HataB2B Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Bumpar denna för egen saks skull .Jag försöker igen... Någon som kör E4an söderut genom jönköping med plats i bilen så är jag sugen på att hoppa med. Btw, någon som vet hur många reggade hittills? 12 pers... Risk för att de ställer in? Citera
gdaily Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 12 pers...Risk för att de ställer in? Pokerspelare är notoriska att anmäla sig i sista sekund - helst en kvart efter det att båten lämnar kaj. Jag tippar på 50 pers. Om hata kommer så blir det säkert fullt! Citera
punkis Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Väldigt märkligt dem inte gör någon reklam för turneringen någonstans faktiskt... Citera
omalley Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Pokerspelare är notoriska att anmäla sig i sista sekund - helst en kvart efter det att båten lämnar kaj. Jag tippar på 50 pers. Om hata kommer så blir det säkert fullt! Och Hata får gärna avisera sin anmälan och hoppa på E4-tåget ner. Om han fortfarande bor i V-mo vill säga Citera
hefo Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 - Förolämpning av random kvinnliga spelare Härligt! Bring it on baby! Jag är reggad! (Värde ++) HeFo Citera
hefo Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Väldigt märkligt dem inte gör någon reklam för turneringen någonstans faktiskt... Förutom här så på http://www.playcherry.com samt facebook + diverse artiklar i First Poker, Expressen.se mm... Jag tror också på syndromet att alla reggar sig sent. Och nu vet ni att Sveriges just nu spelkåtaste slasktant är ombord också. Ses i karaoken! /HeFo Citera
hefo Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Förutom här så på http://www.playcherry.com samt facebook+ diverse artiklar i First Poker, Expressen.se mm... Jag tror också på syndromet att alla reggar sig sent. Och nu vet ni att Sveriges just nu spelkåtaste slasktant är ombord också. Ses i karaoken! /HeFo Bättre och mer korrekt länk: http://www.playcherry.com/Signup.aspx?Code=pokerdotse Regga er nu! Det blir en resa ni sent glömmer. Citera
Appel Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Nästan så jag måste hänga med. Om inte för att spela så för att stå och skråla med Hefo i Kareoken Citera
punkis Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Bättre och mer korrekt länk: http://www.playcherry.com/Signup.aspx?Code=pokerdotse Regga er nu! Det blir en resa ni sent glömmer. ses där Citera
omalley Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Jag provar ett race till! Någon sugen på samåkning? Antingen att jag hoppar på någon bil i förbifarten (E4 Vaggeryd) eller så kan jag köra min bil om det är fler från trakten. Citera
hefo Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Någon som vill åka från Stockholm så kah jag ordna trevlig transport. Först till kvarn, kontakta mig via min brevlåda här. Citera
Bisox Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Någon som vill åka från Stockholm så kah jag ordna trevlig transport. Först till kvarn, kontakta mig via min brevlåda här. Trevlig är väl lite att ta i...men riggad kina och fria hån utlovas =) Citera
hefo Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Trevlig är väl lite att ta i...men riggad kina och fria hån utlovas =) Jaha så du vill ge dina pengar till mig redan innan vi har kommit fram? Visst. Så... om nån vill åka partybuss med mig och bisox så hojta till. Den kostar ingenting, men det är först till kvarn. Och presenter utlovas också. Citera
Jennez Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Vad fan, kan ni inte svänga inom Lund så att man slipper ta det lugnt med sponken på tillbakavägen? Citera
gdaily Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Vad fan, kan ni inte svänga inom Lund så att man slipper ta det lugnt med sponken på tillbakavägen?Pågatågen går väl hel vägen? Citera
Jennez Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Pågatågen går väl hel vägen? Men då måste man ta vägen via Mordor. Jag vill direkt till Hobsala. Citera
BTruck Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Det här låter riktigt riktigt kul. Synd att jag upptäckte Ystadskryssningen för sent. Ni som åker: ha det kul! Jag hakar på nästa gång (om jag hittar infon i tid ). Citera
eloket Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Jag klonkade hem första frirullebiljetten så jag dyker upp. Jag har blivit lovad nån form av samåkning från Sthlm av siterep. Det verkar ju bli fart på det här... Citera
gdaily Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Sviten säger att det fortfarande finns platser kvar i deras "turnébuss" (gratis resa till och från båten i alla fall). Hur kan folk inte åka på den här kryssningen om man bor söderut? Alltså det verkar komma fler stockholmare än skåningar. Är bönderna så jävla lata? Folk klagar mycket på att "inget händer" och när det väl händer något så vil de inte leka... Citera
Jennez Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Sviten säger att det fortfarande finns platser kvar i deras "turnébuss" (gratis resa till och från båten i alla fall). Hur kan folk inte åka på den här kryssningen om man bor söderut? Alltså det verkar komma fler stockholmare än skåningar. Är bönderna så jävla lata? Folk klagar mycket på att "inget händer" och när det väl händer något så vil de inte leka... Ja, det är faktiskt dåligt. Jag har kollat runt med alla pokerintresserade i min kontaktlista (och det är många) och inte en jävel kan/vill/orkar. Mycket konstigt. Men det är väl allmänt så att pokerintresset går ner och för en vanlig "klubbräv" är kanske €400 i häftigaste laget. Svårt att göra en kryssning billigare än så dock. Citera
punkis Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Försöker tjata på mina kompisar men inga har råd/har tid tyvärr... Men men.... anmäler mig ändå ikv, ni andra som åker är ju säkert trevliga =) Citera
VegasEvent Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Ni som vill åka med oss kan ringa mig på 0704-827878 eller mejla lars.kollind@vegasevent.se så ordnar vi med paket inköp till kryssningen. Bussen går kl 10.00 på fredag och är gratis! Lasse /Sviten Social Club Citera
rocket4u Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Postad 2 September , 2008 hur många blir det? Citera
omalley Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 Ni som vill åka med oss kan ringa mig på 0704-827878 eller mejla lars.kollind@vegasevent.se så ordnar vi med paket inköp till kryssningen. Bussen går kl 10.00 på fredag och är gratis! Lasse /Sviten Social Club Som en skänk från ovan Reggad och mail skickat, ska bli kul. Citera
Wiseguy Postad 2 September , 2008 Rapport Postad 2 September , 2008 hur många blir det? Ser 20 anmälda i klienten just nu och vet ytterligare några som anmält sig direkt via Svitens erbjudande och betalar cash... Strosa runt lite i Swinoujscie en solig Lördagförmiddag i septembe efter en hel natts spelande, kan det bli vackrare?? Citera
Recommended Posts