar och vill använda dem som "säkerhet" så säg att ni ärvt dem eller något. Med all rätta betraktar banken pokerspel som något mycket suspekt. Bankerna i dagens samhälle ser ju långan väg om du är pokerspelare när du sätter första foten i lokalen... Behövs knappast nått geni för att tyda mina kontotransaktioner. Casha mkt sj vid dyra köp + någon form av säkerhet (anhörig,egendom etc) e ju dt enda som funkar för pkr spelare. Citera
FiSherman63 Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Med 12% ränta skulle jag använda de pengarna som blir över till att betala av lånet snabbare med.... 12% +1 13%? :shock: Citera
JoeFalk Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 12% ränta ..... Du tror verkligen på dina fonder. Citera
Solid Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 12% är sjukt högt, även om det är lägre än de skyhöga krediterna. Betala av lånet så fort du kan. Det är det överlägset bästa sparande du kan göra. Edit: Råkade hamna i en gammal tråd, men men... Update av trådskaparen? Citera
Recommended Posts