Earthnut2 Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 numera en rb-spelare. mål för april: - 100k händer. - inte spela som en efterbliven apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Ser att du lirar nl200 på ongame, vi har nog krigat en del vid borden Du har inte tänkt outa nick eller? Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Ser att du lirar nl200 på ongame, vi har nog krigat en del vid borden Du har inte tänkt outa nick eller? Hehe kan outa i pm om du också gör det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 kan outa i pm om du också gör det =) Du har pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 3 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2011 inleder månaden med 27 BI upp. riktigt fint värde på ongame denna helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 4 April , 2011 Rapport Share Postad 4 April , 2011 inleder månaden med 27 BI upp. riktigt fint värde på ongame denna helg. Fan vad sjukt, på hur många händer? GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 4 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2011 Fan vad sjukt, på hur många händer? GG 8.5k. springer man så springer man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 4 April , 2011 Rapport Share Postad 4 April , 2011 wp sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 4 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2011 JAG KAN INTE SOVA. det får bli fullkornspasta, en kopp kaffe och lite grind istället. wp sir ty sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 5 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2011 gör ett återbesök på svs eftersom ongame ligger nere. dom har obv doomswitchat mig för att jag har bytt nätverk. tur att jag springer som en gud på ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 gör ett återbesök på svs eftersom ongame ligger nere. dom har obv doomswitchat mig för att jag har bytt nätverk. tur att jag springer som en gud på ongame. Nere, va? Hur länge? Är på jobbet så kan inte kolla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 5 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2011 Nere, va? Hur länge? Är på jobbet så kan inte kolla.. det säger dom ingenting om såvitt jag kan se. " We are currently down for maintenance of the poker service.We apologize for any inconvenience caused." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 det säger dom ingenting om såvitt jag kan se. " We are currently down for maintenance of the poker service.We apologize for any inconvenience caused." Fan, jag som var taggad på grind Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 7 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2011 20k händer avklarade. enligt tidsschemat sas. men det verkar inte räcka för att placera sig bra i racen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 7 April , 2011 Rapport Share Postad 7 April , 2011 20k händer avklarade. enligt tidsschemat sas. men det verkar inte räcka för att placera sig bra i racen. Skulle tro att många delar på ett konto och kör järnet. Känns svårt att att hamna i toppen själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 7 April , 2011 Rapport Share Postad 7 April , 2011 vad betyder sas? /forumnoob (om det nu inte är det uppenbara) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 7 April , 2011 Rapport Share Postad 7 April , 2011 Special Air Service Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 7 April , 2011 Rapport Share Postad 7 April , 2011 vad betyder sas? /forumnoob (om det nu inte är det uppenbara) så att säga sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 7 April , 2011 Rapport Share Postad 7 April , 2011 Skulle tro att många delar på ett konto och kör järnet.Känns svårt att att hamna i toppen själv. hehe jo..........självklart folk gör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 April , 2011 Rapport Share Postad 7 April , 2011 Skulle tro att många delar på ett konto och kör järnet.Känns svårt att att hamna i toppen själv. beror nog mkt på skin, vet en som spelade själv utan att vara översjuk och kom 2a förra månaden. Mkt nära 1an dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 10 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 April , 2011 två saker jag alltid blir lika förvånad över: hur lite SEK som kommer in på kontot när man tar ut dollarsh. hur liten equity man har när man stoppar in det med öppet stegdrag. 1 dollar = ~10 SEK, imo. öppet stegdrag = flipp, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 10 April , 2011 Rapport Share Postad 10 April , 2011 1 dollar = ~10 SEK, imo. öppet stegdrag = flipp, imo. haha guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juiceme Postad 15 April , 2011 Rapport Share Postad 15 April , 2011 Kan du fixa mer volym eller? Spela på din plasma 50tum? 12bord? Kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 18 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2011 ugh, det lär inte bli några 100k händer. 44k so far, varav 30k är dåligt spelade. sitter bara och klickar. idag känns det dock motiverad och bra, så jag ska spela hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 18 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2011 jag kan inte ett skit om aktier btw, jag köpte h&m, ericsson b, nordea, och NCC b. tänkte köpa en till. förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts